random_wannabe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skurupu skrev: Gurtogg Blodboil føles ut som first kill tries etter patch. Faen så mye venskeligere han er nå. Første uka vi oneshotta han Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 lilleslem skrev: Skurupu skrev: Gurtogg Blodboil føles ut som first kill tries etter patch. Faen så mye venskeligere han er nå. Første uka vi oneshotta han Vi har wipa i 3 timer nå. Lenke til kommentar
................... Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg føler de fleste druids har en slik arroganse over meg.. jeg startet ikke for å bli sjikanert! Tar meg en slurk kaffe tror jeg. men det jeg mener, er at noen druids og hunters har en slik arroganse over meg, at de prøver å kontrolle meg "mind controlle" meg, på en måte. De har jo shapeshift så de tror de er kule, men har dere merket den holdningen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skarstad skrev: Hæ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Overdox skrev: Jeg føler de fleste druids har en slik arroganse over meg.. jeg startet ikke for å bli sjikanert!Tar meg en slurk kaffe tror jeg. men det jeg mener, er at noen druids og hunters har en slik arroganse over meg, at de prøver å kontrolle meg "mind controlle" meg, på en måte. De har jo shapeshift så de tror de er kule, men har dere merket den holdningen? En dobbel cipralex, takk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Unnskyld, er dette normal atferd her? Men la meg si det enkelt.. Du er en spiller og dette er et spill. Forstår du? Og ikke kom med "ja men jeg skjønner ikke" BLA BLA BLA. Vet du hva? Orker ikke høre.. blablabla Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det har vært for stille uten Overdox. Nå får jeg endelig nye Drøm-macroer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Overdox skrev: Unnskyld, er dette normal atferd her?Men la meg si det enkelt.. Du er en spiller og dette er et spill. Forstår du? Jeg er en spiller og dette er et spill, enig. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva poenget ditt er. Endret 15. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når du dreper en druid, eller hva slags for den sags skyld. Så kan du være glad inni deg, men samtidig oppføre deg helt naturlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg er glad inni meg. Bleh, må drepe folk i Halaa for resilience-socket. Endret 15. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Arrrrgh. Guilden benka meg for aoe'rs, så måtte de jo downe Kael'Thas, hadde vært så digg å vært der på 1st kill, men men. Får tenke positivt, vi har i allefall cleara TK og er klare for MH! Btw, Skurupu, vi spiller på samme server! Lyst å være min /who <random horde> så jeg kan ganke de? <3 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lycantrophe skrev: Jeg er glad inni meg. Bleh, må drepe folk i Halaa for resilience-socket. Resiliencen din suger! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg hater Deadmines fra nå av. Jeg har gått dit FIRE ganger, bare èn gang kom vi igjennom, og da ble jeg og en annen boostet av en 67 lock. De 2 første gangene begynte en krangel fordi en needet til sin alt, når ingen andre trengte den, så begynte alle å kjefte å klage. Så tok vi en /roll om itemet, jeg vant, men ville ikke ha det. Så fikk jeg ikke lov til å gi det til han som rollet nest best (en som trengte det). Så endte det med at alle kallte hverandre idioter og tapere. Så den andre gangen var det en warr og en pala som skulle leke "heroes" og ta alle alene, jeg gjorde det enkelt, lot være å heale. Gidder ikke sånnt "se på meg" dritt. Positivt: Sinnsyke fete drops til casters. Satser på imba-staff neste gang. Nå ser jeg imba ut. Så hadde jeg 27 linen cloth stacks på lager, har 23 nå tror jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Planen er å kjøpe alt billige linens på AH, og så selge for 50s. Og, snart Mind Flay og Devouring Plague. :drool: EDIT: EMBERSTONE STAFF DROPPET. Endret 15. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lightningwolf skrev: Lycantrophe skrev: Jeg er glad inni meg. Bleh, må drepe folk i Halaa for resilience-socket. Resiliencen din suger! Vet det, derfor jeg må farme Halaa. +12 ekstra resilience hjelper. Dessuten har jeg nettopp begynt å skaffe pvp-gear. Transfer locken din, så vi kan gå på ganketur. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fancypants skrev: Så tok vi en /roll om itemet, jeg vant, men ville ikke ha det. Så fikk jeg ikke lov til å gi det til han som rollet nest best (en som trengte det). Var det BOP? Hvis ikke kunne du vel bare gitt det til ham når dere var ferdig? Men det virket som en sær gruppe, ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen ganger skulle jeg ønske det fantes 23år + servere osv. i alle fall 18 pluss, blir mer og mer av dem som logger under en boss for mamma sa jeg kunne bare spille til 22 om jeg skulle se tv på lørdag osv. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så enig så enig War. Har nesten gitt opp spillet noen ganger grunnet drittunger. Generel oppførsel og sosial intligens ser ut som en utdøende faktor i wow. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 War skrev: Noen ganger skulle jeg ønske det fantes 23år + servere osv.i alle fall 18 pluss, blir mer og mer av dem som logger under en boss for mamma sa jeg kunne bare spille til 22 om jeg skulle se tv på lørdag osv. Per dags dato er jo aldersgrensen i teorien 13 år, men nok av de som er under som spiller likevel. Og er det bare meg eller virker det som dette er størst problem i lavere levels? Da jeg rota rundt i lvl 70 instances virka det ikke som et like stort problem. Blir drittungene lei av hunteren/roguen sin på level 50? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå