DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Mest fordi han over deg bomma på hva han over han igjen mente Lenke til kommentar
kafan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Mere on topic da. Winterspring er fortsatt pent og går fint an å være der på lvl55. Andre alternativer kan være burning steppes, wpl, epl. Selv Azhara er vel mulig å grinde seg opp på. Selv foretrakk jeg klart Winterspring. Når du er ca 58 stikker du til outland. Om du ønsker rep kjapt kan det være lurt å grinde rep fram til honored før du gjør quests og instanser gir fin xp + sjanse på fint loot. Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei, holder på å mekke en kthxbai - PvP film og lurer på hvilke codeks som er best til å kode med for lyd og bilde? Og, er det noen som har forslag til sanger? Har en god del sanger atm men trenger flere. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 divx er vel greit? ang sanger så er within temptation noe jeg forbinder med wow filmer, men det er kanskje noe oppbrukt? Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Godt forslag til intro på en feral druid PvP film? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gå sent i nagrand på en av de store øyene og fall utfor, hopp inn i flight form etter 2 sec eller noe? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Gå sent i nagrand på en av de store øyene og fall utfor, hopp inn i flight form etter 2 sec eller noe? 9651060[/snapback] ÅÅ, perfekt <3 Edit: Ha en trist sang også ^^ Endret 6. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hehe trist musikk når du går også når du hopper inn i flight form den der: READY STEADY GO! (Paul Oakenfold) Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jada, starta nettopp med vegas (sony vegas) og ser at dette kommer til å ta tid, jeg kan ikke en dritt om vegas og har nettopp starta Noen som vet om en bra starter guide? Det som er litt dumt er at gamecardet er gått ut så jeg får ikke gjort det nagrand stuntet, men jeg har noe som kan funke isteden. Jeg har ett stunt der jeg skulle prøve det med å shifte til fligth form i siste sekund, men det endte med at jeg shifta til catform Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hehe trist musikk når du går også når du hopper inn i flight form den der: READY STEADY GO! (Paul Oakenfold) 9651541[/snapback] Husker jeg digga den sangen da jeg var yngre! Feit er den! (Ja, veldig OT) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Meh...... tok level 56 i WPL... å nå er jeg å exper i otuland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Feil tråd eller? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da har jeg blitt valgt ut som healer til Lurker =D Noen som her noen tips? er veldig uerfaren med raids ( dette er mitt andre raid) Alle tips mottas med takk Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dukk under vannet når vannstråla kommer mot deg Husk at han alltid sprouter(skyter vannstråle) når han kommer opp igjen fra vannet etter submerge Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken class er den beste healer classen atm? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er vel paladin? Men den kuleste er definitivt druid! Tree of life FTW Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tenkte aa lvle paladin, men er det smartere aa lvle paa horde siden paladin kanskje er litt mer ettertrakta? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Paladin er UTROLIG kjipt å levle! Aner ikke hva som lønner seg av horde og alli, kommer ann på server vil jeg tro Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er det som er kjipt med det? Lav skade? teeg lvling? Det jeg tenkte er at palla er bra baade end game helaing og arena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå