Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gnomer får større mounts enn andre. Gjelder dette netherdrake også?

9579569[/snapback]

yepp stemmer det

Gratulerer =) Skulle gjerne hatt den selv, men er så ork å farme for riding-skill  :(

9579580[/snapback]

Takk takk :) men du må huske at man må bruke penger for å tjene penger

Endret av sttiiaann
Lenke til kommentar

Ah, da ser jeg til min store overrsaskelse at 106MB var nedlastet allerede. Den Blizzard Downloaderen er finfin. Dinga 70 i går med presten etter 20 dager spilt.

Da var det på tide å fortsette med hunteren som nå er på level 22. Jeg syns hunter er kjempemoro!

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Ah, da ser jeg til min store overrsaskelse at 106MB var nedlastet allerede. Den Blizzard Downloaderen er finfin. Dinga 70 i går med presten etter 20 dager spilt.

Da var det på tide å fortsette med hunteren som nå er på level 22. Jeg syns hunter er kjempemoro!

9580130[/snapback]

Gratz..

Men er det noe sted man kan laste ned patchen manuelt uten å gå inn på spillet?

Lenke til kommentar
Man er vel snart ferdig på skolen?

9579872[/snapback]

Sånn er det etter HVER patch for meg og. Funker å vente. all inventory er "?" og folk er nakne og heter unknown. i morra kan jeg mest sannsynlig spille med chars, jeg kan ikke se gear men jeg kan bruke skills. om 2 dager er allt fint. Noen tips?

Lenke til kommentar
Man er vel snart ferdig på skolen?

9579872[/snapback]

Sånn er det etter HVER patch for meg og. Funker å vente. all inventory er "?" og folk er nakne og heter unknown. i morra kan jeg mest sannsynlig spille med chars, jeg kan ikke se gear men jeg kan bruke skills. om 2 dager er allt fint. Noen tips?

9580393[/snapback]

Vent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...