Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunter er jo en ranger tho, bedre å ha et våpen som øker ATP og crit.

Går jo så klart dpse melee, men ranged er nok best.

Men jeg spiller som oftest alene, og da er det greit og ha et bra meele våpen også.

Det er ikke alltid like lett og bruke ranged på mobs, selv om du sender pet. En eller annen gang aggroer jeg dem som regel, og da kan jeg ikke springe bort og aggroe masse andre mobs også, så derfor liker jeg og ha et bra meele våpen også.

Lenke til kommentar
Fordi 30g ikke engang holder til Flask Of Supreme Power. enda mindre Health og mana pots, food og oil.

 

Vel, hadde ikke akkurat de dyreste pots heller, men ikke lagd av penger.. oO

Brukte Elixir of Healing power, Elixir of Draenic wisdom og Golden Fish sticks.. Hdde 1497 +healing buffa oO

 

En venn av meg er alch, så healing/mana pots fikk jeg

Endret av saimon
Lenke til kommentar
Hdde 1497 +healing buffa oO

Paladin? Hadde 2000+ heal buffet i februar på presten og 2400 med trinkets.

Og dette kun med crafted og rep gear.

 

Hva går en nether vortex for sånn ca?

Det kommer an på guildet, er dem i BT og aldri kjører ssc eller er dem i ssc og har ikke lootet egene vortex enda for sine medlemer osv.

Jeg betalte 1k for 1 da et guild båtte ta ssc kun for meg noe dem ikke hadde gjort på 20 uker.

Endret av War
Lenke til kommentar
Unstuck knapp? o_O

 

Ja, inne i gm menyen er det en unstuck knapp som deler Cd med din HS og sitter du fast wil den flytte deg 2 meter i en annen rettning for å få deg løs. Funker det ikke trur jeg den fortsatt Hser deg.

Men får man gjort det som død?

Endret av War
Lenke til kommentar

Thunderfury er bra for tanks fortsatt, faktisk. På noen bosser, der man må prøve å minske skaden så mye som mulig, er 20% mindre attackspeed gull. Man bygger vel riktignok ikke så mye threat lenger, men.

 

Jeg vil tippe at du trenger kanskje 10-15xTK/SSC geara folk, men du må fortsatt ha noen tanks/warlocks på diverse adds, osv. Man kan jo selvfølgelig tanke to-tre adds av gangen nå, om man er godt geara.

Lenke til kommentar

Den er litt utdatert men er god på noen fighter som du sier.

Har 10 bars og hele pakka uten om bindings, 3% er litt lav droprate da.

Har sett 3 droppe og alle har gått til mest dkp = alle har 1 i banken og ikke peiling på hva den gjør.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...