Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

5000 gull er mye, syns jeg.

 

Er man 70 og levlet dårlig og brukt mange Q før 70 belønningen og svidd av alle pengene

og står med 0g så kan man gjøre dailys

160g pr dag med ca 30 min spilling

Da har man epic 280% mount på 1 mnd , kun med 30 min hver dag

Kanskje 25 dager inkl loot man AH eller vendorer.

 

Synnes man 30 min pr dag i 25 dager er mye spilling for mount er kanske ikke wow the rette spillet for disse.

9641234[/snapback]

 

Utsagn som ikke har helt feste på bakken. Så du mener at man skal spare penger en hel mnd uten å ha noen utgifter i det hele tatt?

 

Selv raider jeg 4-5 ganger i uken, og det jeg tjener på dailies går fort bort i repairbills, pots, elixirs osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mener at du skal ha rett til epic flying mount fordi du raider og har mye utgifter? Hørt om pose og sekk? Er det ikke det som gjør det til et MMORPG, du har valg? Hadde ikke vært noe gøy om du fikk gratis mount på 70, hadde det det? Å føle at du har virkelig jobba for noe artig? Eller liker du ikke det?

Hvorfor skal du få epix, mens meg som ikke raider ikke få? Er det rettferdig? Hvorfor er det ikke en vendor som gir meg tier 6 så fort jeg når 70?

 

Og netherwing-quests trenger epic mount. Ellers er det 2 i BEM og 2 i Skettis, 3 i BEM når du når honored mener jeg å huske. så 80 gull/dagen bare i quests som tar 30 min (uten epic ja), ellers kan du farme ved siden av, får mye ut av det og vet du. Rundt 100-200-300 g/timen.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Så du mener at du skal ha rett til epic flying mount fordi du raider og har mye utgifter? Hørt om pose og sekk? Er det ikke det som gjør det til et MMORPG, du har valg? Hadde ikke vært noe gøy om du fikk gratis mount på 70, hadde det det? Å føle at du har virkelig jobba for noe artig? Eller liker du ikke det?

Hvorfor skal du få epix, mens meg som ikke raider ikke få? Er det rettferdig? Hvorfor er det ikke en vendor som gir meg tier 6 så fort jeg når 70?

 

Og netherwing-quests trenger epic mount. Ellers er det 2 i BEM og 2 i Skettis, 3 i BEM når du når honored mener jeg å huske. så 80 gull/dagen bare i quests som tar 30 min (uten epic ja), ellers kan du farme ved siden av, får mye ut av det og vet du. Rundt 100-200-300 g/timen.

9641365[/snapback]

 

Fantastisk med mennesker som har utopi-svar på alt, og som tror verden er sort-hvitt. Ikke få epics (eller epix som du så modent kaller det) utenfor raid? Hva i allverden er det du tuller med da? Hørt om instancer? World drops? Crafted? AH?

 

Og hvorfor skal ikke jeg som raider få glede av epic flying mount? Har du noe personlig imot raidere siden du har et slikt syn?

Lenke til kommentar
Og hvorfor skal ikke jeg som raider få glede av epic flying mount? Har du noe personlig imot raidere siden du har et slikt syn?

Som han sa, man må prioritere. Har du noe personlig imot folk som ikke raider siden du mener de som raider skal få alt, mens de som ikke gjør det bare skal få det man får uansett?

Lenke til kommentar
Så kjøp den jævla mounten din da... Prioriter! Mount eller raid? Pose eller sekk?

9641432[/snapback]

 

Jaja, tenkte kanskje det gikk ann å diskutere litt fornuftig med deg, men der hadde jeg visst alt for store forventninger.

9641444[/snapback]

Hva er det å diskutere? Du synes det er for dyrt, jeg synes ikke. Skal du prøve å overtale meg til å synes at det er for dyrt, eller motsatt? Tviler på at det kommer noe fornuftig ut av det.

Lenke til kommentar
Og hvorfor skal ikke jeg som raider få glede av epic flying mount? Har du noe personlig imot raidere siden du har et slikt syn?

Som han sa, man må prioritere. Har du noe personlig imot folk som ikke raider siden du mener de som raider skal få alt, mens de som ikke gjør det bare skal få det man får uansett?

9641461[/snapback]

 

Fordi raiding er et STORT aspekt av WoW? Hva hadde WoW vært uten instancer? Jeg innfinner meg fint at mange har mye flott PvP-gear, men det er fordi disse prioriterer PvP istedet for PvE. Men repairs o.l. er MYE billigere i PvP enn i PvE, så 5 timer med PvP koster ikke i nærheten så mye som 5 timer med PvE.

 

 

Hva mener du med 'Har du noe personlig imot folk som ikke raider siden du mener de som raider skal få alt, mens de som ikke gjør det bare skal få det man får uansett?'? Har jeg sagt at folk som IKKE raider ikke skal få de samme gleder som de som raider? Nei, har nok ikke det. Skal vi skille rent og skittentøy kanskje?

Lenke til kommentar

Så hvor er mine lilla items jeg ikke må jobbe for? jeg har selv hatt en relativt god raidkarriere før TBC, og jeg har ALDRI sagt at noe er "urettferdig" eller whatever. Vet du hvorfor? Fordi jeg likte "svetten" jeg hadde lagt i det, ga vel blankt faen i hvorvidt itemet het "Grand marshall claymore" eller "Plagueheart bracers".

Ja, jeg spilte warlock, gratis mount på 40, "gratis" epic mount på 60, men nå har du for svarte ikke spilt en (som de fleste vil kalle det) "ødelagt klasse". Men klagde jeg? Bytta jeg til rogue eller warrior fordi det var lettere? Nei, dedikasjon og evne til å nyte spillet ser ut som disse som kom etter TBC har, de bare forventer ditt og forventer datt...

På samme måte som når PVP-systemet ble lansert for andre gang og man kun trengte honor for å skaffe items. Ja, det var sikkert surt for de som hadde jobba og fått rank 13 og skulle opptil 14. Men spillet forandrer seg. Det som lokker og får folk til å betale. Skal alle raidere slutte å spille kun fordi de ikke kan kjøpe en billigere epic flying mount? Nei.

 

Og av å se på druiden din ser jeg at du også har hatt en aktiv raidkariere før TBC, men hva svarte? Hadde du samme holdning da? Var det "dårlig gjort" av blizzard å gjøre spillet mer tilgjengelig for casuals?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Hva mener du med 'Har du noe personlig imot folk som ikke raider siden du mener de som raider skal få alt, mens de som ikke gjør det bare skal få det man får uansett?'? Har jeg sagt at folk som IKKE raider ikke skal få de samme gleder som de som raider? Nei, har nok ikke det. Skal vi skille rent og skittentøy kanskje?

Vel, det er sånn spillet er. De som bruker all tid på raiding har noen fordeler, og de som gjør andre ting har andre. Nytter ikke å sutre over det. Det er en planlagt strategi fra Blizzard at det skal være sånn, og misliker du det for sterkt bør du heller finne noe annet å bruke tiden på, for det kommer ikke til å bli endret.

Lenke til kommentar
Så hvor er mine lilla items jeg ikke må jobbe for? jeg har selv hatt en relativt god raidkarriere før TBC, og jeg har ALDRI sagt at noe er "urettferdig" eller whatever. Vet du hvorfor? Fordi jeg likte "svetten" jeg hadde lagt i det, ga vel blankt faen i hvorvidt itemet het "Grand marshall claymore" eller "Plagueheart bracers".

Ja, jeg spilte warlock, gratis mount på 40, "gratis" epic mount på 60, men nå har du for svarte ikke spilt en (som de fleste vil kalle det) "ødelagt klasse". Men klagde jeg? Bytta jeg til rogue eller warrior fordi det var lettere? Nei, dedikasjon og evne til å nyte spillet ser ut som disse som kom etter TBC har, de bare forventer ditt og forventer datt...

På samme måte som når PVP-systemet ble lansert for andre gang og man kun trengte honor for å skaffe items. Ja, det var sikkert surt for de som hadde jobba og fått rank 13 og skulle opptil 14. Men spillet forandrer seg. Det som lokker og får folk til å betale. Skal alle raidere slutte å spille kun fordi de ikke kan kjøpe en billigere epic flying mount? Nei.

 

Og av å se på druiden din ser jeg at du også har hatt en aktiv raidkariere før TBC, men hva svarte? Hadde du samme holdning da? Var det "dårlig gjort" av blizzard å gjøre spillet mer tilgjengelig for casuals?

9641650[/snapback]

 

Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

At du ikke gjør instances er vel strengt talt din egen feil. Gjør en HVILKEN SOM HELST heroic og det vil garantert droppe en Epic i løpet av runnet, ofte fler.

Lenke til kommentar
Og det er blizzard sin skyld at du ikke får mounten din? Nei, det er DIN EGEN SKYLD. Så vi er da enige?

9641895[/snapback]

 

Må vi være litt konsistende her Chokke, dette skrev du i din tidligere post:

 

Og av å se på druiden din ser jeg at du også har hatt en aktiv raidkariere før TBC, men hva svarte? Hadde du samme holdning da? Var det "dårlig gjort" av blizzard å gjøre spillet mer tilgjengelig for casuals?

Lenke til kommentar

Verden er nå en gang urettferdig, blah blah.. Husker jeg var så fortvilet over at alt gearet mitt skulle bli crap rett før TBC. Nå har jeg lært og ikke ta det så hardt innpå meg. Jeg er enig med chokke, det er kun din egen feil at du ikke har mount. Man trenger ikke springe rundt å mine/plukke herbs, eller engang gjøre quest. Lær deg å bruke AH og sett deg inn i hvordan du kan få bra profitt gjennom å kjøpe opp og selge dyrt. Krever det mye tid? For det er vel egentlig ikke prisen som er problemet? Det er tiden det tar å skaffe alt gullet som er problemet?

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar
Så hvor er mine lilla items jeg ikke må jobbe for? jeg har selv hatt en relativt god raidkarriere før TBC, og jeg har ALDRI sagt at noe er "urettferdig" eller whatever. Vet du hvorfor? Fordi jeg likte "svetten" jeg hadde lagt i det, ga vel blankt faen i hvorvidt itemet het "Grand marshall claymore" eller "Plagueheart bracers".

Ja, jeg spilte warlock, gratis mount på 40, "gratis" epic mount på 60, men nå har du for svarte ikke spilt en (som de fleste vil kalle det) "ødelagt klasse". Men klagde jeg? Bytta jeg til rogue eller warrior fordi det var lettere? Nei, dedikasjon og evne til å nyte spillet ser ut som disse som kom etter TBC har, de bare forventer ditt og forventer datt...

På samme måte som når PVP-systemet ble lansert for andre gang og man kun trengte honor for å skaffe items. Ja, det var sikkert surt for de som hadde jobba og fått rank 13 og skulle opptil 14. Men spillet forandrer seg. Det som lokker og får folk til å betale. Skal alle raidere slutte å spille kun fordi de ikke kan kjøpe en billigere epic flying mount? Nei.

 

Og av å se på druiden din ser jeg at du også har hatt en aktiv raidkariere før TBC, men hva svarte? Hadde du samme holdning da? Var det "dårlig gjort" av blizzard å gjøre spillet mer tilgjengelig for casuals?

9641650[/snapback]

 

Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

At du ikke gjør instances er vel strengt talt din egen feil. Gjør en HVILKEN SOM HELST heroic og det vil garantert droppe en Epic i løpet av runnet, ofte fler.

9641745[/snapback]

 

Jeg raider aktivt, har epic flying. Det er ikke vanskelig. Jeg raida også 4-5 dager i uken da jeg skaffet den, og jeg var HOLY, ikke det beste å grinde med (hadde ca 100+dmg).

 

Jeg sparte penger til mount, i steden for å kjøpe ting på AH, jeg grindet alt jeg trengte selv. Prioriterte epic mount pga. at da tar det kortere tid å farme/grinde.

 

Slutt å klag.

 

EDIT: Leif

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

Du har nok penger til mount på level 35, uten å svette i det hele tatt. Det er forkjell på å jobbe til svetten renner og å ikke jobbe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

Du har nok penger til mount på level 35, uten å svette i det hele tatt. Det er forkjell på å jobbe til svetten renner og å ikke jobbe i det hele tatt.

9642211[/snapback]

 

Kjøper du deg ny armor etter vær lvl, som jeg gjorde på min warrior. Så kan det ta sin tid med mount ja. Fikk mount på lvl 46 med han da :)

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg fikk min første VANLIGE mount på lvl 56. Ja, det stemmer, FEMTISEKS. Epic mount fikk jeg først etter å ha spilt på samme karakter i over 1 år. Så ikke kom her og fortell meg om å 'svette' for tingene man har opptjent seg.

 

Du har nok penger til mount på level 35, uten å svette i det hele tatt. Det er forkjell på å jobbe til svetten renner og å ikke jobbe i det hele tatt.

9642211[/snapback]

Nå kanskje, men ikke når du f.eks. starta din første char back in the days og var helt alene og slet med å finne grupper til å gjøre quester og i stedet endte med haugevis med repairbills :p

Da jeg nådde 40, hadde jeg spart siden 30 og mangla fortsatt 40g, så jeg lånte av en kompis som slutta like etterpå. Heldig med den.

Brukte jo et halvår på å skaffe nok penger til å kunne betale ham tilbake hadde han fortsatt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...