DNA Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Noen som vet omtrent hvor lang tid ingame det tar å gå fra level 65-70 med effektiv questing? (warlock) Tenkte jeg skulle starte å spille litt useriøst igjen imens jeg venter på Warhammer Online. Endret 8. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ikke lange tiden i min erfaring, ikke sitt deg ned med de tunge questene, gjør de lette i nagrand, BEM, shadowmoon valley og netherstorm og du vil finne deg på 70 lenge før du går tom for enkle fed-ex og kill X# mobs quests som du kan gjøre i søvne Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk for et bra tips, will do Noen som kan linke til en bra cordinate addon? (Da tenker jeg ikke på bugga addons som Cosmos). Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jepp, vi er vel hvertfall fem faste derfra nå... 9666418[/snapback] Tenker rerolle til 2.3. Migrere mine 2 lvl70s hvis jeg liker servern. Lei av balnazzar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenker rerolle til 2.3. Migrere mine 2 lvl70s hvis jeg liker servern. Lei av balnazzar Nei . Balnazzar er jo en så... bra server. Horde eller alliance? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Holy suger når det kommer til healing. De fleste som speccer shadow speccer også litt i Disc treèt, slik som meg; bedre wand-dmg. Selvom jeg er low-lvl, har jeg spillt 70 Priest masse. <{POST_SNAPBACK}> Holy suger ikke når det kommer til healing - punktum. Empowered healing, holy concentration, divine fury og resten av mølja er must for healing. De er ikke i nærheten av druid og shaman som stort sett bare har instant heals. Ikke HoT. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenker rerolle til 2.3. Migrere mine 2 lvl70s hvis jeg liker servern. Lei av balnazzar Høres hyggelig ut Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei . Balnazzar er jo en så... bra server. Horde eller alliance? Horde ja. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fleire 70's på Sylvanas/Drøm, Jatakk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil blir vel snart fem accounts på sytti nå Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 wtb mer tid til overs så jeg kan spille med Drøm. :'< Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil blir vel snart fem accounts på sytti nå Jeg kommer nok ikke likevel. :< Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 wtb mer tid til overs så jeg kan spille med Drøm. :'< Jeg kommer nok ikke likevel. :< Whott? Hvorfor ikke? :< Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Whott? Hvorfor ikke? :< Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. Jeg skal transferre en annen ally char jeg har, den har et par hundre gull pluss et uendelig supply av enchanting ting. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vurderer å migrere til sylvanas, er ally da.. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil migrere Kjenner ingen på Executus /cry Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som er lav lvl ally på Grim Batol som vill queste ilag? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mange av disse ticketene kan man få om dagen ? Spiller veldig casual om dagen men har sårt lyst på brillene for senere tid. Og finnes det noen slags guide hvor man får disse questene? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Slacker Dj! http://www.wowhead.com/?quests=7.-370 http://wow-europe.com/en/info/basics/events/brewfest/ Noe sånt du tenkte på? ;p Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har funnet ut at jeg heller skal bli med noen andre venner å rerolle Stormreaver, hvor vi skal lvle sammen og raide sammen. Ja, jeg vet jeg sa jeg aldri skulle raide igjen, men det var som maintank. Får mere tid som DPS. /slap Vi vil savne deg, Awkstawd. Edit: Kan dere ikke rerolle Sylvanas og raide gjennom den? Endret 9. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå