Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

9614777[/snapback]

Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste?

9614899[/snapback]

Nei, så klart ikke, og mange legger jo ut for eksempel èn linen cloth med 5k bid i håp om at noen skal komme borti bid-knappen og vips er de 5k gull rikere. Det er ikke snakk om direkte ban om man selger èn linen cloth til 5k gull.

Lenke til kommentar
Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

9614777[/snapback]

Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste?

9614899[/snapback]

Nei, så klart ikke, og mange legger jo ut for eksempel èn linen cloth med 5k bid i håp om at noen skal komme borti bid-knappen og vips er de 5k gull rikere. Det er ikke snakk om direkte ban om man selger èn linen cloth til 5k gull.

9615492[/snapback]

Nei, det er vel noe i det du sier. Er kanskje litt mistenkelig om sammer personen kjøper "feil" linen 5 ganger. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor plage meg med å si at jeg tar feil da  :(

9615857[/snapback]

Fordi du har det.

 

Når du selger en ting på AH, kommer pengene i noen tilfeller umiddelbart. Noen ganger tar det 5 min, andre ganger tar det 10min. Jeg trodde først det kunne ha noe med sum å gjøre, men det hadde det vist ikke.

Lenke til kommentar
En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe.

 

Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen?

Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå.

9616303[/snapback]

 

warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone..

 

hvem er mest imba vem tror du vinner?

8697173[/snapback]

 

:)

Lenke til kommentar
En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe.

 

Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen?

Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå.

9616303[/snapback]

 

warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone..

 

hvem er mest imba vem tror du vinner?

8697173[/snapback]

 

:)

9616344[/snapback]

Vil nå si at Tulluts innlegg ga mer mening en det til den andre nabbete jævlen. :tease:
Lenke til kommentar
En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe.

 

Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen?

Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå.

9616303[/snapback]

Intervene er kun melee og ranged attacks, altså ikke magicdmg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...