Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jøss for en dag :(

 

Først dør jeg når jeg har på auto-run. Så springer jeg som ghost fra Dolanaar til Darnassus. Så når jeg tar spirit ress blir jeg ressa i Dolanaar... :nei:

 

Så får jeg teleport:moonglade og drar dit. Der blir jeg drept og corspe campet av en levle 60+ tauren druid.... yes yes...

Snakk om koselig dag da... /hug

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Healing

 

Krever litt å være en god healer, man burde vite hva alle mobs gjør , når dem gjør det og resultatet på div klasser/gear

Så man vet ca skaden spilleren kommer til å ta og starte en rett rank heal mot den spilleren før den tar skaden.

 

Tank tar skade, så bestemmer man seg for heal er feil, men det er forskjell på Black Temple og Kara.

Endret av War
Lenke til kommentar

Kjedelig når gilden rekruterer masse nye spillere for ingen er online, plutselig kommer alle online igjen og resultatet er 40 i alle raid og man clearer trach så bytter man på boss osv.

Blir litt raiding på alle og ikke noen progresjon.

Stuck igjen, 9mill spillere og umulig å finne et guild som raider med de samme 25-30 dag etter dag og vil ta BT , alle er lunkene og like pvp og altene sine bedre><

Lenke til kommentar

Ah, en bra dag i Azeroth. Med dabiri's enigma i lomma er endelig Paladinen crit-immune. Og etter at jeg fikk +40 spelldamage på sverdet i går må mobsen pelles av meg med brekkjern.

 

I tillegg har jeg klart å bli Kara-attuned etter at puggen jeg ble med rævkjørte alt som var i Black Morass på første forsøk. Det gikk faktisk så bra at vi resatte instancen og farma.

 

:fun:

Lenke til kommentar
Ah, en bra dag i Azeroth. Med dabiri's enigma i lomma er endelig Paladinen crit-immune. Og etter at jeg fikk +40 spelldamage på sverdet i går må mobsen pelles av meg med brekkjern.

 

I tillegg har jeg klart å bli Kara-attuned etter at puggen jeg ble med rævkjørte alt som var i Black Morass på første forsøk. Det gikk faktisk så bra at vi resatte instancen og farma.

 

:fun:

 

Litt OT men...

 

:!: Syntes bare det der var dritmorsomt. :p

 

 

Ah, da var priesten lvl 17... 3 levler til Mind Flay. :D

Lenke til kommentar
Siden hun mye av tiden går sammen med meg (Warrior), så er det greit å gå Holy specc. I og med at vi går ofte i instances.

Med en Shadowpriest og Warrior combo snakker vi 0% downtime, dersom dere har ett godt samspill.

 

Kjører selv bare shadow for å levle, noe som jo ikke er så altfor ofte. Siste gang levlet jeg sammen med en rogue og også dette var meget, meget effektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...