Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjah, fått pvp-cloak, +15agility-enchant, patch, level 60 Destination, Märtha Louises Angles (3v3-laget mitt) ruller videre, jeg planlegger å respecce maces, Gnomepaladin sutrer som vanlig, og Kuldesjokk har brukt 600g på å twinke seg selv i tre levler. Det oppsummerer det meste.

9606034[/snapback]

LOL O.O

Seriøst? Jeg må begynne å bli mer online på tøsa og få med meg ting.

Lenke til kommentar
Tjah, fått pvp-cloak, +15agility-enchant, patch, level 60 Destination, Märtha Louises Angles (3v3-laget mitt) ruller videre, jeg planlegger å respecce maces, Gnomepaladin sutrer som vanlig, og Kuldesjokk har brukt 600g på å twinke seg selv i tre levler. Det oppsummerer det meste.

9606034[/snapback]

LOL O.O

Seriøst? Jeg må begynne å bli mer online på tøsa og få med meg ting.

9607398[/snapback]

Han lyver det var ikke hele 600g :innocent: Men var en del :p Og det er for 8-9 levler tenk!

Lenke til kommentar
Nei, ikke noe galt i det hele tatt :)

 

Fikk Recipe: Savory Deviate Delight idag :) Fra en level 12 Greater plain strider, rett uttafor Crossroads :)

9607426[/snapback]

 

Kjøpte min på AH for 150g på torsdag, og jeg har allerede tjent inn pengene. Det er ganske ekstremt hvor mye man kan tjene på en slik unyttig ting. Jeg har en inntekt på rundt 100g per dag ved å selge fisken jeg fisker.

 

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Tjah, fått pvp-cloak, +15agility-enchant, patch, level 60 Destination, Märtha Louises Angles (3v3-laget mitt) ruller videre, jeg planlegger å respecce maces, Gnomepaladin sutrer som vanlig, og Kuldesjokk har brukt 600g på å twinke seg selv i tre levler. Det oppsummerer det meste.

9606034[/snapback]

LOL O.O

Seriøst? Jeg må begynne å bli mer online på tøsa og få med meg ting.

9607398[/snapback]

Han lyver det var ikke hele 600g :innocent: Men var en del :p Og det er for 8-9 levler tenk!

9607553[/snapback]

 

I R NEVER WHINING

 

gjekk nå bra i arena idag

og fikk ny epic drop

Lenke til kommentar

Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han...

 

Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han...

 

Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-)

9607961[/snapback]

 

Grim Batol, jeg er Alliance.. Men hvem er du.. nicket dit ? :p

Lenke til kommentar
Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han...

 

Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-)

9607961[/snapback]

 

Grim Batol, jeg er Alliance.. Men hvem er du.. nicket dit ? :p

9607998[/snapback]

 

Valel er nicket. Du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...