Kuldesjokk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva stemmer ikke med det da? Sier jo seg selv at jeg ikke nevner mellom egne chars da 9614971[/snapback] 1. Nei, det sa seg ikke selv. 2. Det stemmer fortsatt ikke. 9615169[/snapback] Men hvis vi er så allvitende kan du kanskje si hva jeg sier feil istedenfor å leke smart-ass Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene? 9614742[/snapback] Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong. 9614777[/snapback] Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste? 9614899[/snapback] Nei, så klart ikke, og mange legger jo ut for eksempel èn linen cloth med 5k bid i håp om at noen skal komme borti bid-knappen og vips er de 5k gull rikere. Det er ikke snakk om direkte ban om man selger èn linen cloth til 5k gull. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene? 9614742[/snapback] Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong. 9614777[/snapback] Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste? 9614899[/snapback] Nei, så klart ikke, og mange legger jo ut for eksempel èn linen cloth med 5k bid i håp om at noen skal komme borti bid-knappen og vips er de 5k gull rikere. Det er ikke snakk om direkte ban om man selger èn linen cloth til 5k gull. 9615492[/snapback] Nei, det er vel noe i det du sier. Er kanskje litt mistenkelig om sammer personen kjøper "feil" linen 5 ganger. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men hvis vi er så allvitende kan du kanskje si hva jeg sier feil istedenfor å leke smart-ass 9615279[/snapback] Jeg vet jo ikke, er derfor jeg spør. Vet bare at det du sier ikke stemmer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vel, altså mail mellom egne er instant, gull og alt annet til andre tar en time, hvertfall gjort det siste måneden Kanskje de har gjort noe med gull igjen... Og blizz mail tar gjerne fem timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Aha, det veit jeg ikke noe om. Sender bare stuff som skal AHes eller bli gjort om til crafta stæsj for å levle professionene mine jeg, så... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor plage meg med å si at jeg tar feil da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har da vel ikke gjort det oO Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Føler pengene mine blir stjålet når det kommer sånn sale pending Hehe.. irriterende på småsummer fra AH. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor plage meg med å si at jeg tar feil da 9615857[/snapback] Fordi du har det. Når du selger en ting på AH, kommer pengene i noen tilfeller umiddelbart. Noen ganger tar det 5 min, andre ganger tar det 10min. Jeg trodde først det kunne ha noe med sum å gjøre, men det hadde det vist ikke. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Irriterende den timen der ja. Ofte jeg venter på et salg som skal brukes igjen Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe. Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen? Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe. Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen? Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå. 9616303[/snapback] warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone.. hvem er mest imba vem tror du vinner? 8697173[/snapback] Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe. Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen? Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå. 9616303[/snapback] warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone.. hvem er mest imba vem tror du vinner? 8697173[/snapback] 9616344[/snapback] Vil nå si at Tulluts innlegg ga mer mening en det til den andre nabbete jævlen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Såså. Uansett har Tullut et godt spørsmål. Teste, noen? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette må skje kjappt og det vil også ref tilbake om war fortsatt har ref oppe? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En mage caster frostbolt på en warrior, warrioren spell reflecter tilbake på magen som blir intervena av en annen warrior med spell reflect oppe. Hva skjer da? Blir frostbolten reflecta tilbake til warrioren eller magen? Har en liten artig diskusjon på VT med noen kamerater nå. 9616303[/snapback] Intervene er kun melee og ranged attacks, altså ikke magicdmg? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Leste en plass at du ikke kan reflecte en reflecta spell. Har ingen beviser, kilder eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå