Kuldesjokk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vil bare ha meg en ram jeg, har ikke vært innom noe mer enn for tickets til ram jeg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde ikke hatt noe imot å en av de fancy hattene til banken min, men jeg har rett og slett ikke giddet. Bruker heller tiden min på noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde ikke hatt noe imot å en av de fancy hattene til banken min, men jeg har rett og slett ikke giddet. Bruker heller tiden min på noe annet En hat er bare 50 tickets og det får du på en quest. Altså en bark quest. Å den tar 4 minutter Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Grunnen til at jeg gjør brewfest questene er jo selvfølgelig for og få 600 tickets, til Ram mounten, er horde vettu Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kontoen ble hacket nå, kommer ikke inn og siden emailen jeg registrerte på er død så er det ingen måte å få den tilbake på. ringe funket ikke, alle ting på nett krever felt utfyllt med info jeg ikke har. Hm.. merkelig at det skal være helt umulig å sperre sin egen account. 1 problem er at en venn hjalp meg med wow første gangen , skrev alle navn alt , jeg bare sa at jeg ville ha druid. Endret 10. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal vel gå å ringe og oppgi et eller annet Sende inn bilde av VISA-kortet ditt, pass eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kontoen ble hacket nå, kommer ikke inn og siden emailen jeg registrerte på er død så er det ingen måte å få den tilbake på.ringe funket ikke, alle ting på nett krever felt utfyllt med info jeg ikke har. Hm.. merkelig at det skal være helt umulig å sperre sin egen account. 1 problem er at en venn hjalp meg med wow første gangen , skrev alle navn alt , jeg bare sa at jeg ville ha druid. Det skal gå og få igjen kontoen, selv om du mangler en del fakta. Bare og sende inn bilde av f.eks førerkortet ditt det, som beviser at det er deg, om kontoen er registrert på deg da? Da jeg blei hacket, tok det ca 2 mnd før jeg fikk igjen konto, også gearet mitt. Tragisk at det tar så lang tid. Sendte over 10 mail frem og tilbake. Sinnsykt kjedelig at det er så mye slit og få igjen alt det du sikkert har jobba en del for. (gear og sånn) Endret 10. oktober 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Blizzard har da ingen ting mellom ørene. Skrev en ticket, og dem sa jeg måtte være på min account for å skrive med dem. >< Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 ja, men du må sende mail til de. Står hvordan på www.wow-europe.com Lenke til kommentar
flakken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bah, 9 runs i heroic Slave Pens uten å se verken Pauldrons of Wild Magic eller Quaggmirran's Eye droppe en eneste gang. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tok ca. 10 runs for Midnight Legguards. Så kanskje 7 Pauldrons of Wild Magic Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan noen anbefale raidframes asap? helst pene, ikke ct-raidassist framene Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tok ca. 10 runs for Midnight Legguards. Så kanskje 7 Pauldrons of Wild Magic Omvendt hos meg. Midnight Legguards droppa hver bidige gang, fikk aldri Pauldrons of Wild Magic. (Tho, ingen big deal siden jeg hadde tier4 shoulders.) Har Midnight Legguards på shamanen nå pga. det. Quagmirran's Eye fikk jeg heldigvis første runnet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan noen anbefale raidframes asap? helst pene, ikke ct-raidassist framene Du vet ct_raidassist kan bli veldig fine? bare fjern ramma og mellomrom, og vips, en helt annen raidframe Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Om min keylogger kom fra addons så er jo ctmod farlig å bruke. eneste addon jeg hadde etter reinstall av vista og nytt wow passord. Lenke til kommentar
alright Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen andre som har sett hva Darkmoon Faire vendoren selger? Jeg kjøpte nettopp en living ruby for 12g og noen motes of air/mana/life for 16s stykket. Det er limited supply med 1xliving ruby og 2x av hver mote da. ofc. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lurer på en ting, litt lite wow relatert kansje tho. Når jeg laster ned (wow) filmer fra filefront. er det litt 50/50 om jeg kan se bilde i winamp. Noen ganger er det bare musikk.... Andre ganger er det bilde også.. : / Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv å se dem i VLC i stedet Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 da har det blitt game card skal vel spille litt igjen da. jeg og noen venner skal prøve på det samme som Drøm, så blir morsomt det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 har netopp starta en shaman nå, og lurer på om eg skal gå for spell damage elelr atack power? wha er best og bruke av magi triks eller slå med våpen? hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå