Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg en 42" tv med innebygd data, gametime og lov til å ha stor lan i stua :D

Cant wait :cry:

9661825[/snapback]

 

Er jeg invitert ? :D

9662532[/snapback]

Er du fra trondheim da :D?

9663886[/snapback]

 

Nei, men bor 3 timer unna. Jeg kommer om jeg får lov ? :D

 

 

Edit: Sorry dobbelpost.

9664259[/snapback]

Orker du å komme all the way hit så er du velkommen vil jeg tro:P

men er ikke bare wow her da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp fått meg en 42" tv med innebygd data, gametime og lov til å ha stor lan i stua :D

Cant wait :cry:

9661825[/snapback]

 

Er jeg invitert ? :D

9662532[/snapback]

Er du fra trondheim da :D?

9663886[/snapback]

 

Nei, men bor 3 timer unna. Jeg kommer om jeg får lov ? :D

 

 

Edit: Sorry dobbelpost.

9664259[/snapback]

Orker du å komme all the way hit så er du velkommen vil jeg tro:P

men er ikke bare wow her da :)

9665238[/snapback]

 

Haha, jeg kommer. Nei er ikke bare WoW her i gården lenger :)

Lenke til kommentar
Du høres jo sånn ut.

9665771[/snapback]

 

Haha, kanskje for deg. Men ikke for vi som hører forskjell :love:

9665819[/snapback]

Hva slags folk hører forskjell? o.O

 

Var i ramparts med Imastard og MrRexor i dag og. Funket fint, med unntak av en tilbakestående warrior som ikke løp unna da han fikk trecherous aura, så jeg måtte tanke mobben vekk. Da tok han opp skjold og gikk i defensive stance. Så fikk jeg trecherous aura og drepte han (flinke Imastard som ikke healer :D) etter et par tre "OMGHEELMEPLZ". Vi kicket han da han begynte og sutre, og 4-mannet resten, mye takket være en kjempeflink hunter.

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med Gruul? Sliter med aggro som rogue. Eller, dvs, jeg og de andre roguene ligger langt under tanks på aggro meter, men han snur seg og denger til oss likevel.

9665891[/snapback]

 

Er du mye bedre gearet enn han som tanker ? Og husk at alle i raidet må ha samme aggro addon for at den skal funke perfekt.

Lenke til kommentar
Var i ramparts med Imastard og MrRexor i dag og. Funket fint, med unntak av en tilbakestående warrior som ikke løp unna da han fikk trecherous aura, så jeg måtte tanke mobben vekk. Da tok han opp skjold og gikk i defensive stance. Så fikk jeg trecherous aura og drepte han (flinke Imastard som ikke healer :D) etter et par tre "OMGHEELMEPLZ". Vi kicket han da han begynte og sutre, og 4-mannet resten, mye takket være en kjempeflink hunter.

 

 

med påfølgende whining fra warrioren at Lycan ropte om healing 3 ganger i minuttet...

artig kar. Men huntern var i alle fall dyktig

post-34873-1191875558_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tanker er veldig bra gearet.. og jeg passer på å vente en god stund før jeg går i combat. Spammer også feint av og til. De andre roguene + fury warr sliter med det samme. Han kan plutselig snu seg og oneshotte oss selv om vi ligger under begge tankene... Sliter virkelig med å skjønne hva som skjer. Det har til og med skjedd etter jeg har brukt vanish. En i guildet hadde teori om at det kan være at hvis man produserer masse aggro på kort tid, så kan man trigge aggro på bare det (poppe cd/ trinkets osv)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...