Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arr, da var Illidari Council down og Illidan står igjen ^^

Blir spennende å se åssen det går, og om vi har noen sjans på å få han ned denne resetten, vi greide til 82% uten å vite taccs eller noe riktignok, men phase 1 er jo bare tank 'n spank :p

 

Så ja Djrabbit, vi tok dem etter du logga ^^

9609519[/snapback]

Hehe, bra dere tok dem da.. tror jeg får nett på onsdag så forhåpentligvis kan jeg raide litt igjen

Lenke til kommentar

Ok, ferdig med det som for meg kvalifiserast som dårligaste instance run ever. 2x Shamans som ikkje kan sette ut totems, mage med 4 armorpieces (itilleg var han pom pyro :( ) Nå blir det holy respec og AoE grinde med Lycan, mens vi venter på Kulde og Rexxor skal bli 60. Da blir det nok instance igjen

Lenke til kommentar
Ok, ferdig med det som for meg kvalifiserast som dårligaste instance run ever. 2x Shamans som ikkje kan sette ut totems, mage med 4 armorpieces (itilleg var han pom pyro  :( ) Nå blir det holy respec og AoE grinde med Lycan, mens vi venter på Kulde og Rexxor skal bli 60. Da blir det nok instance igjen

9611488[/snapback]

Driver på, blir vel 55 eller noe i ferien kanskje...

Lenke til kommentar
Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

9614777[/snapback]

Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste?

Lenke til kommentar
Hva er dette med at når noen kjøper noe fra deg fra AH, så må du vente på å få pengene?

9614742[/snapback]

Slik jeg har forstått det og hørt, er det nok et virkemiddel for å stoppe goldsellers. Før du får pengene, skal Blizzard etterforske handelen. Eksempel: du kjøper gull fra en side og legger ut èn linen cloth til 5000g. Så kjøper goldfarmerne den linen-clothen, og du får gulla du har betalt for. Correct me if I'm wrong.

9614777[/snapback]

Og hva skulle det være godt for? Er da ingen regel på hvor mye en linen cloth skal koste?

9614899[/snapback]

 

Nei, men det er heller ingen vettuge personer som kjøper en linen cloth til 5k, så sånn sett får de en bedre oversikt over mistenkelige transaksjoner (noe som er flott i min mening, spark gullkjøpere på hue og ræva ut!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...