Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har det ikke alltid vært et tårn over den øverste etasjen da? Eller mener du rett over flightmasteren? Post screenshots! edit: Søkte og fant dette bildet ;D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor lang tid sånn ca. pleier det å tå fra du sender mail til tech support, til de svarer? Jeg får ikke spilt på en enste server, skjønner dere. Jeg får logga på, men når jeg komme in i spillet, har jeg ikke gearet mitt på meg, og alle heter "Unknown". Utrolig irriterende :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har det ikke alltid vært et tårn over den øverste etasjen da? Eller mener du rett over flightmasteren? Post screenshots! 9634250[/snapback] Har aldri vært sånn som det er hos meg nå før... Poster screenshot i morgen når WoW PC-en har strøm Edit: Det tårnet over FP der.... Aldri sett her før... Endret 4. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor lang tid sånn ca. pleier det å tå fra du sender mail til tech support, til de svarer? Jeg får ikke spilt på en enste server, skjønner dere. Jeg får logga på, men når jeg komme in i spillet, har jeg ikke gearet mitt på meg, og alle heter "Unknown". Utrolig irriterende :/ 9634254[/snapback] Har du prøvd å slette WTF, interface og cache mappene? (de ligger inni wow mappa di) det tror jeg skal funke Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har du prøvd å slette WTF, interface og cache mappene? (de ligger inni wow mappa di) det tror jeg skal funke 9634300[/snapback] Jeg sletta WTF og cache, men ikke interface, kan prøve alle tre. Edit: Liten skrivefeil Edit2: Det funka ikke :/ Endret 4. oktober 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå håper jeg du tok sikkerhetskopi av Interface... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 funker vel for det FancyPants Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå fikk jeg mail fra Blizzard, der de sa at jeg skulle åpne "Config" i WTF og skrive SET gxFixLag “1”. Nå ser jeg gearet mitt, og navnet på andre spillere, men jeg kan fortsatt ikke gjøre noe, og etter en liten stund får jeg DC :/ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 funker vel for det FancyPants 9634431[/snapback] Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med. Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Og da er ny mail way to go. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte jeg skulle nevne på dette siden jeg av få vet om det "Barking for" fungerer fortsatt ikke så ikke bruk tid på å løpe rundt som idioter å skrik "BREWFEST!" for det første så er ikke det komandoen, for det andre har de ikke fikset dette enda. Pluss, de har disabla Dwarfs som kommer opp av bakken for å fikse noe der også. å btw for Barking questen er greia: Du må være "Smashed" så rir du du bare til flagsa. resten er automatisk, men som sagt, funker ikke enda. Kilde: Gamemaster (Å btw jeg har 175 marks! ikke lenge til Ram nå!) 9632066[/snapback] Er det ikke 600 det koster? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med.Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen. 9634485[/snapback] Jeg hadde en del AddOns, men alle var outdated, så det gjør ikke noe. Endret 4. oktober 2007 av Andeby Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor mange marks får dere per angrep? Får selv rundt 15-20, skal prøve å skaffe alle tingene før tia er omme, men ser dårlig ut. Jævla kjipt at PC-en min ikke funker da så må sitte på dårlig laptop Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da trykker du Load out of date AddOns... huk av fra AddOns vinduet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 funker vel for det FancyPants 9634431[/snapback] Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med. Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen. 9634485[/snapback] Var det jeg mente ja. Btw, vet ikke hvordan jeg qouter to foreskjellige poster. Og får det inn i èn post. ;D Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 kor ligger azureload mine? veit ikkje kor alt er så er bedre visst forklarer litt hvor det ligger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg søkte på det på google.com så kom dette opp: http://www.wowwiki.com/Azurelode_Mine Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 thx, glemte helt å søke på google huske det til neste gang å søke der først Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 funker vel for det FancyPants 9634431[/snapback] Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med. Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen. 9634485[/snapback] Var det jeg mente ja. 9634604[/snapback] Eh, papirkurven -> Gjenopprett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå