Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gikk folk virkelig UBRS med 10 mann på lvl 60? jeg og mine groups gikk alltid bare 5.. :S Hæ? Kom det etter BC? Jeg husker ikke noe av 5-mann hvertfall. Var jo 15-mann, og ble gjort om til 10. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da kan du bare ha det så godt Ja, virkelig. Hvis du hater idioter, finn deg et nytt spill. Og ja, det finnes seriøse folk på wow-forumet også. Guider finnes nok av på wowwiki. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, virkelig. Hvis du hater idioter, finn deg et nytt spill. Haha! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, virkelig. Hvis du hater idioter, finn deg et nytt spill. Og ja, det finnes seriøse folk på wow-forumet også. Guider finnes nok av på wowwiki. Mener du alle som spiller wow er idioter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei, han mener at det er mange i spillet. Spesielt på forumet.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Merker at shamaner eller folk som er i party med shamaner noen ganger blir immune til dots, hva er det som gjør dette? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Noen som vet om ett Warrior forum som ikke er infisert av idioter? Som holder en litt mer seriøs tone over ting. Som også har en del gode guides osv. Ikke akkurat noe warrior spesifikt forum, men du kan finne det meste du trenger vite på: http://elitistjerks.com/ Det er nesten ett idiot-fritt forum, nesten fordi det hender at helt skrullete folk kommer innom og poster tull, men slikt blir fjerna og vedkommende blir bannet. Endret 13. oktober 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
War Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) pve tankng. Endlig en som deler mitt syn på tanking, enchants og pots. Jeg vil ha "ta lite skade hele tiden" resten av guildet vil ha max avoidance og raide på kanten og bli 2shooted om man ikke har 50% avoidance. ------------ Finnes det noen "Disse klassene trenger man" på bosser i ssc,tk ,hyjal. bt? For eks Leotheras the Blind * 7-8 healers: Worst case scenario is 5 inner demons on healers, two healers are absolutely needed for warlock tank * 2-3 tanks: One being warlock, one to two for regaining aggro on whirlwind. A druid main tank isn't a bad idea, as they can DPS during the demon phase and kill their Inner Demon much more easily than a Protection Warrior in tank gear. * 16-14 DPS: Preferably ranged; Combat Rogues are good also as they have a very easy time with inner demons and can DPS the boss whilst blade flurry killing their demon. Endret 14. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gikk folk virkelig UBRS med 10 mann på lvl 60? jeg og mine groups gikk alltid bare 5.. :S En vanlig lvl60-char like før BC kom ut, er betraktelig bedre enn en 60 like etter spillet ble sluppet. Bare se på tier0, det var ok saker en gang i tiden. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg gjorde også UBRS med 5-mannsgruppe før TBC kom. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 En vanlig lvl60-char like før BC kom ut, er betraktelig bedre enn en 60 like etter spillet ble sluppet. Bare se på tier0, det var ok saker en gang i tiden. Aaaah, ja. Husker jeg løp rundt i Wildheart og følte meg rimelig eplekjekk Men denne parallellen kan man også dra til TBC. Da jeg akkurat hadde truffet 70, var de fleste instancer utfordrende, ihvertfall på Heroic mode. Nå? ikke fult så utfordrende, er sjelden vi gidder samle 5 folk for en heroic, tar 3-4 stk og lager vei i vellinga Lenke til kommentar
War Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hvorfor har folk "x-wower" "wow rip" Osv i signaturer? Det er et spill, vi har da alle spillt ludo og ingen har "x-ludoer" sig. ----- Og spille wow 8 timer VS wow 3 timer , tv 2 timer , surfe på nett 3 timer Med nr 1 ville folk sakt Nolifer!!"!! Og med nr 2 ville folk sakt Gullunge med verdier i livet ,klare mål og strek vilje. Om man slutter med wow og heller spiller poker online eller ser på tv hele dagen så er nå det samme tingen. Endret 14. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor har folk "x-wower" "wow rip" Osv i signaturer? Det er et spill, vi har da alle spillt ludo og ingen har "x-ludoer" sig. Fordi uansett hvor mye man bagatelliserer det, så er det mange som har problemer med at de spiller for mye WoW. Går ikke an å stikke det under en stol. Det er gjerne godt for de som klarer å bryte de negative vanene de har anlagt vha WoW, og vil kanskje da "dele" gleden med andre. Det er ikke noe flaut å ha hatt problemer med for mye WoW- spilling. Folk har jo problemer, og er avhengig, av så mye rart for tida. Lenke til kommentar
Kjezzru Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan man installerer addons på Mac? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Samme måten som Windows? C:/Programfiler/World of Warcraft/Interface/Addons ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mac har helt annen folder-struktur enn windows. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Samme måten som Windows? C:/Programfiler/World of Warcraft/Interface/Addons ? Er ikke sånn på mac.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har sånn halvveis drevet med tanking "seriøst" som vil slå av en prat? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har sånn halvveis drevet med tanking "seriøst" som vil slå av en prat? Jepp. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå