Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har spelt mykje Alliance, og vil sei at Horder ganker vel så masse om ikkje meir.

 

Og sjøl om det dismounter en horde warr ifra mounten sin og skal ta meg som levler opp til 70, så kan han vel for faen i det minste vente til eg har drept mobben eg holder på med.

 

Men horda er vel sånn sett voksnere, noko en ser tydelig bg. Det går jo ffs _aldri_ an å lage en plan med ally. Det er hodeløst kvar einaste forbanna gang, og ender opp med 10 ally som springer rundt i flokk og zerger. Kaprer flagg på flagg, men tar aldri vare på det.

 

Got damn eg e lei av ally :|

(sorry, måtte berre få steame ut litt her =) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal i alle fall mykje til å vinne en WSG kamp på lavare level med ally.

 

Og alderen må vere høgare på horde. Eg kan ikkje skjønne noko anna i alle fall, for makan til inkompetanse til strategi hos enkelte er berre heilt fantastisk.

 

Og om du då lurer på koffor eg speler ally, så var det fordi mine kompiser begynte lenge før meg, og var komt seg på 60 med ally. >.<

Lenke til kommentar
Mener å huske at noen forskere fant ut at grunnen til at alliance var som oftest spilt av yngre folk var at de ble tiltrukket mot de pene "heltene". Men seff, kan jo ikke alltid stole på forskere. Kan kanskje være noe i det.

9600785[/snapback]

 

Tviler sterkt på at det er skrevet noen avhandlinger om det.

 

Men man kan jo ha private teorier om det. Isåfall, forklar meg hvorfor yngre folk vil ha penere helter.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er like ille, både for Horde og Alliance.

 

Det som er verre er Druids, og da spesielt NE Druids. De skal ganke og corpsecampe uansett hvor lav level du er. De elsker å kaste bort tida si på å griefe og gjøre livet surt for andre.

Og ja, jeg har spilt både Horde og Alliance nok til å merke at NE er verre enn Tauren. På alle 5-6 serverne jeg har spilt/spiller på.

Konge :)

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det er skrevet noen avhandlinger om det.

 

Men man kan jo ha private teorier om det. Isåfall, forklar meg hvorfor yngre folk vil ha penere helter.

9601336[/snapback]

 

Sa aldri at det var skrevet noen avhandlinger på det. Har noe med yngre folk, mer fantasi og de vil gjerne virke som helten som redder dagen. Men er jo en smaksak hva man mener om det. Leste faktisk en artikkel om det på en gaming side, men det er så og si fra starten av wow den kom ut så klarte ikke finne den.

Lenke til kommentar

Valgte Horde fordi jeg syntes det var de som så tøffest ut, og fordi jeg ikke turte unstealthe på Nelf roguen min når jeg så en tauren eller orc i bg :p

 

Horde er jo det barske valget

 

Edit:

Sånn det pleier å være. Starta som alliance, men er horde nå ;) Mye mer behagelig og enklere på humøret hehe

9600740[/snapback]

Enig :) Stikker innom alliance gnoamen eller nelfen min en gang iblant, men er så frustrerende. Men er mange flinke folk der da, selv om jeg ikke liker mange av de jeg møter på når jeg gjør instancer : p :) (Frostmane)

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Jeg tror det er like ille, både for Horde og Alliance.

 

Det som er verre er Druids, og da spesielt NE Druids. De skal ganke og corpsecampe uansett hvor lav level du er. De elsker å kaste bort tida si på å griefe og gjøre livet surt for andre. 

Og ja, jeg har spilt både Horde og Alliance nok til å merke at NE er verre enn Tauren. På alle 5-6 serverne jeg har spilt/spiller på.

Konge :)

9601459[/snapback]

 

Kjem alt fra person til person.

Eg ganker nesten aldri low lvls på min lvl 70 druid. Hovudgrunnen til det er at det ikkje gjer noke motstand.

Eg er i eit pvp guild, og er ein stor fan av like og jevne kamper. Det er ikkje noke kjekt når eg kan nuke targets på eit par slag. Men dersom dei går på meg først, gjer eg sjølvsagt tilbake.

Lenke til kommentar

Ehm, er ikke alle som har en guild eller en guild der det er noen over 60 osv if you catch my drift.

 

Har du mining kan du prospecte ores selv.

Du kan lage noen lowbie ringer, de selger ganske greit på ah, men er vell ikke helt det store..

JC er ikke helt det store for money making, fordi nesten alle har guildies som kan gjøre det.

Var ganske bra i starten for de som var raske da og hadde rare recipes.

 

Ojj du kan kjøpe billige gems på ah, så lage gems av dem (populære gems som +12 stam)

Også selger du dem igjen på ah.

Husk å sjekke at du da tjener på dette ;)

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Sikkert jeg som er korka, men hvordan i svarte H...... tjener jeg gull på JC?

9603048[/snapback]

 

 

Du tjener faktisk ganske godt på low level stuff i JC.

 

Husker den necken som du kan lage...lvl21 req ellerno. Matsa er tilnærma gratis...og går for en 3g...og det blir seriøst reve vekk.

 

Første gang eg hadde passert 400g før eg hadde runda lvl 40 i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...