Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei siste levla opp til 39 er eit reint helvete... eller dei går jo greit om du har boostehjelp for å få det eventuelle gearet du skal ha, og som ikkje dropper før heilt på slutten :)

 

Og køyr en mage twink....er så lei av roguesong gulch. ^^

 

frostmage er artige dei, og har mange "exit strategies" om ting går til h... :p

Lenke til kommentar
Tipper det gir folk et større ønske om å skaffe seg 280% mounten, og da spiller de mer.

9636411[/snapback]

Ja, det er godt mulig.

5000 gull er mye, syns jeg.

9640478[/snapback]

Jeg synes det ikke er mye. Om du sparer, spiller effektivt (effektivt er ikke det samme som mye) så har du fint råd til epic flying mount på 70 etter litt questing. Selv dinga jeg 70 på en druid med 3,500 gull og det var KUN skaffa fra druiden selv. Kan nevne at jeg var herbalist/skinner, men det solgte jeg ikke på langt nær nære 2,500 gull for...

Lenke til kommentar
Tipper det gir folk et større ønske om å skaffe seg 280% mounten, og da spiller de mer.

9636411[/snapback]

Ja, det er godt mulig.

5000 gull er mye, syns jeg.

9640478[/snapback]

Jeg synes det ikke er mye. Om du sparer, spiller effektivt (effektivt er ikke det samme som mye) så har du fint råd til epic flying mount på 70 etter litt questing. Selv dinga jeg 70 på en druid med 3,500 gull og det var KUN skaffa fra druiden selv. Kan nevne at jeg var herbalist/skinner, men det solgte jeg ikke på langt nær nære 2,500 gull for...

9640764[/snapback]

Med tanke på hvor fort du kan farme det inn igjen med flying epic og gathering profession, er ikke 5000g så mye heller.

Lenke til kommentar
5000 gull er mye, syns jeg.

 

Er man 70 og levlet dårlig og brukt mange Q før 70 belønningen og svidd av alle pengene

og står med 0g så kan man gjøre dailys

160g pr dag med ca 30 min spilling

Da har man epic 280% mount på 1 mnd , kun med 30 min hver dag

Kanskje 25 dager inkl loot man AH eller vendorer.

 

Synnes man 30 min pr dag i 25 dager er mye spilling for mount er kanske ikke wow the rette spillet for disse.

Endret av War
Lenke til kommentar

Loote krystaller i netherwing er i alle fall 18g , dem burde man ikke velge bort.

Gjør man 4 ogr Q så får man også shards til å kjøpe flasker med som selger på ah.

 

Netherwing, honor hold, skyguard . ogrlia .

Mån får seff fler Q når man når høyere rep lvl.

 

Jeg gjør dette om morgenen når det er få spillere på.

Loote krystaller går fortere, bombe egg går firtere, danishe demoner går fortere osv.

Nå skal det sies at jeg bruker HS,280% mount og en bem portal trinket så det går litt fortere.

 

Men fly til netherwing gjør Q, HS til shatt fly til skettis, og ta spesial FP fra skettis til ogri

 

Nå starter jeg med 1g hver dag og ender opp med 157-161 g etter 10Q

Vendorer det meste men det er vel ikke snakk om mer enn 5-10g

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...