Notatblokk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Får opp feilmelding når autorun setter igang cden, og det går heller ikke an å starte den manuelt (får samme feilmeldingen). WoW ligger av en eller annen merkelig grunn ikke i programlisten inn på kontrollpanelet :o noen med en god idè? Edit: Frustrasjoner gir store skrivevansker. Endret 2. oktober 2007 av Juliess Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så du får ikke fjerna vanlig wow? Kan du ikke bare slette mappa da? Så innstalere wow, deretter innstalere BC og så patche hele driten (650 MB patch). Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan jo se om det har noen effekt å slette hele mappa, men det virker jo rimelig rart at jeg ikke får åpnet disc1 engang? At det bare kommer feilmelding? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kanskje det er cden? sjekk den på en annen data vist du har muligheten. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Den fungerer på den andre maskina Edit: La inn feilmelding Endret 2. oktober 2007 av Juliess Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Få noen du kjenner til å kopiere den over på en flyttbar hardisc eller lignende da? Funket for meg å kopiere hele spillet. Går fortere en å innstalere å.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hvis du spør fint kan du kansje få med noen addons og Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha, nå så jeg for meg den wow dealeren.. "Blir 2.5 per kilobyte også slenger vi på et par addons i prisen" Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 gjorde faktisk det en gang på ett lan, satt der med en som måtte reinstallere windows så fikk han låne ekstern hardisken med wow på resten av lane HVIS jeg fikk cola'n hans Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha ruttinert det. De sier det er verre en dop så hvorfor ikke utnytte det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha ruttinert det.De sier det er verre en dop så hvorfor ikke utnytte det 9622237[/snapback] Cola eller WoW? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 samebob kan jeg få armory link til wow charen din? du henger mye rundt her og virker så du kan ganske mye Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha ruttinert det.De sier det er verre en dop så hvorfor ikke utnytte det 9622237[/snapback] Cola eller WoW? 9622271[/snapback] begge deler Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ligger i siggen min Thean Men må bare advare, er ikke noe å skryte av ^^ har trappet ned på raiding og slikt etter Tbc kom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Expedition Scout's Epaulets eller Blackened Leather Spaulders for min 70 NE Feral Druid? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lurer på en ting her om lvl 70. Er det mye quester? Man får jo ikke xp, så hva gjør man egentlig? Vet mange raider osv, men bare det? Så lurer jeg på en annen ting om fightinga i WoW: Har sett en del folk som løper og hopper som noen kaniner med ADHD, er dette bedre enn å stå stille å slå? Treffer man bedre av å hoppe og sprette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg flyr rundt og ser etter fancy ting å se på og screenshotte, grinder lowlevel beasts for lær eller chiller i en eller annen fancy by. Resten av guildet mitt grinder, raider Kara og Gruul og gjør ting jeg sannsynligvis burde gjort, men tror jeg bare fikk være med fordi jeg har en småsær og halvveis berykta status blant gamlingene på Frostwhisper Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lurer på en ting her om lvl 70. Er det mye quester? Man får jo ikke xp, så hva gjør man egentlig? Vet mange raider osv, men bare det? Så lurer jeg på en annen ting om fightinga i WoW: Har sett en del folk som løper og hopper som noen kaniner med ADHD, er dette bedre enn å stå stille å slå? Treffer man bedre av å hoppe og sprette? 9623645[/snapback] Nå er jo å løpe rundt og hoppe, og stå stille helt forskjellige ting. Bevegelse er viktig, hoppinga er vel derimot bare "på gøy". Når man er level 70 og ikke får xp lenger, får man ekstra mye gull for å gjøre quest. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En ting jeg lurer på er hvorfor er hybrid klassene like gode eller bedre en base klassene? En druid tanker dirtbra, han han heale fett og den kan ha syk dps i cat om dette spekkes. Paladin kan outheale prestene. Burde det ikke vert sånn at en prot tank faktisk var 100% det beste for en tank men at druid kunne 90% så bra og at en prest var den beste healeren og druid og pala var 90% så bra osv? I teorien ville et guild kommet mye bedre ut av det med 40 druider som medlemer 5 tanks 7 healers og resten cat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå