Lycantrophe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Evt. dø og gå inn i Stratholme UD. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En hvilken som helst klasse på level 70 burde vel klare å komme seg gjennom Stratholme på egenhånd, ihvertfall ut døra? Kan se at det byr på problemer om man har heal-spec, men allikevel? Men jeg regner egentlig med at den som spurte ikke er 70... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Går du inn i Stratholme living blir døra låst bak deg. Irriterende å begynne dritsent på skolen, for så å finne ut at jeg blir disconnected hvert 10. sekund. Dritt med patches. :< Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Går du inn i Stratholme living blir døra låst bak deg. Irriterende å begynne dritsent på skolen, for så å finne ut at jeg blir disconnected hvert 10. sekund. Dritt med patches. :< 9585186[/snapback] Fortsatt trøbbel? Får håpe det blir bedre siden jeg skal ha en crusader enchant av deg i dag... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 kan man fortsatt farme chests i mechanar? =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jess. Logger på, ser en naken Destination, 10 sekunder vent, disconnect. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jess. Logger på, ser en naken Destination, 10 sekunder vent, disconnect. 9585205[/snapback] Hmm, tror du Trym kan logge på å gjøre det for meg eventuelt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan sikkert bruke Simone også. Si ifra når du vil ha den. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er klar over at porten i Stratholme Living stenges etter at man entrer, men det burde vel allikevel være mulig å komme seg ut gjennom Stratholme Undead om man vil ut igjen uten å dø? Selv om det enkleste sannsynligvis er å dø og løpe tilbake igjen og inn Stratholme Undead. Uansett, det eneste Add-On problemet jeg har hatt sålangt (etter å ha kjørt gjennom AceUpdater), er at inventoryen min ikke vil vise noe informasjon ved mouseover. Sålangt har det ikke hjulpet å disable ArkInventory, eller oppdatere den, så det er nok en annen AddOn som gir det problemet. Akkurat nå legger jeg skylden på SkinnerSurface (noe slikt, ihvertfall), men får ikke testet før jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har prøvd alt unntatt reinstallasjon og repair.exe. Jeg kommer online, og alt funker som det skal. Men jeg blir disconnected. Prøver repair.exe nå. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En hvilken som helst klasse på level 70 burde vel klare å komme seg gjennom Stratholme på egenhånd, ihvertfall ut døra? Kan se at det byr på problemer om man har heal-spec, men allikevel? Men jeg regner egentlig med at den som spurte ikke er 70... 9585182[/snapback] Ja, jeg er lvl 56 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Repair.exe hjalp ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Flere som har det samme problemet. Lag deg en alt og kontakt GM. De vet kanskje hva som er galt Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du må identifisere hvorfo du DC'er, skjer det samme andre steder så er det ISP/router/nettverket ditt som sliter. hvis ikke ville jeg først sjekket om det er lignende problemer på forumene, sjekket blueposts, sjekket om det er serveren din som sliter og eventuellt postet selv på wow forumene videre ville jeg kjørt en tracerroute for å se om du slår innom noen servere som er ustabile og som muligens DC'er deg, disable alle addons i tilfelle problemet er internt, slette WTF osv, for det vil blizzard be deg om uansett, eventuellt laste patchen ned på nytt i tilfelle du plukket opp noen korrupte fragmenter. lykke til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har prøvd alt av sletting av mapper og repair. Jeg får logget på og spilt med laptopen, som er på det samme nettverket, så isp tror jeg ikke er problemet, heller ikke serveren. Prøvd flere servere og flere accounter, samme resultat. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Så det er den stasjonære som er problemet? Sjekk kabelen til routern/nettverkskortet o.l. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har samma problem som Lycantrophe. prøvde med laptopen på samma kabel da funket det helt fint Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har en kompis med samme problemet som deg. Selv går det helt fint.. Merkelig.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tok en traceroute, får disconnect etter 13 forsøk, og der stopper det. Rart at det er kun den stasjonære, så jeg tviler på at det kun er nettverket. Sjekker nettverkskortet nå. Hurra, etter å ha oppdatert alt som er av drivere kom jeg online. Endret 27. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå