Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er de spøkelsene shadow resistante?

edit: ser at de er lvl 55+ er ikke dette litt vanskelig for en lvl 54?

5327673[/snapback]

Man skulle nesten tro de hadde en del shadowres, men nope. Brukte bare shadowspells med priesten (og shield + wand når crystal water ikke var tilgjengelig), og de gikk ned på 0,svisj. Jeg har også shadow.. øhrm, sånn talent som minsker sjansen for at shadowspells blir resistet.

Med roguen var det grei skuring, de har omtrent ikke armor. Gleder meg til jeg runder 46 med warrioren, da er det spøkelser i Azshara på menyen. :)

Lenke til kommentar

Bah, har ikke spilt WoW på 5 dager nå, og lurer seriøst på om jeg skal slutte. Når du har hatt som rutine å spille det samme spillet hver dag siden oktober 2004 er det litt rart å plutselig gjøre noe annet, jeg tenker kun på wow når jeg spiller andre spill feks. Hmm, dette er vanskelig, jeg har ikke lyst til å svikte guildet heller :/

Lenke til kommentar

til du har gjort alle questene ;) .

Ta deg også noen turer til deadmines i westfall og skaff deg Cape of the brotherhood og dual wield Cruel barb, eller du kan skaffe Impaling Harpoon

Questene finner du her og hovedquestet er The Defias Brotherhood og velg Tunic of Westfall. For å få questet må du først ta noen quest som går ut på å drepe lvl 11-12 mobs, deretter 13-15 mobs og til slutt 15-18 mobs. Så må du fly noen turer fra westfall til lakeshire og tilbake, og litt til stormwind osvosv :) .

Er iaffgal min plan for huntern min :) .

Lang post :)

Lenke til kommentar
er de spøkelsene shadow resistante?

edit: ser at de er lvl 55+ er ikke dette litt vanskelig for en lvl 54?

5327673[/snapback]

Man skulle nesten tro de hadde en del shadowres, men nope. Brukte bare shadowspells med priesten (og shield + wand når crystal water ikke var tilgjengelig), og de gikk ned på 0,svisj. Jeg har også shadow.. øhrm, sånn talent som minsker sjansen for at shadowspells blir resistet.

Med roguen var det grei skuring, de har omtrent ikke armor. Gleder meg til jeg runder 46 med warrioren, da er det spøkelser i Azshara på menyen. :)

5327795[/snapback]

Regner med de spøkelsene ville være greie for en 48 huntarr også, giev thottbot-map plx keke. :)

Lenke til kommentar
men de dropper da cloth :D . Og kanskej en icy chill enchant :)

5329189[/snapback]

Icy chill er det de Winterspring-spøkelsene som dropper.. noe helt sinnsykt mye også. Tror jeg har plukket opp en 6-7 formulas der.

Ang. warlock, jeg syns også Affliction er det beste treet, iallefall i begynnelsen. Instant Corruption er fint, oppgradert Drain life og Life tap er bra, Fel concentration er et must hvis du skal drain-tanke (hive på dots og bruke Drain life til alt dør), Grim reach er ytterst bra, og Nightfall er fantastisk selv om 4% høres lite ut.

Destruction virker, for meg, for heavy på manaen, og gjerne mer aktuelt for warlocker som nærmer seg de 60.

Man står jo fritt til å respecce senere i spillet, men jeg syns Affliction passer mer for de under 40.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...