Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er klar over at porten i Stratholme Living stenges etter at man entrer, men det burde vel allikevel være mulig å komme seg ut gjennom Stratholme Undead om man vil ut igjen uten å dø? Selv om det enkleste sannsynligvis er å dø og løpe tilbake igjen og inn Stratholme Undead.

 

Uansett, det eneste Add-On problemet jeg har hatt sålangt (etter å ha kjørt gjennom AceUpdater), er at inventoryen min ikke vil vise noe informasjon ved mouseover. Sålangt har det ikke hjulpet å disable ArkInventory, eller oppdatere den, så det er nok en annen AddOn som gir det problemet. Akkurat nå legger jeg skylden på SkinnerSurface (noe slikt, ihvertfall), men får ikke testet før jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

du må identifisere hvorfo du DC'er, skjer det samme andre steder så er det ISP/router/nettverket ditt som sliter.

 

hvis ikke ville jeg først sjekket om det er lignende problemer på forumene, sjekket blueposts, sjekket om det er serveren din som sliter og eventuellt postet selv på wow forumene

 

videre ville jeg kjørt en tracerroute for å se om du slår innom noen servere som er ustabile og som muligens DC'er deg, disable alle addons i tilfelle problemet er internt, slette WTF osv, for det vil blizzard be deg om uansett, eventuellt laste patchen ned på nytt i tilfelle du plukket opp noen korrupte fragmenter.

 

lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...