Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fra patch-notes:

Haste: Haste has been rebalanced. It has returned to the ratios from the launch of Burning Crusade. Melee attacks and spell casts will now benefit at identical rates from haste. This change results in a reduction in the benefit of haste for melee attacks and an increase in the benefit for spellcasters.

 

Hva blir praktisk konsekvens av dette - cast time for eksempel for Holy Light (2.5 sec vanligvis) med Scarab of Infinite Cycle når den proc'er? Før var det vel 2.5s->1.92s ? Eller?... :hmm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra patch-notes:
Haste: Haste has been rebalanced. It has returned to the ratios from the launch of Burning Crusade. Melee attacks and spell casts will now benefit at identical rates from haste. This change results in a reduction in the benefit of haste for melee attacks and an increase in the benefit for spellcasters.

 

Hva blir praktisk konsekvens av dette - cast time for eksempel for Holy Light (2.5 sec vanligvis) med Scarab of Infinite Cycle når den proc'er? Før var det vel 2.5s->1.92s ? Eller?... :hmm:

9578050[/snapback]

 

Faen. Jeg som solgte Blade of wizardy for 900g etter nerfen. Pre spell haste nerf lå det på 2500g. :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har en low-lvl UD rogue, som jeg skal specce Assasin Sublety, eller hva er best for leveling og bittelitt pvp?

9577568[/snapback]

 

jeg levla opp min rogue som Combat sword specc. combat blir vel best til det da. men specc er noe du må tilpasse til deg selv egentlig. ta det du liker best

Lenke til kommentar

Bah, her gleder jeg meg til å komme hjem fra skole for å farme Ragesteel Shoulder plan for å få skaffet meg en PvE based shoulder istedefor High Warlord shoulderne, men når jeg sjekker WoWhead for hvilke mobs som dropper de så får jeg vite at den plan ikke dropper atm takket være en feil fra Blizz sin side =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...