Knofle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 For å si det sånn. Vi farma Molten Core i ett år, og vi så ALDRI en eneste binding. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kontoen min er "bannet" i 3 dager eller en uke pga blizz skal få restoret alt gear. Så prøvde jeg å logge inn nå på gøy og kom inn. Dem har ikke fikset noe enda, merkelig. Ikke fått noe mail heller. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jøss, hvorfor må de restore alt? Hadde du sletta/disenchanta det, eller er du blitt hacka? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når kommer expansion ut? Hvis i det hele tatt jeg gidder kjøpe gamecard til WoW igjen -.- Håper den blir bra da Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jøss, hvorfor må de restore alt? Hadde du sletta/disenchanta det, eller er du blitt hacka? Formaterte vista, lastet ned ctmod, oppdaterte avg, ad aware s&d. Scannet 0 funn, så byttet jeg passord. 4 dager etter (scannet hver dag etter keyloggere osv) Ble kontoen hacket DE slettet og brukt til chestfarming. Jeg kunne ikke recovere passordet pga mailen var forgammel så jeg kunne ikke gjøre annet enn å poste blizz og dem brukte 2 dager på å gi meg kontoen tilbake. Så sa GM jeg må ta kontoen 3dager til 1 uke for å restore alt gearet ditt i går. Hver gang jeg logger inn står det "kontoen er sperret bla bla pga dem etterforsker og restorer gear" men nå kan jeg plutselig logge inn på den stengte kontoen. Kontofolkene jobber sansynligvis man-fre så det blir ingen restore i helga men rart avlikevel. GMsa jeg skulle få mail når den var åpnet med nytt passord og det hele. Endret 13. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det ordner seg forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når guilden min raida MC så fikk vi uhm.... 3 bindings på et år maybe. En person fikk thunderfury, så leava han Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 For å si det sånn.Vi farma Molten Core i ett år, og vi så ALDRI en eneste binding. Vi fikk det 2 ganger på kort tid Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 For å si det sånn.Vi farma Molten Core i ett år, og vi så ALDRI en eneste binding. Vi fikk 3 left bindings, men aldri en right :/ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gikk folk virkelig UBRS med 10 mann på lvl 60? jeg og mine groups gikk alltid bare 5.. :S Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg husker også bare 5, måtte kite en av bossene pga vi bare hadde en tank. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Samme her, eller vi kite'a drakki for å holde ham borte fra tanken Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Pleide aa gaa 10mann jeg tror jeg saa kita vi drakki mens vi tank and spanked de to andre bossene. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Husker når UBRS var 15-mann Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om ett Warrior forum som ikke er infisert av idioter? Som holder en litt mer seriøs tone over ting. Som også har en del gode guides osv. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om ett Warrior forum som ikke er infisert av idioter? Som holder en litt mer seriøs tone over ting. Som også har en del gode guides osv. http://forums.wow-europe.com/board.html?fo...10022&sid=1 Er selvfølgelig masse idioter der, men det er mange seriøse folk også og helt sikkert noen gode guider.k Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om ett Warrior forum som ikke er infisert av idioter? Som holder en litt mer seriøs tone over ting. Som også har en del gode guides osv. Wow-europe forumet... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Wow-europe forumet... U ak tu el t Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 U ak tu el t Da tror jeg det ikke er bedre, søk litt rundt etter det du leter etter, så finner du mye bra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 U ak tu el tDa kan du bare ha det så godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå