Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har det ikke alltid vært et tårn over den øverste etasjen da? Eller mener du rett over flightmasteren?

 

Post screenshots!

 

 

 

edit: Søkte og fant dette bildet ;D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

orgrimmar.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid sånn ca. pleier det å tå fra du sender mail til tech support, til de svarer?

 

Jeg får ikke spilt på en enste server, skjønner dere.

Jeg får logga på, men når jeg komme in i spillet, har jeg ikke gearet mitt på meg, og alle heter "Unknown". Utrolig irriterende :/

Lenke til kommentar
Har det ikke alltid vært et tårn over den øverste etasjen da? Eller mener du rett over flightmasteren?

 

Post screenshots!

9634250[/snapback]

Har aldri vært sånn som det er hos meg nå før... Poster screenshot i morgen når WoW PC-en har strøm :p

 

Edit: Det tårnet over FP der.... Aldri sett her før... :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Hvor lang tid sånn ca. pleier det å tå fra du sender mail til tech support, til de svarer?

 

Jeg får ikke spilt på en enste server, skjønner dere.

Jeg får logga på, men når jeg komme in i spillet, har jeg ikke gearet mitt på meg, og alle heter "Unknown". Utrolig irriterende :/

9634254[/snapback]

 

Har du prøvd å slette WTF, interface og cache mappene? (de ligger inni wow mappa di) det tror jeg skal funke ;)

Lenke til kommentar
Har du prøvd å slette WTF, interface og cache mappene? (de ligger inni wow mappa di) det tror jeg skal funke ;)

9634300[/snapback]

Jeg sletta WTF og cache, men ikke interface, kan prøve alle tre.

Edit: Liten skrivefeil

Edit2: Det funka ikke :/

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle nevne på dette siden jeg av få vet om det :p

"Barking for" fungerer fortsatt ikke så ikke bruk tid på å løpe rundt som idioter å skrik "BREWFEST!" for det første så er ikke det komandoen, for det andre har de ikke fikset dette enda. Pluss, de har disabla Dwarfs som kommer opp av bakken for å fikse noe der også.

å btw for Barking questen er greia: Du må være "Smashed" så rir du du bare til flagsa. resten er automatisk, men som sagt, funker ikke enda.

Kilde: Gamemaster

 

(Å btw jeg har 175 marks! ikke lenge til Ram nå!)

9632066[/snapback]

 

Er det ikke 600 det koster?

Lenke til kommentar
Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med.

Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen.

9634485[/snapback]

Jeg hadde en del AddOns, men alle var outdated, så det gjør ikke noe.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
funker vel for det FancyPants

9634431[/snapback]

Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med.

Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen.

9634485[/snapback]

 

Var det jeg mente ja. ;)

 

Btw, vet ikke hvordan jeg qouter to foreskjellige poster. Og får det inn i èn post. ;D

Lenke til kommentar
funker vel for det FancyPants

9634431[/snapback]

Men om han sletter Interface-mappen, med muligens en kjempeflott UI, så er jo den borte. Det som var poenget til FancyPants, regner jeg med.

Kjipt om man finner ut at det ikke var Interface-mappen som var grunnen til feilen.

9634485[/snapback]

 

Var det jeg mente ja. ;)

9634604[/snapback]

Eh, papirkurven -> Gjenopprett? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...