Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler de fleste druids har en slik arroganse over meg.. jeg startet ikke for å bli sjikanert!

Tar meg en slurk kaffe tror jeg.

 

men det jeg mener, er at noen druids og hunters har en slik arroganse over meg, at de prøver å kontrolle meg "mind controlle" meg, på en måte. De har jo shapeshift så de tror de er kule, men har dere merket den holdningen?

Lenke til kommentar
Jeg føler de fleste druids har en slik arroganse over meg.. jeg startet ikke for å bli sjikanert!

Tar meg en slurk kaffe tror jeg.

 

men det jeg mener, er at noen druids og hunters har en slik arroganse over meg, at de prøver å kontrolle meg "mind controlle" meg, på en måte. De har jo shapeshift så de tror de er kule, men har dere merket den holdningen?

 

En dobbel cipralex, takk.

Lenke til kommentar

Arrrrgh. Guilden benka meg for aoe'rs, så måtte de jo downe Kael'Thas, hadde vært så digg å vært der på 1st kill, men men. Får tenke positivt, vi har i allefall cleara TK og er klare for MH!

 

Btw, Skurupu, vi spiller på samme server! Lyst å være min /who <random horde> så jeg kan ganke de? <3

Lenke til kommentar

Jeg hater Deadmines fra nå av. Jeg har gått dit FIRE ganger, bare èn gang kom vi igjennom, og da ble jeg og en annen boostet av en 67 lock. De 2 første gangene begynte en krangel fordi en needet til sin alt, når ingen andre trengte den, så begynte alle å kjefte å klage. Så tok vi en /roll om itemet, jeg vant, men ville ikke ha det. Så fikk jeg ikke lov til å gi det til han som rollet nest best (en som trengte det). Så endte det med at alle kallte hverandre idioter og tapere. Så den andre gangen var det en warr og en pala som skulle leke "heroes" og ta alle alene, jeg gjorde det enkelt, lot være å heale. Gidder ikke sånnt "se på meg" dritt.

 

Positivt:

 

Sinnsyke fete drops til casters. Satser på imba-staff neste gang. Nå ser jeg imba ut. :cool: Så hadde jeg 27 linen cloth stacks på lager, har 23 nå tror jeg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wowscrnshot101607011255gk2.jpg

 

Planen er å kjøpe alt billige linens på AH, og så selge for 50s.

 

 

Og, snart Mind Flay og Devouring Plague. :drool:

 

 

EDIT: EMBERSTONE STAFF DROPPET. :D

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Noen ganger skulle jeg ønske det fantes 23år + servere osv.

i alle fall 18 pluss, blir mer og mer av dem som logger under en boss for mamma sa jeg kunne bare spille til 22 om jeg skulle se tv på lørdag osv.

 

Per dags dato er jo aldersgrensen i teorien 13 år, men nok av de som er under som spiller likevel.

 

Og er det bare meg eller virker det som dette er størst problem i lavere levels? Da jeg rota rundt i lvl 70 instances virka det ikke som et like stort problem. Blir drittungene lei av hunteren/roguen sin på level 50?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...