Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Drittspill. Var det at den sto i windowed mode og maximised. Hvorfor skal den ikke klare det?

9625594[/snapback]

 

Kan kanskje ha noe med behandlingen til Vista av bakgrunnsapplikasjoner..? Eller at maskinen bruker flere ressurser ved å vise skrivebordet samtidig?

 

 

Gnuk: Du vil beholde items du har fått gjennom Trial-account ved oppgradering. Gjelder de som prøver WoW og de som prøver WoW-TBC - de beholder karakteren de spilte opp om de går over til skikkelig versjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker som du ikke har fulgt med på raiding i det siste? Sett at du nevnte 40mans raiding med pure druids for noen poster siden.

40 i guildet mente jeg ikke i raid, det ver en overdrivelse etter at guildet vill ha med druid healere til tk og druid tanks og druid cat dps og prester,tanks og rogues sto utenfor.

 

Men på arathor i de 3 guildene jeg har kjennskap til og bloodhoof så er det 0-1 av dps warr og shadowpriest. Selv synnes jeg det er genialt med shadowpriests men siden dem bruker global cd på dots for hp/mana regen og nødhealer av og til så ender dem aldri på toppen av dps så da vil heller ikke alle raids ha dem med.

Mitt guild nå er i tk og ssc og vi har 0 dps war i raid og vi hadde en shadowpriest før.

Lenke til kommentar
Det virker som du ikke har fulgt med på raiding i det siste? Sett at du nevnte 40mans raiding med pure druids for noen poster siden.

40 i guildet mente jeg ikke i raid, det ver en overdrivelse etter at guildet vill ha med druid healere til tk og druid tanks og druid cat dps og prester,tanks og rogues sto utenfor.

 

Men på arathor i de 3 guildene jeg har kjennskap til og bloodhoof så er det 0-1 av dps warr og shadowpriest. Selv synnes jeg det er genialt med shadowpriests men siden dem bruker global cd på dots for hp/mana regen og nødhealer av og til så ender dem aldri på toppen av dps så da vil heller ikke alle raids ha dem med.

Mitt guild nå er i tk og ssc og vi har 0 dps war i raid og vi hadde en shadowpriest før.

9626316[/snapback]

 

Shadowpriests er jo genialt i raids da!

De gir jo healerne/casterne mengder av hp og mp!

Du vil ikke ha med de fordi de ikke ligger på topp av dps meteret?

Nå raider du vel for å downe bosser da, ikke for å gjøre mest mulig dmg over minst mulig tid?

Lenke til kommentar
brewfest virker spennende, ser ut som at det går ann å skaffe seg en geitebukk til å ri på også... Lvl 40 req, kanskje vi får en spesiell 60% mount, ikke bare spesielle 100% mounts lenger  :D

9626383[/snapback]

 

testa litt før jeg dro på jobb idag, ordna meg wolpertinger pet:) søt litn skapning:P

Lenke til kommentar
brewfest virker spennende, ser ut som at det går ann å skaffe seg en geitebukk til å ri på også... Lvl 40 req, kanskje vi får en spesiell 60% mount, ikke bare spesielle 100% mounts lenger  :D

9626383[/snapback]

 

testa litt før jeg dro på jobb idag, ordna meg wolpertinger pet:) søt litn skapning:P

9626461[/snapback]

vanskelig å skaffe seg pet og slikt? Eller kan jeg klare det med 53 warrioren min? :p

Lenke til kommentar
Det virker som du ikke har fulgt med på raiding i det siste? Sett at du nevnte 40mans raiding med pure druids for noen poster siden.

40 i guildet mente jeg ikke i raid, det ver en overdrivelse etter at guildet vill ha med druid healere til tk og druid tanks og druid cat dps og prester,tanks og rogues sto utenfor.

 

Men på arathor i de 3 guildene jeg har kjennskap til og bloodhoof så er det 0-1 av dps warr og shadowpriest. Selv synnes jeg det er genialt med shadowpriests men siden dem bruker global cd på dots for hp/mana regen og nødhealer av og til så ender dem aldri på toppen av dps så da vil heller ikke alle raids ha dem med.

Mitt guild nå er i tk og ssc og vi har 0 dps war i raid og vi hadde en shadowpriest før.

9626316[/snapback]

 

Vil bare si at Muqq, Shadowpriest i Nihilum, topper DMG meteret på Illidan fighten.

Lenke til kommentar

Hey.

 

Jeg (70 warlock) og en kamerat (70 holydin) leter etter en server med bra PvE. Det må være mye folk som gjør instancer der, i LFG-panelet og LFG-chatten. På vår server (Scarshield Legion) er det umulig å finne tanks. Det har vært sånn i måneder nå.

 

Hvis du har en realm og anbefale, please si ifra :)

 

Djengo

Lenke til kommentar
Hey.

 

Jeg (70 warlock) og en kamerat (70 holydin) leter etter en server med bra PvE. Det må være mye folk som gjør instancer der, i LFG-panelet og LFG-chatten. På vår server (Scarshield Legion) er det umulig å finne tanks. Det har vært sånn i måneder nå.

 

Hvis du har en realm og anbefale, please si ifra :)

 

Djengo

9629208[/snapback]

 

Vanskelig og finne tanks overalt tror jeg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...