Sigga Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Grindet de ifra level 53 jeg. Ble vel ikke effektivt før 54 men. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 er de spøkelsene shadow resistante? edit: ser at de er lvl 55+ er ikke dette litt vanskelig for en lvl 54? 5327673[/snapback] Man skulle nesten tro de hadde en del shadowres, men nope. Brukte bare shadowspells med priesten (og shield + wand når crystal water ikke var tilgjengelig), og de gikk ned på 0,svisj. Jeg har også shadow.. øhrm, sånn talent som minsker sjansen for at shadowspells blir resistet. Med roguen var det grei skuring, de har omtrent ikke armor. Gleder meg til jeg runder 46 med warrioren, da er det spøkelser i Azshara på menyen. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Bah, har ikke spilt WoW på 5 dager nå, og lurer seriøst på om jeg skal slutte. Når du har hatt som rutine å spille det samme spillet hver dag siden oktober 2004 er det litt rart å plutselig gjøre noe annet, jeg tenker kun på wow når jeg spiller andre spill feks. Hmm, dette er vanskelig, jeg har ikke lyst til å svikte guildet heller :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Fysj, tilbake til WoW med deg. Vil du at orken skal gråte? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 jeg begynte å spille på Tirsdag i forrige uke og er level 20 Dwarf hunter med skinning/leatherworking. drivre nå å quester/dreper monstre i Redridge Mountains, hvor lenge burde jeg gå rundt her før jeg går til nytt området? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Når du har questet ferdig, viss du er rundt lvl 26 når du er ferdig der kan du gå til Duskwood, hvis du ikke er lvl 26, kan jeg anbefale deg å reise til Wetlands. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 til du har gjort alle questene . Ta deg også noen turer til deadmines i westfall og skaff deg Cape of the brotherhood og dual wield Cruel barb, eller du kan skaffe Impaling Harpoon Questene finner du her og hovedquestet er The Defias Brotherhood og velg Tunic of Westfall. For å få questet må du først ta noen quest som går ut på å drepe lvl 11-12 mobs, deretter 13-15 mobs og til slutt 15-18 mobs. Så må du fly noen turer fra westfall til lakeshire og tilbake, og litt til stormwind osvosv . Er iaffgal min plan for huntern min . Lang post Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Fysj, tilbake til WoW med deg. Vil du at orken skal gråte? 5327827[/snapback] =( nei, nå har jeg jo ikke no valg, *springe tilbake til wow og spille mer* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) akuratt nå har jeg Taskmaster Axe og Cape of the Brotherhood har tatt Deadmines, men kan jo dra en tur til. hjelper å ha 4 stykker som gikk i klassen min før(ene gikk jeg opp til examen med,fikk 5) som er lvl 60 på samma server da (Deathwing). Endret 23. desember 2005 av Spazz Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 er de spøkelsene shadow resistante? edit: ser at de er lvl 55+ er ikke dette litt vanskelig for en lvl 54? 5327673[/snapback] Man skulle nesten tro de hadde en del shadowres, men nope. Brukte bare shadowspells med priesten (og shield + wand når crystal water ikke var tilgjengelig), og de gikk ned på 0,svisj. Jeg har også shadow.. øhrm, sånn talent som minsker sjansen for at shadowspells blir resistet. Med roguen var det grei skuring, de har omtrent ikke armor. Gleder meg til jeg runder 46 med warrioren, da er det spøkelser i Azshara på menyen. 5327795[/snapback] Regner med de spøkelsene ville være greie for en 48 huntarr også, giev thottbot-map plx keke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 http://thottbot.com/?m=412239&s=b - Azshara, 46+ (ally-camp like nedenfor = mye HK). http://thottbot.com/?m=258363&s=b - Winterspring, 55+ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Siden eg ikke fikk svar på det så må eg nok spørre igjen Noen som vet om en fin build til å lvl opp en warlock med ? er lvl 22 nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 affliction er MIN måte, ta ned til dark pact og bruk drain life/lifetap under kamper og dark pact til neste mob. 0 (!) nedetid og (relativt) høy dps med mye damagegear. Du kan også ta masse +stamina gear og gå demonologi og sacce en voidwalker med 4% hp regen i 30 min. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 <3 Psilo Ca 50k xp/time med rested (48 huntarr), ganske bra ja. Eneste negative er relativt dårlig loot og at jeg ikke kan skinne de Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 men de dropper da cloth . Og kanskej en icy chill enchant Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Har så mye mageweave at banken er full på 3 chars... Dårlig med AH-salg også. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Vendor FTW! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 men de dropper da cloth . Og kanskej en icy chill enchant 5329189[/snapback] Icy chill er det de Winterspring-spøkelsene som dropper.. noe helt sinnsykt mye også. Tror jeg har plukket opp en 6-7 formulas der. Ang. warlock, jeg syns også Affliction er det beste treet, iallefall i begynnelsen. Instant Corruption er fint, oppgradert Drain life og Life tap er bra, Fel concentration er et must hvis du skal drain-tanke (hive på dots og bruke Drain life til alt dør), Grim reach er ytterst bra, og Nightfall er fantastisk selv om 4% høres lite ut. Destruction virker, for meg, for heavy på manaen, og gjerne mer aktuelt for warlocker som nærmer seg de 60. Man står jo fritt til å respecce senere i spillet, men jeg syns Affliction passer mer for de under 40. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Lvl6 med 7xDawn's Edge ftw. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 etter hva jeg har hørt så er det smart å være aff specca i MC for uendelig mana, mens når ræva begynner å fylles med epixxx respecce til demonology og bruke imp (-20% aggro og 30% hvis du er alliance pga paladin, men de stacker da ikke, er vel 43% ? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå