Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dreamweave sirclet er mye bedre

9608411[/snapback]

 

Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia?

9608455[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave

 

+47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina.

 

Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek :)

 

Altoholic ftl :blush:

Lenke til kommentar
Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing  :p  Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også.

9608947[/snapback]

Får kjøpe min for 60g :p

Lenke til kommentar
Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing  :p  Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også.

9608947[/snapback]

Får kjøpe min for 60g :p

9609093[/snapback]

Ja jøss du, din på AH er 35g og det er billigste og jeg kjøper ikke den engang :p

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg kjøpte min for 8g i sin tid, på AHet i Gadgetzan, og det var jo dyrt :p

 

Da hadde jeg spilt i 10 timer og bare loka rundt i Barrens og drept ALT i en evig jakt på den forbanna recipen som aldri droppa.

Fant den på AH og insta buyout :p

 

Tjente aldri noe særlig på det, tjente mer på å selge jordbæris til guilds som dro til MC for første gang :p

Lenke til kommentar
Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han...

 

Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-)

9607961[/snapback]

 

Grim Batol, jeg er Alliance.. Men hvem er du.. nicket dit ? :p

9607998[/snapback]

 

Valel er nicket. Du da?

9608176[/snapback]

 

Olefole, er jo bare og sjekke siggen men :)

Lenke til kommentar
Dreamweave sirclet er mye bedre

9608411[/snapback]

 

Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia?

9608455[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave

 

+47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina.

 

Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek :)

 

Altoholic ftl :blush:

9609013[/snapback]

Shadoweave har ikke så mye stamina, men en haug med +dmg. Litt enchants, så får du stamina, evt. så kan du unyttiggjøre det og satse på +dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...