Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan får jeg sett buffs på targetet mitt på Pitbull? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skall seff ikke juge en millimeter.siden hackere hadde brukt kontoen min var alle "fhhsdhdf" karakterene fulle av gull og boe blues , er disse mine heller Så du tjente på å bli hacket? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Skulle løpe til priest treneren i Stormwind da jeg så denne npc'en: Endret 12. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) GM tok kontoen nå for behandling, jeg fant masssse boe blues på de kinesiske karakterene. Tjent og Tjent, koster meg vel 5k g og enchante alt gearet mitt igjen når / om jeg får det tilbake. Hadde jo 5-6 fulle sett , bare legs enchants var jo 2,5k g Jeg ga kontoen til blizz og sa lag den som den var på onsdag uten å selv røre noe av det som var på den nå. Endret 12. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette må da være årets kjøp : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette må da være årets kjøp : Fin den Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og for "3g" Siden jeg ikke finner noen keyloggere hva skal jeg gjøre da? Jeg vet jo at jeg har dem. Reinstalere vista? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og for "3g"Siden jeg ikke finner noen keyloggere hva skal jeg gjøre da? Jeg vet jo at jeg har dem. Reinstalere vista? Har du et skikkelig bra Antivirusprogram+spyware da? Rart at de ikke finner noe :S Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Mye hacking i det siste? En i guildet mitt hadde logga av i SW, når han logga på 12 timer sener, var han i Booty Bay, og alle tingene hans var borte, og alt gullet. Så det er bare å passe seg. Endret 12. oktober 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette må da være årets kjøp : Kaster inn WoW-kluten, så jeg konverterer en del av de usolgte sakene mine til kalde glodsebasser. Gidder ikke å ha en haug med usolgte auksjoner som mygler i mailboxen og forsvinner. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Spyboot S & D Ad Aware AVG SuperAntiSpyware ( anb på dette forumet) Til og med Reinsallert windows , scannet og deretter byttet passord noen dager før dette skjedde. Mye hacking i det siste? Jeg var også i BB naken plutselig. Og flere i raidet fikk kontoene dems pålogget av andre under bossfight. Endret 12. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kaster inn WoW-kluten, så jeg konverterer en del av de usolgte sakene mine til kalde glodsebasser. Gidder ikke å ha en haug med usolgte auksjoner som mygler i mailboxen og forsvinner. legge opp nå? Lei etter at alle ble 70? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg var også i BB naken plutselig. Er så rart det der, var naken i BB når jeg ble hacked også, heldigvis greide jeg å interrupte hackern. Så pvpgear/ting som ikke kunne disenchantes ble reddet. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dem legger vel mats på bb ah og trader over til horden. Jeg hadde en i bb en i goldshire en i sw en i ah en i ... sånn fortsatte det. Så ut som dem skulle være lure ved å sende gull osv til 5-6 før til den enkte farmekontoen for å gjøre det hardere å spore. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Må jeg gjøre alle quests om igjen når jeg skal lvle opp BS? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 @Psilo, sjekk hvem som kjøper dine auctions Lenke til kommentar
alright Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sjekk han her da: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...de&n=Nibbit Han har jo t3 boots og nesten 23k lifetime kills jo. Ebayer? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Sjekk han her da: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...de&n=Nibbit Han har jo t3 boots og nesten 23k lifetime kills jo. Ebayer? Trenger vel ikke å være ebayer fordet? Edit: han hadde litt nabbete gear så ja kanskje Endret 12. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han har jo t3 boots og nesten 23k lifetime kills jo. Ebayer? Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Edit: Eeeeller ikke... Endret 12. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå