Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg liker bjørnedruider, jeg, for de gir meg en sjanse til å bruke Scare Beast.

9565916[/snapback]

 

Herregud, om du fanger en feral druid i scare beast er han ræva, 100% ræva.

 

Jeg har 3 interrupts for å forhindre deg i å caste det pluss at jeg kan shifte til casterform å se på at jeg er immune.

 

Knuser huntere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gnurk hva døde dere av? Tanks døde så pawnet eller orbs?

Orbsa har 20 yerds radius så løpe 11 yards bakover mot veggen så er man ute av rekkevidde og ikke løpe mot andre gruppene.

 

Vi hadde 4 tanks i går og bare 24 man så dpsen var lavere ,kanskje derfor han droppet dps t5x2

 

Om dere bruker en  boss addon spm sier navnene til dem som får orbs på seg så er det bare å stirre på chatten , drit i å se på bosses og når man ser eget navn løper man 11+yards bakover og tilbake. og melee dps ha litt arcane res og tank normal gear med alle tanks øverst på threathlist.  Om alt dette klaffer så er dette en fight som krever lite healing kun mt og noen ganger melee dps.

 

Edit ser dere har orb warner. 1% er litt på den bossen nesten 50k , hpen til 15 vanlige mobs ville tatt litt tid selv om halve raidet levde da måtte i alle fall tank levd.

 

Vi hadde vært altfor treige på adds

Mener du respawns? Man burde ha en pala eller ss oppe så man kan resse og summone resten som må løpe.

9562070[/snapback]

Vi hadde paladins og ss, men han var jo på føkkings 1%, og var det i sikkert 30 sek. Alle SSa, ankha for å ta den siste mengden med skade. Var sikkert 1000 hp igjen, liksom.

Vi ble bare altfor gira når enrage timeren var på 30 sek når han var på 5%, tror jeg. Alle nuka. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...