Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Har fått meg WoW nå =)Har jeg noen fordeler med f.eks flere quests/items/plasser eller noe hvis jeg kjøper Burning Crusade føre jeg er lvl 60? lvl 26~ warlock =) Er det dårlig med 2days playing time for det? Forskjellen er vel bare at du kan lage deg en Draenei eller Blood Elf-character. Endret 11. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) "Blir jævla kung på Teamspeak, en gjeng med trøndere, og en ganske sliten nordlending. *Aaaah*" ---(finner ikke quote med dette nye forumet) Kåre: æ e reddy! Nils: Je i ska nå lægg på nokon dotta ja,sjø Arne: Nu e han fan mæ på 54% prosænt Vidar: Du må itj agro sjø , d æ tankæn som ska det sjø Arne: Takk for laget sjø Blir fest ja Endret 11. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei Akkurat kommet til Outlands med warrioren min på sylvanas nå(Wii!), og lurer på en liten ting...: Hva slags type våpen burde jeg holde meg til i forhold til questrewards? Da tenker jeg på at jeg ikke gidder å levle weaponskill til alle våpen, hvertfall ikke mens jeg levler. Har i azeroth holdt med til 1h sverd til tanking og 2h øks>1-50/polearm>50+. Det er fordi sverd og øks får man jevnt over et bra alternativ hele veien. Men i Outlands er jeg ikke like kjent med hva man får som questrewards for melee dps... Så, noen som har en formening om dette? Jeg er Arms spec btw... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 "Blir jævla kung på Teamspeak, en gjeng med trøndere, og en ganske sliten nordlending. *Aaaah*"---(finner ikke quote med dette nye forumet) Kåre: æ e reddy! Nils: Je i ska nå lægg på nokon dotta ja,sjø Arne: Nu e han fan mæ på 54% prosænt Vidar: Du må itj agro sjø , d æ tankæn som ska det sjø Arne: Takk for laget sjø Blir fest ja :!: :!: :!: Så jævla eid! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Finnes det chars med 20k+ hp? Så en druid i AV i dag med 19k+ og ble lettere sjokkert hehe. Høyeste jeg har sett i hvert fall Profil Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvordan fikk Kungen tittelen: Scarab lord? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Åpnet Ahn'Qiraj. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 noen som skal rerolle på ny serveri nærmeste fremtid? ville vært kult om jeg kunne bli med. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Okstad og Co reroller jo nå Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Drøm har alltid noen low-lvl's også... Blir vel ikke helt rerolling, men vi levler alltid noen alts så vi har temmelig varierte levler Der en ikke kan spilles med lenger overtar det alltid en Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Neste uke er nok jeg tilbake og (Sadpanda). Jeg må bare få enchants og gull i orden så er jeg tilbake hos Drøm. <3 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Neste uke er nok jeg tilbake og (Sadpanda). Jeg må bare få enchants og gull i orden så er jeg tilbake hos Drøm. <3 Enchants og gull i orden? Ka du meine? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 På Homer. Joina ny guild serr'u. Også fikk jeg nytt våpen, også har jeg lite med gull til repairs. <.< Oooooog 600g i gjeld. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hihi, l2ah u nab. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 På Homer. Joina ny guild serr'u. Også fikk jeg nytt våpen, også har jeg lite med gull til repairs. <.< Oooooog 600g i gjeld. Lykke til da, håper du kommer fort tilbake Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hihi, l2ah u nab. l2teach others plx? Jeg er i siggen din jo. <3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vær aktiv, kjøp billig, selg dyrt. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet om det går ann å spille WoW i fra en proxy server på PC-en? Siden han jeg leier hos har på så masse brannmurer og piss Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet om det går ann å spille WoW i fra en proxy server på PC-en? Siden han jeg leier hos har på så masse brannmurer og piss Deaktiver brannmur? Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Deaktiver brannmur? Jeg bor på leilighet, også bor jeg i 2-etasje mens routern står han nede hos han, også er han driiiit redd for virus o.l, om noen kjenner igjen typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå