Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hadde ikke hatt noe imot å en av de fancy hattene til banken min, men jeg har rett og slett ikke giddet. Bruker heller tiden min på noe annet :)

 

En hat er bare 50 tickets og det får du på en quest. Altså en bark quest. Å den tar 4 minutter :)

Lenke til kommentar

Kontoen ble hacket nå, kommer ikke inn og siden emailen jeg registrerte på er død så er det ingen måte å få den tilbake på.

ringe funket ikke, alle ting på nett krever felt utfyllt med info jeg ikke har.

Hm.. merkelig at det skal være helt umulig å sperre sin egen account.

1 problem er at en venn hjalp meg med wow første gangen , skrev alle navn alt , jeg bare sa at jeg ville ha druid.

Endret av War
Lenke til kommentar
Kontoen ble hacket nå, kommer ikke inn og siden emailen jeg registrerte på er død så er det ingen måte å få den tilbake på.

ringe funket ikke, alle ting på nett krever felt utfyllt med info jeg ikke har.

Hm.. merkelig at det skal være helt umulig å sperre sin egen account.

1 problem er at en venn hjalp meg med wow første gangen , skrev alle navn alt , jeg bare sa at jeg ville ha druid.

Det skal gå og få igjen kontoen, selv om du mangler en del fakta. Bare og sende inn bilde av f.eks førerkortet ditt det, som beviser at det er deg, om kontoen er registrert på deg da?

 

Da jeg blei hacket, tok det ca 2 mnd før jeg fikk igjen konto, også gearet mitt. Tragisk at det tar så lang tid. Sendte over 10 mail frem og tilbake.

Sinnsykt kjedelig at det er så mye slit og få igjen alt det du sikkert har jobba en del for. (gear og sånn)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Tok ca. 10 runs for Midnight Legguards. Så kanskje 7 Pauldrons of Wild Magic :p

 

Omvendt hos meg. Midnight Legguards droppa hver bidige gang, fikk aldri Pauldrons of Wild Magic. (Tho, ingen big deal siden jeg hadde tier4 shoulders.) Har Midnight Legguards på shamanen nå pga. det.

 

Quagmirran's Eye fikk jeg heldigvis første runnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...