Freakeating Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Gikk Kara for første gang med Magen i dag, å guess what. Jeg fikk T4 gloves. Fra The Curator Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 20 shaman questen er en god møkka quest... Bare masse kjedelig løping rundt i alle retninger... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) På en uke har jeg fått [shield of impenetrable darknes] [The decapitator] [boots of Elusion] [Crimson Girlde of the Indomitable] [Warbringer Handquards] [Panzar`Thar Breastplate] Altså 6 tanke epic på ei uke Pluss at jeg fikk epic dps pants fra siste boss i mechanar i går (heroic). Mangler bare [The sun eater] nå, så blir der bra Endret 30. september 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Decapitator er vel ikke akkurat tankegear? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nei. :] Men mange tanks i gamleguilden brukte det til å pulle agro med for så å bytte til et raskere våpen. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Eller offspec^^ Shaman fikk den forrige, siden han healer i raid vil jeg si han var frekk som ayet på den som mainspec. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes healere fortjener dps ting en gang i blandt jeg.. Hjelper jo de å farme slik at de har litt penger osv.. Men de trenger ikke neede sånn drit brae ting.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Er gromgol den raskeste plassen å gå fra Duskwood for å repaire hvis jeg er lvl 28 Horde? Endret 30. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er gromgol den raskeste plassen å gå fra Duskwood for å repaire hvis jeg er lvl 28 Horde? 9604754[/snapback] Yes siree! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Why? langt å gå? hva gjør vell en lvl 28 horde der anyways? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hadde vært smart å hatt heartstone i gg da Går det kjapt eller? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Ja, greit Men dør litt nå, practice practice practice Endret 30. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finnes det noen annen måte å bestemme når succubus skal seduce fienden min, enn å måtte klikke på spellen på pet-baren hele tiden? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 I dont think so Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finnes det noen annen måte å bestemme når succubus skal seduce fienden min, enn å måtte klikke på spellen på pet-baren hele tiden? 9605130[/snapback] kan jo binde den, ellers, nop :o Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Bind den til en hotkey, livet forandres da. Lover deg Endret 30. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Orker ikke lage ny tråd for no småtteri, så bare legger inn noe her. Vi startet en ny guild på Sylvanas, der vi tenkte å følge noe samme systemet som Prosjekt Drøm gjør. Vi var alle med i dette prosjektet til å starte med, men erfaringen tilsa fort at det rett og slett ikke fungerte. Etterhver ble også folkene som var med litt hipp som happ. Derfor fant vi ut at vi kunne prøve å starte for oss selv. Så til de som ønsker å være med, prøve å få dette til å faktisk fungere, eller bare ha det gøy. Så er alle som kan oppføre seg velkommen. Guildet heter "Off Course", Folk kan ta kontakt med Zeromac, Juliess og meg. Å vi prøver ikke å overkjøre Drøm guildet på noen måte. Vi vil bare ha litt anderledes miljø, og ønske om at vi skal få dette til å fungere. At alle skal være med å bidra, og ikke bare være medlemmer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan gjøre det enkelt hva han ikke likte... Det fantes 14 åringer og humor i guilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå