Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Får opp feilmelding når autorun setter igang cden, og det går heller ikke an å starte den manuelt (får samme feilmeldingen).

WoW ligger av en eller annen merkelig grunn ikke i programlisten inn på kontrollpanelet :o noen med en god idè?

 

Edit: Frustrasjoner gir store skrivevansker.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting her om lvl 70.

 

Er det mye quester?

Man får jo ikke xp, så hva gjør man egentlig?

Vet mange raider osv, men bare det?

 

Så lurer jeg på en annen ting om fightinga i WoW:

 

Har sett en del folk som løper og hopper som noen kaniner med ADHD, er dette bedre enn å stå stille å slå?

Treffer man bedre av å hoppe og sprette?

Lenke til kommentar

Jeg flyr rundt og ser etter fancy ting å se på og screenshotte, grinder lowlevel beasts for lær eller chiller i en eller annen fancy by.

 

Resten av guildet mitt grinder, raider Kara og Gruul og gjør ting jeg sannsynligvis burde gjort, men tror jeg bare fikk være med fordi jeg har en småsær og halvveis berykta status blant gamlingene på Frostwhisper :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting her om lvl 70.

 

Er det mye quester?

Man får jo ikke xp, så hva gjør man egentlig?

Vet mange raider osv, men bare det?

 

Så lurer jeg på en annen ting om fightinga i WoW:

 

Har sett en del folk som løper og hopper som noen kaniner med ADHD, er dette bedre enn å stå stille å slå?

Treffer man bedre av å hoppe og sprette?

9623645[/snapback]

Nå er jo å løpe rundt og hoppe, og stå stille helt forskjellige ting. Bevegelse er viktig, hoppinga er vel derimot bare "på gøy".

 

Når man er level 70 og ikke får xp lenger, får man ekstra mye gull for å gjøre quest.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er hvorfor er hybrid klassene like gode eller bedre en base klassene?

En druid tanker dirtbra, han han heale fett og den kan ha syk dps i cat om dette spekkes. Paladin kan outheale prestene.

 

Burde det ikke vert sånn at en prot tank faktisk var 100% det beste for en tank men at druid kunne 90% så bra og at en prest var den beste healeren og druid og pala var 90% så bra osv?

 

I teorien ville et guild kommet mye bedre ut av det med 40 druider som medlemer 5 tanks 7 healers og resten cat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...