pax1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Fra patch-notes: Haste: Haste has been rebalanced. It has returned to the ratios from the launch of Burning Crusade. Melee attacks and spell casts will now benefit at identical rates from haste. This change results in a reduction in the benefit of haste for melee attacks and an increase in the benefit for spellcasters. Hva blir praktisk konsekvens av dette - cast time for eksempel for Holy Light (2.5 sec vanligvis) med Scarab of Infinite Cycle når den proc'er? Før var det vel 2.5s->1.92s ? Eller?... Endret 26. september 2007 av pax1 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 yes! skulderarmoren min er blitt vennen min igjen, velkommen tilbake kjære orc-lorce! <3 vi har savnet deg Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Haha, no more gnome shoulders for Orcene hva? Lo godt når jeg spilte og så de stakkars Orcene... de fikk i alle fall en klem fra meg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Faen, de er for store atm... Kanskje jeg bare ikke er vant til størrelsen. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fra patch-notes:Haste: Haste has been rebalanced. It has returned to the ratios from the launch of Burning Crusade. Melee attacks and spell casts will now benefit at identical rates from haste. This change results in a reduction in the benefit of haste for melee attacks and an increase in the benefit for spellcasters. Hva blir praktisk konsekvens av dette - cast time for eksempel for Holy Light (2.5 sec vanligvis) med Scarab of Infinite Cycle når den proc'er? Før var det vel 2.5s->1.92s ? Eller?... 9578050[/snapback] Faen. Jeg som solgte Blade of wizardy for 900g etter nerfen. Pre spell haste nerf lå det på 2500g. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hmm interessant. Skal teste ut Mind quickening gem i kveld for å se hvordan haste buffen er nå. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har en low-lvl UD rogue, som jeg skal specce Assasin Sublety, eller hva er best for leveling og bittelitt pvp? 9577568[/snapback] jeg levla opp min rogue som Combat sword specc. combat blir vel best til det da. men specc er noe du må tilpasse til deg selv egentlig. ta det du liker best Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Trenger en god PvP-server å rolle orc warrioren min på =) Blitt smålig lei av alliance i det siste og har lyst til å spille horde igjen. Noen anbefalinger? Endret 26. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 diskusjon i gchat , er det noe vits å sette på sunders for evt devistae på mobs når man ikke har noen melee? Utem on tanken da. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen som vet når de skulle gjøre slik at det bare tok halvparten så lang tid å levle til 60? En venn av meg nevnte det for litt siden og sa det skulle komme i denne patchen, men har ikke sett noe til det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mener det er snakk om sammen med nye expansionen... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 diskusjon i gchat , er det noe vits å sette på sunders for evt devistae på mobs når man ikke har noen melee? Utem on tanken da. 9578761[/snapback] Få dere nye tanks Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen som vet når de skulle gjøre slik at det bare tok halvparten så lang tid å levle til 60? En venn av meg nevnte det for litt siden og sa det skulle komme i denne patchen, men har ikke sett noe til det. 9578776[/snapback] Kommer i WOTLK Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jaaa! Tank gjør mer damage på mobs med mindre armor! Damage er kjent som aggro også... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Devastate Rank 3 15 Rage 5 yd range Instant Requires One-Handed Melee Weapon An instant weapon attack that causes 50% of weapon damage plus 35 for each application of Sunder Armor on the target. In addition, this attack will renew the duration of the Sunder Armor effect. Endret 26. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Trenger en god PvP-server å rolle orc warrioren min på =) Blitt smålig lei av alliance i det siste og har lyst til å spille horde igjen. Noen anbefalinger? 9578749[/snapback] Hvis du vil spille World PvP er faktisk Frostwhisper en bra server og rolle. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De mener da at isteden for å sløse rage på 5sunder og devi videre så bruk dem ragen på heroic strike 5 sunder + devi = 56 rage = 1500 threath ? Heroic strike med 56 rage = 901 threath alene? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vet ikke hvor du får disse tallene fra. Kommer jo litt an på hvor lang tid det tar å drepe mobsa, men til slutt tjener du nok mest på sunders først. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bah, her gleder jeg meg til å komme hjem fra skole for å farme Ragesteel Shoulder plan for å få skaffet meg en PvE based shoulder istedefor High Warlord shoulderne, men når jeg sjekker WoWhead for hvilke mobs som dropper de så får jeg vite at den plan ikke dropper atm takket være en feil fra Blizz sin side =/ Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Auda :/ Skulle virkelig hatt de selv! Jaja, da blir det vel mer tid til å gjøre quester med shamanen eller hunteren, mens jeg venter på oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå