sigz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det mulig å spille på US realms med EU account? Isåfall hvordan? Vet hvordan jeg skifter realmlist, men får ikke logget inn om jeg gjør det. Er dette umlig eller ikke? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det mulig å spille på US realms med EU account? Isåfall hvordan? Vet hvordan jeg skifter realmlist, men får ikke logget inn om jeg gjør det. Er dette umlig eller ikke? Det er umulig som sagt over, men du kan spille på US server med EU versjonen av spillet installert så lenge du har US acc. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hm, en venn leavet guildet etter å ha fått en jobb i usa og han ville raide med kolegaene. Må dem ha spillt på EU server da, merkelig etter som dem er fra usa. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jepp, må nok det da, er klin umulig å spille med EUkonto på US realms..to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det da ikke er mulig å opprette en US konto og overføre char'en til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det da ikke er mulig å opprette en US konto og overføre char'en til den. Det er ikke mulig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er nok ikke mulig, nei. Har hørt TotalBiscuit, en vert på Warcraft Radio, klage på det flerfoldige ganger. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Finst det noken pvp servera med godt world pvp miljø? Speler som alliance på frostwhisper for tida, litt lei den serveren, lurer på å flytte druiden, men trenger da ein server med godt pvp miljø, der det blir køyrd premades og world pvp med store guilds på både horde og alliance sida. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lykke til med det..world pvp is dead. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes da det er en god del world pvp på Sylvanas. (Jeg spiller Horde) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er en del, men ikke guild mot guild (som jeg har sett hvertfall) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 for guild mot guild i world pvp er det RPPVP servere du skal se på, utenfor det eksiterer det ikke frekvent. joda kanskje en 4 kompiser fra samme guild møter 4 fra en annen guild men vi snakker ikke om "organisert" world pvp Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes da det er en god del world pvp på Sylvanas. (Jeg spiller Horde) Mye ganking her ja. Nå som jeg faktisk kan overleve mot de fleste synes jeg det er gøy, men lite moro når det går utover altene mine. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes da det er en god del world pvp på Sylvanas. (Jeg spiller Horde) Nåh, jeg har spilt der i 2.5 år, og det eneste jeg har merket til world pvp, er at en eller annen lvl??-kuk ganker deg når du holder på med en mob. Halaa-raiding skjer jo innimellom, men det er stort sett bare fordi folk får resilience-gem derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 4 dager og 22 timer cooldown på Shadowcloth... litt overdrevent syns nå jeg On Topic... Frostmourne driver me mye PvP? Når jeg spilte på kazzak så møtte jeg ofte premades fra Frostmourne ^^ Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 JAAAAAAA dær vant vi AV! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 TheOneAsk, ja, det har vært dårlig med World PVP siden Yngling rerolla Grandma og Zylo og gjengen stakk =/ Sultans of Gadgetzan vs. Zylo's Hand overalt. Jeg deltok aldri, jeg er jo 120% carebear og får dårlig samvittighet bare ved tanken på å moonfire en (stakkars lowlevel) horde /me savner the good, old days med raidene til XR, Astranaar, SS/TM etc, samt lurer fælt på om alliance på FW mekker raid og angriper sjefene til horde, eller om det bare er horde som raider alliance-byer og kverker "heltene" våre Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gurtogg Blodboil føles ut som first kill tries etter patch. Faen så mye venskeligere han er nå. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Okay, takk for svar hittel Joda, vi har gått mot eit par horde byer, for det meste orgrimmar og undercity. Men virker som horde er meir aktive og flinkare til å organisere slikt. Dei hadde nesten to fulle raids som dei sendte fra Barrens, gjekk til Astraanar, Auberdine, Darnassus ( der vi endelig hadde fått nok folk til å stoppe dei ). Problemet er å få treige alliancer til å delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå