Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noen som vet omtrent hvor lang tid ingame det tar å gå fra level 65-70 med effektiv questing? :) (warlock)

Tenkte jeg skulle starte å spille litt useriøst igjen imens jeg venter på Warhammer Online.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holy suger når det kommer til healing. De fleste som speccer shadow speccer også litt i Disc treèt, slik som meg; bedre wand-dmg. Selvom jeg er low-lvl, har jeg spillt 70 Priest masse.

Holy suger ikke når det kommer til healing - punktum. Empowered healing, holy concentration, divine fury og resten av mølja er must for healing.

De er ikke i nærheten av druid og shaman som stort sett bare har instant heals. Ikke HoT.

Lenke til kommentar
Whott? Hvorfor ikke? :<

Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. :p

Jeg skal transferre en annen ally char jeg har, den har et par hundre gull pluss et uendelig supply av enchanting ting. :D

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. :p

/slap

Vi vil savne deg, Awkstawd. :(

Edit: Kan dere ikke rerolle Sylvanas og raide gjennom den? :)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...