Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 /slap Vi vil savne deg, Awkstawd. Edit: Kan dere ikke rerolle Sylvanas og raide gjennom den? Alliance. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Pff, alliance er bare tull. :< Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil migrere Kjenner ingen på Executus /cry Jeg er på Executus - som Horde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er på Executus - som Horde. Name blx? Så kan jeg spamme deg som en 12 åring som tror han er kul Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har en 70 warlock på Sylvanas jeg..er med og raider om noen har guild. Endret 9. oktober 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har en 70 warlock på Sylvanas jeg..er med og raider om noen har guild. Horde? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Litt over halvveis til brewfest mount nå Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har en 70 warlock på Sylvanas jeg..er med og raider om noen har guild. Raider ikke, men Drøm er koselig. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor raider du ikke? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er i gang med å lvle BS igjen, håper på 300 i løpet av natten. Skal ha øksa mi, spessielt siden jeg faktisk har enchanta den med mongoose, nå. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er i gang med å lvle BS igjen, håper på 300 i løpet av natten. Skal ha øksa mi, spessielt siden jeg faktisk har enchanta den med mongoose, nå. Du skulle ha sagt at du fjernet BS i fylla eller noe sånt, Så hadde det gått ennå fortere:) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hm, lite problem her - tre valg: - Kjøpe riding skill (150) + vendor mount = 630g. - Kjøpe riding skill (150) + pvp mount = 540g. - Gjøre warlock questen og få Dreadsteed = 500-700g og jævlig med stress. Er level 52 med 500g nå. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hm, lite problem her - tre valg: - Kjøpe riding skill (150) + vendor mount = 630g. - Kjøpe riding skill (150) + pvp mount = 540g. - Gjøre warlock questen og få Dreadsteed = 500-700g og jævlig med stress. Er level 52 med 500g nå. Warlock questen så appsolutt. Fyyyy faen så fet den mounten er i forhold til ALLE ja du hørte riktig ALLE andre mounts i spillet! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hm, lite problem her - tre valg: - Kjøpe riding skill (150) + vendor mount = 630g. - Kjøpe riding skill (150) + pvp mount = 540g. - Gjøre warlock questen og få Dreadsteed = 500-700g og jævlig med stress. Er level 52 med 500g nå. Warlockquesten + vendor mount . Men jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre questen. Og mounten er ikke stygg heller. Ikke den kuleste, men veldig fin . Personlig liker jeg Swift Frostsaber best. Den ser bare så herlig ut! Glem den svarte vanlige PVP-katten, den hvite overgår alt! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Warlockquesten + vendor mount . Men jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre questen. Og mounten er ikke stygg heller. Ikke den kuleste, men veldig fin . Personlig liker jeg Swift Frostsaber best. Den ser bare så herlig ut! Glem den svarte vanlige PVP-katten, den hvite overgår alt!Er han ikke Horde da? Blir vel dårlig med Swift Frostsaber da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Du skulle ha sagt at du fjernet BS i fylla eller noe sånt, Så hadde det gått ennå fortere:) Gjorde det. "We cannot assist in an issue of this nature, as it is the players them selves who are responsible." Endret 9. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gjorde det. "We cannot assist in an issue of this nature, as it is the players them selves who are responsible." Du var vel litt uheldig med GMn du fikk En kamerat av meg fikk det der fikset i alle fall. Det som er litt teit er at hadde du feks slettet en char, og sagt at du gjorde det i fylla/at en kamerat slettet charn, så hadde de fikset det uten å tenkt seg for mye om. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Regner med det, men jeg koser meg nå. Skal twinke litt senere, så det blir bra. Btw: Ba en kis sende meg denne for 50g. Skal selge den videre, verdt det? Endret 9. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Regner med det, men jeg koser meg nå. Skal twinke litt senere, så det blir bra. Btw: Ba en kis sende meg denne for 50g. Skal selge den videre, verdt det? Vet ikke om du får så mye mer for slike epics lengre egentlig. Du kan jo sjekke AH på forskjellige servere om de selges høyere der tho Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok, den ligger på COD enda, så null stress. Har 30 dager på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå