Pilot_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Finnes det en commando for å leave party? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvorfor er bygninger i Orgrimmar forandret? Er kommet et "hus" oppå der flightmaster er blant annet... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Finnes det en commando for å leave party? 9630343[/snapback] Tror ikke det, jeg fant ingen i såfall. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Finnes det en commando for å leave party? 9630343[/snapback] Den er /p <insert party leader> is a big Fu**ing noob, <insert more insults here> Det skulle funke tror jeg Neida, jeg mener å huske at /leave party var en kommando, men husker vell feil Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Finnes det en commando for å leave party? 9630343[/snapback] Det finnes en API-kommando som heter LeaveParty(), så hvis du lager en macro som er /script LeaveParty() burde det virke (man må muligens ha semikolon på slutten). Alle kommandoer finnes her: http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft_API Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Macro-tråden er død atm. Så jeg spør her: Trenger en macro som bytter imellom fullscreen og windowed. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte jeg skulle nevne på dette siden jeg av få vet om det "Barking for" fungerer fortsatt ikke så ikke bruk tid på å løpe rundt som idioter å skrik "BREWFEST!" for det første så er ikke det komandoen, for det andre har de ikke fikset dette enda. Pluss, de har disabla Dwarfs som kommer opp av bakken for å fikse noe der også. å btw for Barking questen er greia: Du må være "Smashed" så rir du du bare til flagsa. resten er automatisk, men som sagt, funker ikke enda. Kilde: Gamemaster (Å btw jeg har 175 marks! ikke lenge til Ram nå!) Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det finnes en mengde ferdige macroer her: http://www.wowwiki.com/Macro_(1.0) Det er en der for å bytte mellom FS og windowed også, men den må nok modifiseres litt, avhengig av hvilke oppløsninger du har tilgjengelig, og hvilke du vil bruke. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Flere enn meg som har sett at det har kommet et nytt bygg oppå flightmaster? Tror dere det er på grunn av brewfest eller en varig endring? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Flightmaster hvorhen? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han vanlige i orgrimmar, han har plutselig fått ett ekstra nivå på bygget. Glemte visst å si hvor Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Spiller alliance. Har ikke sett noen endringer i noen av alliance byene. Hvis man dual screener maa man da ha spillet i wondowed mode og maksimert for at desktop skal fungere paa skjerm nummer 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det må du. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei det er ikke noe oppe ved flightmaster som ikke skal være der Alt er som normalt ;p Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei det er ikke noe oppe ved flightmaster som ikke skal være der Alt er som normalt ;p 9634149[/snapback] Er et hus oppå flightmaster! Skal se om jeg ta screen en dag... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Last opp bilde nå da, ikke en dag Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tom for batteri på game-laptopen... Sitter ikke hjemme Men dagtid i morgen skal det spelast igjen da kan jeg ta en screen... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Men kan forklare nærmere... I orgrimmar så står Flightmaster på toppen av et tår sant? Hos meg har han nå gått flere etasjer over seg Er også veldig mye dilldall oppå fjellene rundt som jeg ikke har sett før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå