Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

GREAT!!

 

Den uka jeg er hjemme på ferie er Frostmane ekstra lenge nede!  :ermm:

9624712[/snapback]

Dakkar Chris.

 

*Trøstepådu*

*Kosepådu*

*Klemmemeddu*

*Humpepådu*

 

Har ikke høst ferie før neste uke. Jeg gruer meg til å ha fri :cry:

 

Er det kommet noe svar som gir mening på hvorfor du får sånn pending greier på AH?

9625064[/snapback]

Ga ikke det jeg skrev tidligere i tråden, i hvert fall mening?

9625150[/snapback]

Tror han ignorerer oss... Jeg har sagt hvordan ting er og du kom med en forklaring som gav mening...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk nettopp en gammel account fra en kompis, med en level 60 paladin på. (gammel, as in, ikke blitt brukt siden ZG var helt nytt) Accounten har ikke BC, så jeg prøvde sånn 10-day BC trial.

 

Det jeg lurte på var; Når den trialen er gått ut, og jeg betaler for oppgradering til BC-account, må jeg starte på 60 igjen, uten de itemene jeg har fått på trial kontoen?

Lenke til kommentar
Ingen vil ha med katter i gruppe til noe?

Det er min erfaring.

 

"Aitha j00 heal or j00 tank, lewlz"

9624290[/snapback]

 

Er jo greit nok med katter, men på de aller fleste servere er det ikke noe problem å skaffe dps til grupper. Er jeg i en gruppe med relativt dårlig gear og skal ta heroics, ønsker jeg også selv dps-classer med mer å tilby enn "ok" skade, noen heals, innervate og CR. (Er selv druid - tank i 99% av 5-manns instancene jeg gjør)

 

Dersom drømmen din er å stå bak mobsa å klore så mye som mulig, er vel raiding tingen for deg. (Offtank)

 

EDIT: Enig med psilocybe. Dette gjelder egentlig alle classer som kan fylle flere roller. Dersom de sier "I wanna join, but only as dps" så er dette i svært mange tilfeller folk som ikke har særlig peiling. Ikke på tanking, healing eller dps. Sist gang jeg erfarte dette var for 2 dager siden. Warrior som hele tiden charga mobsa etter at jeg wall/"out of sight"-pulla grupper med castere, og som aldri dps'a rett target.

9625092[/snapback]

 

 

Jeg joiner alldri 5 mans (eller raids for den del) som healer, da jeg rett og slett ikke har gidda og samle på healing gearet lenger (hadde 1500ish + healing før det ble disenchanta, brukte det maks en gang i mnden.).

Nå kjører ikke jeg annet enn heroics av 5 mans instancer lenger, og da helst guild runs, men de få gangene jeg blir spurt om å joine heroics med pugs, så sier jeg at jeg bare kommer som dps.

 

Jeg kan ikke se noe problem med det heller tbh, jeg trenger ikke noe fra heroics (bortsett fra mana tombs ringen, og det er nesten bestandig guildies nok til å ta mt), så hvis jeg skal være med i en heroic med 1/5 sjangs til å få en Primal Nether,så gidder jeg ikke joine som healer.

 

Edit: La til quote.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Det med at det tar en time før du får det? Eller no.

 

Det stemmer aldeles ikke.

9625232[/snapback]

ikke? rart at hver gang Imastard sender meg mats så tar det en time, eller hver gang lycan sender meg large prismatic shards tar det en time. Sender jeg 10g til Ola fordi blue droppen vår solgte tar det en time.

Merk alt dette var før nyeste patchen, så skjulte endringer fra blizz kan ha endret dette, men sånn har systemet vært noen måneder nå, lev med det...

 

Edit: AH tar også en time, har jo faen meg nedteller i postkassa, mellom egne chars er det instant, merker jeg hver gang jeg kjøper mats på bankn og sender til mainen, samme gull og post...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Post har alltid tatt en time mellom hverandre.

 

Ting jeg har solgt på AH har kommer innen alt fra 5-30 min. Men aldri så mye som opp i en time. Altså, den pending delen that is. Mye mulig det har tatt en time til den en gang eller to. Men det har aldri det, verken til meg eller til Julie.

 

Det har som sagt alltid tatt en time å sende post til hverandre. Å 15 min for å sende gull eller no.

Lenke til kommentar
Post har alltid tatt en time mellom hverandre.

 

Ting jeg har solgt på AH har kommer innen alt fra 5-30 min. Men aldri så mye som opp i en time. Altså, den pending delen that is. Mye mulig det har tatt en time til den en gang eller to. Men det har aldri det, verken til meg eller til Julie.

 

Det har som sagt alltid tatt en time å sende post til hverandre. Å 15 min for å sende gull eller no.

9625285[/snapback]

Gull var instant back in the day.

 

Auction pending har alltid tatt en time i mine tilfeller, sjekker posten rett etter at auksjonen er solgt og da står det 59 min 40 sec... venter cirka en time (en cd) og boff da var gullet i kassa... Så plis si meg hva som er feil nå?

Lenke til kommentar
Gull var instant back in the day.

 

Auction pending har alltid tatt en time i mine tilfeller, sjekker posten rett etter at auksjonen er solgt og da står det 59 min 40 sec... venter cirka en time (en cd) og boff da var gullet i kassa... Så plis si meg hva som er feil nå?

9625323[/snapback]

Herregud menneske. Du er skada.

 

Kan du ikke lese hva jeg skriver?

Lenke til kommentar
Post har alltid tatt en time mellom hverandre.

 

Ting jeg har solgt på AH har kommer innen alt fra 5-30 min. Men aldri så mye som opp i en time. Altså, den pending delen that is. Mye mulig det har tatt en time til den en gang eller to. Men det har aldri det, verken til meg eller til Julie.

 

Det har som sagt alltid tatt en time å sende post til hverandre. Å 15 min for å sende gull eller no.

9625285[/snapback]

 

Det er nytt i 2.2, fordi det er nyeste måten goldsellers gir deg gullet. Ber deg legge ut en grey item til 5000g f.eks, så kjøper gullselgeren det også får du 4998g eller noe i mailen, men siden Blizzard har funnet ut av denne metoden sjekker de alle AH-kjøp for å se om det er noen "ugler i mosen" som om du selger en grey item (med verdi 2s) x3 for 5000g.

 

Vanskelig formulert kanskje, men det er nå sånn det er.

Lenke til kommentar
Så tiden det tar å sende, kan ha i sammenheng med summen som sendes?

9625346[/snapback]

 

Nei, det er alle summer afaik. Jeg solgte en Star of Elune for 40g of måtte vente en time. Nå har jeg ikke solgt noe av verdi 1-10g for å sjekke om de fortsatt sjekker såppas lave summer, men det er jo bare å teste ut :)

Lenke til kommentar
Så tiden det tar å sende, kan ha i sammenheng med summen som sendes? Endelig en som forklarer istedet for å si "ÅÅÅååh, det tar en time er du teit. LOLOLOLOZOMGZOMG JEG ER KUL K, thx, bye"

9625346[/snapback]

Auction House generated emails for successful auction sales will now have a one-hour delay and is no longer instantaneous. Tatt fra patchnotes.

 

Link også http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-220.html

Lenke til kommentar

Post har ikke alltid hatt en time. Tekst og gull var instant før, kjøping/selling av stuff på AH, også instant. Items fra/til characters med eller uten gull eller tekst tok også en time.

Hvordan det er nå kan jeg ikke uttale meg om

 

----------------------------------------------------------------------------

Hvordan fikse en grusom lagg? Sitter på en relativt bra PC med Nvidia 8800 GTS, 4 GB ram osv osv men har kun 20 FPS dersom jeg har alt på fullt i wow og 1680 x 1050 og dersom jeg slår alt til det laveste har jeg opptil 25 FPS, den forrige PC-en min var bedre jo...

Lenke til kommentar
Post har ikke alltid hatt en time. Tekst og gull var instant før, kjøping/selling av stuff på AH, også instant. Items fra/til characters med eller uten gull eller tekst tok også en time.

Hvordan det er nå kan jeg ikke uttale meg om

 

----------------------------------------------------------------------------

Hvordan fikse en grusom lagg? Sitter på en relativt bra PC med Nvidia 8800 GTS, 4 GB ram osv osv men har kun 20 FPS dersom jeg har alt på fullt i wow og 1680 x 1050 og dersom jeg slår alt til det laveste har jeg opptil 25 FPS, den forrige PC-en min var bedre jo...

9625368[/snapback]

Stemmer det du sier, ting er endret for ikke lenge siden, husker selv når gull var instant, husker også hvis du attacha gull med et item tok det en time istedenfor instant sykt irriterende når du sendte mellom egne chars :p

 

angående lagg, noe addons eller programmer i bakgrunnen som ødelegger for deg?

Lenke til kommentar
Har fortsatt opplevd at det tar mindre enn en time.

 

Men uansett Kuldesjokk, så besvarer det ikke spørsmålet. Men takk for at du prøvde å hjelpe.... Eller no.

9625377[/snapback]

Prøvde bare å få inn i nøtta de at tidene jeg sier stemte, kan ikke si at de er feil nå vel?

 

Edit: Kanskje jeg må sende en Gm ticket å spørre om han kan komme på døra til deg...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...