Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Endelig level 58! Får jo orgasme av Outland quest experience :dribble:

 

-edit-

 

Ble eid av en elite mens jeg skrev dette :roll:

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Nææææt, Disc rules i arena, samme gjør holy, så lenge en med litt peiling spiller ofc.

9659822[/snapback]

 

Holy suger når det kommer til healing. De fleste som speccer shadow speccer også litt i Disc treèt, slik som meg; bedre wand-dmg. Selvom jeg er low-lvl, har jeg spillt 70 Priest masse.

9660033[/snapback]

 

Var shadow heile veien opp til 70...så er kjent med treet. no worries.

 

tidenes film btw. Må vere passelig rutinert for å få til det der :)

Lenke til kommentar
Nææææt, Disc rules i arena, samme gjør holy, så lenge en med litt peiling spiller ofc.

9659822[/snapback]

 

Holy suger når det kommer til healing. De fleste som speccer shadow speccer også litt i Disc treèt, slik som meg; bedre wand-dmg. Selvom jeg er low-lvl, har jeg spillt 70 Priest masse.

9660033[/snapback]

 

Holy suger ikke når det kommer til healing - punktum. Empowered healing, holy concentration, divine fury og resten av mølja er must for healing.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvilken musikk jeg skal bruke, det er bare det å få sangene til å passe sammen som er problemet fortiden, bruker Vegas 7 btw ;)

9660075[/snapback]

 

Hva mener du? Du kan jo åpne flere rader der du har en per sang, hvis ikke kan du bare fade en ut og den andre inn eventuellt legge sangene innpå hverandre slik at de automatisk fader inn og ut.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvilken musikk jeg skal bruke, det er bare det å få sangene til å passe sammen som er problemet fortiden, bruker Vegas 7 btw ;)

9660075[/snapback]

 

Hva mener du? Du kan jo åpne flere rader der du har en per sang, hvis ikke kan du bare fade en ut og den andre inn eventuellt legge sangene innpå hverandre slik at de automatisk fader inn og ut.

9660489[/snapback]

 

What he said :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
1 time og 35 minutt played på level 58. Er halveis til 59. Lol

9660054[/snapback]

 

Nyt det mens du kan, det blir anderledes etter level 60!

9660524[/snapback]

 

Uheldigvis så er jeg 60 nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...