Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

Du har nok penger til mount på level 35, uten å svette i det hele tatt. Det er forkjell på å jobbe til svetten renner og å ikke jobbe i det hele tatt.

9642211[/snapback]

Nå kanskje, men ikke når du f.eks. starta din første char back in the days og var helt alene og slet med å finne grupper til å gjøre quester og i stedet endte med haugevis med repairbills :p

Da jeg nådde 40, hadde jeg spart siden 30 og mangla fortsatt 40g, så jeg lånte av en kompis som slutta like etterpå. Heldig med den.

Brukte jo et halvår på å skaffe nok penger til å kunne betale ham tilbake hadde han fortsatt uansett.

9642249[/snapback]

Lånte 350g av en jeg, han slutte noen uker etterpå :D

Dette var da til epic lvl 60 mount :).

 

Jeg kooser meg på lvl 70.

Er med i aktiv raiding guild, har 4 irl venner på samme server (3 i guilden), gjorde ingen quest i shadowmoon, blade edge mountains, og heller nesten ingen i netherstorm før lvl 70.

Så jeg har hundrevis av quests som enda ikke er gjort, tjener fett :D

Er prot warrior, og har vært det siden lvl 68. Er også herbalism. Hvis jeg vil, så kan jeg tjene 200-300g om dagen, lett, så skjønner ikke helt hvorfor dere syns det er så vanskelig og grinde 5k gull :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Kommer jo også litt an på lucky drops :p

På locken min (lvl 31), har jeg rundt 400g.

Hu hadde 110g på lvl 23.

To lucky drops som solgte overraskende godt. Daggern fra gribben i Westfall, samt en blå sak fra DM.

 

Senere stakk jeg i SFK og BFD for å ta noen quests der, og fikk igjen noen heldige, blå drops som solgte overraskende godt.

Det føltes veldig mye enklere enn å slave rundt på druiden og ikke tjene noe særlig på noe, bare daffe rundt og grinde, men siden jeg var av den eventyrlystne typen, hadde jeg feite repairbills etter lvl 30 og travelform. Jeg dro ut for å se verden. Jeg hadde oppdaga hele Plaguelands og vært i Un'Goro og rundt om der før jeg dinga 35 :p

Veldig moro, samt dødd meg gjennom tunnelen til Winterspring :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvis jeg vil, så kan jeg tjene 200-300g om dagen, lett, så skjønner ikke helt hvorfor dere syns det er så vanskelig og grinde 5k gull :p

 

Er ikke at det er tungt å skaffe 5000G på level 70. Det er bare det at det er så ufattelig kjedelig. Hvertfall sånn jeg føler det.

Lenke til kommentar
Utsagn som ikke har helt feste på bakken. Så du mener at man skal spare penger en hel mnd uten å ha noen utgifter i det hele tatt?

 

Hva med å bruke dailys til Mount og annen farming/profession til raiding?

I raid er det Mark of the Illidari som koster 0-15g? som gbanken sikkert selger , mat med bonus og fix . Blir ikke mange pots siden flaskene teller som bat/guard.

 

Man skulle tatt netherstorm og shadowmoon etter 70 , da hadde man hatt 5000g og epic mount 2-3 dager etter 70. Med de 5000g kunne man startet på 5man /heric + dailys og spare til raiding og enchants. (så har man sansynligvis 2-5k til fra før etter levlingen også)

 

i alle fall dette jeg gjorde nesten 10k i lomma og epic mount 3 dager etter 70 , kunne lvl BS og eng til 375 ,crafte eng helm,bs sword, bs bracers og div snacks og enchante det og enda ha mer g igjen bare 3-4 dager etter ding 70.

 

alt for mange som raser til 70 og da begynner å farme gull/rep

Endret av War
Lenke til kommentar
Utsagn som ikke har helt feste på bakken. Så du mener at man skal spare penger en hel mnd uten å ha noen utgifter i det hele tatt?

 

Hva med å bruke dailys til Mount og annen farming/profession til raiding?

I raid er det Mark of the Illidari som koster 0-15g? som gbanken sikkert selger , mat med bonus og fix . Blir ikke mange pots siden flaskene teller som bat/guard.

 

Man skulle tatt netherstorm og shadowmoon etter 70 , da hadde man hatt 5000g og epic mount 2-3 dager etter 70. Med de 5000g kunne man startet på 5man /heric + dailys og spare til raiding og enchants. (så har man sansynligvis 2-5k til fra før etter levlingen også)

 

i alle fall dette jeg gjorde nesten 10k i lomma og epic mount 3 dager etter 70 , kunne lvl BS og eng til 375 ,crafte eng helm,bs sword, bs bracers og div snacks og enchante det og enda ha mer g igjen bare 3-4 dager etter ding 70.

 

alt for mange som raser til 70 og da begynner å farme gull/rep

9643701[/snapback]

 

så sant så sant. gjorde alle quests..;/ nå har jeg nesten ikke mer quests igjen, bortsett fra group quests som er mongolainen.. neste char.. min lille rogue, som skal bli min nye main om en stund:P den skal jeg lvl uten å gjøre noen quests så gjøre alle quests for gull. sikkert ferdig når expansion kommer;P

Lenke til kommentar

Jeg mekker en lock nå, regner med å instance til honored , så gjøre Quest i alle sonene (uten om TK)

Og spare alle Quest i NS,SMV og BEM til 70 (siden jeg da har mer xp gjennom honored-instanceing) Da regner jeg med å ha 15k g 3 dager etter 70 og rev overalt uten om TK på ding 70.

Rett på heroic med 2x spellstrike og 3x tailoring.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...