Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gikk folk virkelig UBRS med 10 mann på lvl 60?

 

jeg og mine groups gikk alltid bare 5.. :S

Hæ? Kom det etter BC? Jeg husker ikke noe av 5-mann hvertfall. :p

 

Var jo 15-mann, og ble gjort om til 10. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om ett Warrior forum som ikke er infisert av idioter? Som holder en litt mer seriøs tone over ting. Som også har en del gode guides osv.

 

Ikke akkurat noe warrior spesifikt forum, men du kan finne det meste du trenger vite på: http://elitistjerks.com/

 

Det er nesten ett idiot-fritt forum, nesten fordi det hender at helt skrullete folk kommer innom og poster tull, men slikt blir fjerna og vedkommende blir bannet.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

pve tankng.

Endlig en som deler mitt syn på tanking, enchants og pots.

 

Jeg vil ha "ta lite skade hele tiden" resten av guildet vil ha max avoidance og raide på kanten og bli 2shooted om man ikke har 50% avoidance.

------------

Finnes det noen "Disse klassene trenger man" på bosser i ssc,tk ,hyjal. bt?

For eks Leotheras the Blind

* 7-8 healers: Worst case scenario is 5 inner demons on healers, two healers are absolutely needed for warlock tank

* 2-3 tanks: One being warlock, one to two for regaining aggro on whirlwind. A druid main tank isn't a bad idea, as they can DPS during the demon phase and kill their Inner Demon much more easily than a Protection Warrior in tank gear.

* 16-14 DPS: Preferably ranged; Combat Rogues are good also as they have a very easy time with inner demons and can DPS the boss whilst blade flurry killing their demon.

Endret av War
Lenke til kommentar
En vanlig lvl60-char like før BC kom ut, er betraktelig bedre enn en 60 like etter spillet ble sluppet. Bare se på tier0, det var ok saker en gang i tiden.

 

Aaaah, ja. Husker jeg løp rundt i Wildheart og følte meg rimelig eplekjekk ;) Men denne parallellen kan man også dra til TBC. Da jeg akkurat hadde truffet 70, var de fleste instancer utfordrende, ihvertfall på Heroic mode. Nå? ikke fult så utfordrende, er sjelden vi gidder samle 5 folk for en heroic, tar 3-4 stk og lager vei i vellinga :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har folk

"x-wower"

"wow rip"

 

Osv i signaturer? Det er et spill, vi har da alle spillt ludo og ingen har "x-ludoer" sig.

 

-----

Og spille wow 8 timer

VS

wow 3 timer , tv 2 timer , surfe på nett 3 timer

 

Med nr 1 ville folk sakt Nolifer!!"!!

Og med nr 2 ville folk sakt Gullunge med verdier i livet ,klare mål og strek vilje.

 

Om man slutter med wow og heller spiller poker online eller ser på tv hele dagen

så er nå det samme tingen.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hvorfor har folk

"x-wower"

"wow rip"

 

Osv i signaturer? Det er et spill, vi har da alle spillt ludo og ingen har "x-ludoer" sig.

 

Fordi uansett hvor mye man bagatelliserer det, så er det mange som har problemer med at de spiller for mye WoW. Går ikke an å stikke det under en stol.

Det er gjerne godt for de som klarer å bryte de negative vanene de har anlagt vha WoW, og vil kanskje da "dele" gleden med andre.

 

Det er ikke noe flaut å ha hatt problemer med for mye WoW- spilling. Folk har jo problemer, og er avhengig, av så mye rart for tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...