Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Opplever selv en god del grafiske problemer på en grei maskin.

 

I form av artifacts, flimring, manglende teksturer og noen ganger blir skjermen bers om jeg ser i en spesiell rettning.

 

Ble slik etter jeg la inn Windowx XP 64bit. Noen som har peiling?

 

Seriøst Kuldesjokk, du er nødt til å klare å gi deg engang.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Post har ikke alltid hatt en time. Tekst og gull var instant før, kjøping/selling av stuff på AH, også instant. Items fra/til characters med eller uten gull eller tekst tok også en time.

Hvordan det er nå kan jeg ikke uttale meg om

 

----------------------------------------------------------------------------

Hvordan fikse en grusom lagg? Sitter på en relativt bra PC med Nvidia 8800 GTS, 4 GB ram osv osv men har kun 20 FPS dersom jeg har alt på fullt i wow og 1680 x 1050 og dersom jeg slår alt til det laveste har jeg opptil 25 FPS, den forrige PC-en min var bedre jo...

9625368[/snapback]

Stemmer det du sier, ting er endret for ikke lenge siden, husker selv når gull var instant, husker også hvis du attacha gull med et item tok det en time istedenfor instant sykt irriterende når du sendte mellom egne chars :p

 

angående lagg, noe addons eller programmer i bakgrunnen som ødelegger for deg?

9625388[/snapback]

har bare sånne ting som Steam, MSN, Daemon tools, NOD32 og utorrent (som bruker 0,1 % av linja inn og 5 % av linja ut). Så det skal ikke skape så mye lagg. Kan fint spille Cs source med alt på maks og i tillegg laste ned/opp uten noen form for lagg...

Har ingen addons, men har Vista da, om det har noe å si?

Har oppdaterte drivere, vet ikke om det er flere Nvidia drivere enn den betaen som kom 27. September.

 

 

Men vi er enige om at det er en time på mail, untatt for Juliess og Neppe?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

nyeste drivere?

 

La også inn en edit med at Lofnes forklarte det til Neppe noen sider tilbake...

 

Edit: Tar meg friheten til å quote forklaringen fra Lofnes på side 904...

 

Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

9614777[/snapback]

 

Edit: jeg foreslår å sjekke at du har nyeste drivere av alt, sjekk kanskje prosseser også? Ofte det ligger noe crap der...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Ja, flott Kuldesjokk. *Ignorere*

 

Noen som vet hva som kan forårsake graiske problemer i spillet? Nyeste drivere selvfølgelig, spiller er vel også innstalert fra bunnen av.

9625439[/snapback]

Woohoo, blir ignorert :)

 

men addons kan være en ting, hvilken GTS versjon har dere? Vet ikke hvor mye 8X multisampling krever, vet at 8600 klarer å kjøre 4X men kan ligge der, bugga addons kan vel også ha noe med saken å gjøre ;) Kjører du windowed eller full screen chokke?

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp en gammel account fra en kompis, med en level 60 paladin på. (gammel, as in, ikke blitt brukt siden ZG var helt nytt) Accounten har ikke BC, så jeg prøvde sånn 10-day BC trial.

 

Det jeg lurte på var; Når den trialen er gått ut, og jeg betaler for oppgradering til BC-account, må jeg starte på 60 igjen, uten de itemene jeg har fått på trial kontoen?

9625175[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp en gammel account fra en kompis, med en level 60 paladin på. (gammel, as in, ikke blitt brukt siden ZG var helt nytt) Accounten har ikke BC, så jeg prøvde sånn 10-day BC trial.

 

Det jeg lurte på var; Når den trialen er gått ut, og jeg betaler for oppgradering til BC-account, må jeg starte på 60 igjen, uten de itemene jeg har fått på trial kontoen?

9625175[/snapback]

9625480[/snapback]

Husker jeg rett beholder du alt fra trailen...

Lenke til kommentar
Skjer det bare i World of Warcraft? Hvis ikke, kan det være et tegn på at skjermkortet er for varmt.

9625456[/snapback]

Nei, det skjer ikke bare i world of warcraft. Men det er værst i world of warcraft.

 

Noen ganger fryser det seg helt. Har hatt dette skjermkortet lenge, har aldri opplevd det før jeg innstalerte Windows 64 bit.

 

Altså, det skjer knapt i Everquest 2, veldig sjeldent. Å det kjører jeg på Extreme Quality, så kan tenkes at Eq2 tyner grafikkortet ganske mye mer enn det World of warcraft gjør, der jeg kjører 60fps uansett.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hatt det lenge = mye støv? :p Kan bli varmt av det.

9625520[/snapback]

Joa, men det er bare sånn at det er ikke tyngre spill som får artifacts. Det er mer lettvektere. Railroad Tycoon 3 fikk masse articats og det var selveste helvette å spille. Mens Gothic 3 har ingen at all.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller i raid guild?

Har dem siste 14 dagene hatt problemer med å få tak i nok folk. Siden vi spiller på et RP realm trodde jeg først det var manko på interesse, men så ser jeg på Silvermoon i dem 10 første trådene 8 rekruterings poster. Generelt er første forumsida full med tråder for rekrutering. Er delvis slik på andre servere jeg har sjekket også.

Virker som det er mange som har quita med wow i det siste.

 

Noen med andre, eller like erfaringer?

Lenke til kommentar
Nei, det er alle summer afaik. Jeg solgte en Star of Elune for 40g of måtte vente en time. Nå har jeg ikke solgt noe av verdi 1-10g for å sjekke om de fortsatt sjekker såppas lave summer, men det er jo bare å teste ut :)

Man får de evindelige ventepostene selv om det man selger bare er verd noen få sølv også. Jeg begynner å bli nokså lei av å slette dem for å kunne se om jeg får noe ordentlig post. Er det noen som vet om det er mulig å skru dem av på noe vis, og bare få pengene en time seinere?

Endret av Naranek
Lenke til kommentar
Nei, det er alle summer afaik. Jeg solgte en Star of Elune for 40g of måtte vente en time. Nå har jeg ikke solgt noe av verdi 1-10g for å sjekke om de fortsatt sjekker såppas lave summer, men det er jo bare å teste ut :)

Man får de evindelige ventepostene selv om det man selger bare er verd noen få sølv også. Jeg begynner å bli nokså lei av å slette dem for å kunne se om jeg får noe ordentlig post. Er det noen som vet om det er mulig å skru dem av på noe vis, og bare få pengene en time seinere?

9625643[/snapback]

Har ikke sett noen mulighet enda ;) Sto heller ikke noe på wow-europe, under den mail-tabben der det bare står om mail ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...