Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å spille på US realms med EU account? Isåfall hvordan?

 

Vet hvordan jeg skifter realmlist, men får ikke logget inn om jeg gjør det. Er dette umlig eller ikke?

Det er umulig som sagt over, men du kan spille på US server med EU versjonen av spillet installert så lenge du har US acc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

4 dager og 22 timer cooldown på Shadowcloth... litt overdrevent syns nå jeg :(

 

On Topic... Frostmourne driver me mye PvP? Når jeg spilte på kazzak så møtte jeg ofte premades fra Frostmourne ^^

Lenke til kommentar

TheOneAsk, ja, det har vært dårlig med World PVP siden Yngling rerolla Grandma og Zylo og gjengen stakk =/

 

Sultans of Gadgetzan vs. Zylo's Hand overalt. Jeg deltok aldri, jeg er jo 120% carebear og får dårlig samvittighet bare ved tanken på å moonfire en (stakkars lowlevel) horde :p

 

 

/me savner the good, old days med raidene til XR, Astranaar, SS/TM etc, samt lurer fælt på om alliance på FW mekker raid og angriper sjefene til horde, eller om det bare er horde som raider alliance-byer og kverker "heltene" våre :p

Lenke til kommentar

Okay, takk for svar hittel :)

Joda, vi har gått mot eit par horde byer, for det meste orgrimmar og undercity.

Men virker som horde er meir aktive og flinkare til å organisere slikt. Dei hadde nesten to fulle raids som dei sendte fra Barrens, gjekk til Astraanar, Auberdine, Darnassus ( der vi endelig hadde fått nok folk til å stoppe dei ). Problemet er å få treige alliancer til å delta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...