samebob Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 men i fettættin å da. endelig ferdiginstalert wow på 42" min så hadde jeg 2 min før servern gikk ned. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det faen ingen som spiller på Frostwhisper? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jo, jeg spiller på Frostwhisper. Spilt der siden serveren kom opp en vakker dag i april 2005. Har masse rart der, men i all hovedsak en halvgal 70 nelf (female ofc) katt som av og til leker bjørn og en sjelden gang springer rundt med Crochet Hat og en funky dagger smidd av David Wayne Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 SYnd du ikke er horde da. :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *føler seg alene som alliance på FW* Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hm, lite problem her - tre valg: - Kjøpe riding skill (150) + vendor mount = 630g. - Kjøpe riding skill (150) + pvp mount = 540g. - Gjøre warlock questen og få Dreadsteed = 500-700g og jævlig med stress. Er level 52 med 500g nå. Gadd aldri å ta questen selv med locken selv om jeg var ganske lenge på maks level, kjøpte heller en hest Synes det var mye enklere. ikke lange tiden i min erfaring, ikke sitt deg ned med de tunge questene, gjør de lette i nagrand, BEM, shadowmoon valley og netherstorm og du vil finne deg på 70 lenge før du går tom for enkle fed-ex og kill X# mobs quests som du kan gjøre i søvne Skjønner hva du mener med at man kan gjøre de i søvne. Kom meg til level 66 i går uten noe problem, trengte bare å drepe mobs og ta kill quests og de var forferdelig enkle Endret 10. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Name blx? Så kan jeg spamme deg som en 12 åring som tror han er kul Du finner meg på enten Sneglen, Tryvy, Triana, Bazno, Vyvy eller Dumpster. For tiden er det sannsynligvis Bazno eller Vyvy du finner meg på. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet når serverene kommer opp i dag? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 11:00, Paris time (CEST). Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ops, tenkte ikke på å sjekke den Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok, den ligger på COD enda, så null stress. Har 30 dager på meg. Når en ting er sendt i cod blir den returnert etter 3 dager hvis ikke man kjøper den ut. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Slacker Dj! http://www.wowhead.com/?quests=7.-370 http://wow-europe.com/en/info/basics/events/brewfest/ Noe sånt du tenkte på? ;p noe sånt ja xD tyty Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva er deres rekord på hvor mange tønner dere klarte og hente? Brewfest quest. Jeg har klart 13, gikk rimelig enkelt, kunne klart 14, hadde jeg ikke somla i starten Til sammen 39 tickets, pluss det at du skal barke i orgrimmar, så jeg fikk da 79 tickets den dagen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har ikke gjort noe Brewfest quests enda. Er det virkelig noe å hente på dem questene, siden så mange er opptatt av det? Ren kos å gjøre daily Netherwing quests om dagen, siden det ser ut til at mange driver med Brewfesten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Brewfest er oppskrytt. Halloween blir bra. Blir alltid bra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det faen ingen som spiller på Frostwhisper?Spilte på locken min der før. Så Spiller jeg en lvl 36 rogue der en gang iblant. Tror Varo er innom forumet her noen ganger også. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oh, by the way, fikk den epicringen jeg snakket om i går i postkassen. Løken hadde glemt å legge til COD. Også har jeg kjøpt feet of lynx til twinken. (bare 200g ) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oh, by the way, fikk den epicringen jeg snakket om i går i postkassen. Løken hadde glemt å legge til COD. Også har jeg kjøpt feet of lynx til twinken. (bare 200g ) Husker når jeg var ung dum og lvl 22 og solgte Feet of the lynx for 20s på AH..... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ååh, dæven han steike nå er jeg sugen på en dose WoW igjen... bleh, savner gamledager. Lvl 60, brife i IF med gearet sitt, springe rundt og farme til forskjellige ting og tang, og kose seg. Måtte bare ut, hehe. Blir så nostalgisk når jeg tar en tur i gamle wow-tråder igjen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Brewfest er oppskrytt. Halloween blir bra. Blir alltid bra. Helt enig i det, sjekket litt rundt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå