Schjellin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dreamweave sirclet er mye bedre 9608411[/snapback] Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 vandrer rundt med denne atm. Whitemane's Chapeau Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 ENDELIG ER VASHJ DØD! :!: Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 big gz;) fikk du noe fint da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dreamweave sirclet er mye bedre 9608411[/snapback] Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia? 9608455[/snapback] http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave +47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina. Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek Altoholic ftl Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også. 9608947[/snapback] Får kjøpe min for 60g Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også. 9608947[/snapback] Får kjøpe min for 60g 9609093[/snapback] Ja jøss du, din på AH er 35g og det er billigste og jeg kjøper ikke den engang Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vel vel, finnes mange som faktisk ikke vet verdien så Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg husker jeg kjøpte min for 8g i sin tid, på AHet i Gadgetzan, og det var jo dyrt Da hadde jeg spilt i 10 timer og bare loka rundt i Barrens og drept ALT i en evig jakt på den forbanna recipen som aldri droppa. Fant den på AH og insta buyout Tjente aldri noe særlig på det, tjente mer på å selge jordbæris til guilds som dro til MC for første gang Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vel vel, finnes mange som faktisk ikke vet verdien så 9609121[/snapback] Er ikke noe problem å selge for en 30-40g... Men venter jeg på riktig selger får jeg den for rundt 10g så... Eller den dropper for meg igjen... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han... Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-) 9607961[/snapback] Grim Batol, jeg er Alliance.. Men hvem er du.. nicket dit ? 9607998[/snapback] Valel er nicket. Du da? 9608176[/snapback] Olefole, er jo bare og sjekke siggen men Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Arr, da var Illidari Council down og Illidan står igjen ^^ Blir spennende å se åssen det går, og om vi har noen sjans på å få han ned denne resetten, vi greide til 82% uten å vite taccs eller noe riktignok, men phase 1 er jo bare tank 'n spank Så ja Djrabbit, vi tok dem etter du logga ^^ Endret 1. oktober 2007 av lilleslem Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Savory Deviate Delight-recipeen kan (bør) koste fra 5 til 15 gull. No more, no less Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Siste blå item bytta på magen og den er full epic. (Se bort fra trinketer dem bytter jeg etter behov med trinketmenu) Begynner å bli fornøyd med magen nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Savory Deviate Delight-recipeen kan (bør) koste fra 5 til 15 gull. No more, no less 9609868[/snapback] Neida. Det er bare når du skal kjøpe det. Om du finner den selv er den jo automatisk verdt 250% mer Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Siste blå item bytta på magen og den er full epic. (Se bort fra trinketer dem bytter jeg etter behov med trinketmenu) Begynner å bli fornøyd med magen nå. 9609872[/snapback] Ja, det er deilig og bli full epic. Husker jeg var veldig happy jeg også.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dreamweave sirclet er mye bedre 9608411[/snapback] Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia? 9608455[/snapback] http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave +47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina. Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek Altoholic ftl 9609013[/snapback] Shadoweave har ikke så mye stamina, men en haug med +dmg. Litt enchants, så får du stamina, evt. så kan du unyttiggjøre det og satse på +dmg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har akkurat blitt 25 med BE og tenkte jeg var ganskeferdig i ghostlands. Så jeg gikk over til EP, der var det bare unknowns. må jeg ta båt fra silvermoon elns?? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har akkurat blitt 25 med BE og tenkte jeg var ganskeferdig i ghostlands. Så jeg gikk over til EP, der var det bare unknowns. må jeg ta båt fra silvermoon elns?? 9610365[/snapback] Det finnes en orb helt inne i Silvermoon som du må trykke på, så kommer du til Undercity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå