Schjellin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sjekk priesten min, Praest på Grim Batol staff of jordan med 40+spell dmg 9531301[/snapback] m2 m2 warlock powah Men fikk Staff of Jordan med +40 spell dmg for 450g... kanskje mye... men... ingeting anna å bruke penger på 9531499[/snapback] Fikk rundt der jeg og, kanskje litt mer eller litt mindre ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvordan kommer man seg til Azuremyst Isle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Cleara mailboxen til bank charen til warlocken min... lagt ut over 4000 Silk Cloths på AH og har enda mer igjen... 18 Silver fee for 20x Silk cloth.... nerf Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvordan kommer man seg til Azuremyst Isle? 9531739[/snapback] Du tar båten fra Auberdine, eller hvordan det skrives... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ny guild, forma av de mest aktive i den gamle, ble starta for 10 dager siden. Vi har fått mange uerfarne men flinke spillere, eller spillere som var erfarne på level 60, og skulle i karazhan idag. Plutselig var det 28 online (nesten hele guildet) mens vi kjørte 2 grupper i karazhan, og vi bestemte oss for å prøve på maulgar. Vi gikk dit, drepte Maulgar på første forsøk, og steminga var i taket. Vi gikk til Gruul og tok han på første forsøk også! SSC, here we come. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ny guild, forma av de mest aktive i den gamle, ble starta for 10 dager siden. Vi har fått mange uerfarne men flinke spillere, eller spillere som var erfarne på level 60, og skulle i karazhan idag.Plutselig var det 28 online (nesten hele guildet) mens vi kjørte 2 grupper i karazhan, og vi bestemte oss for å prøve på maulgar. Vi gikk dit, drepte Maulgar på første forsøk, og steminga var i taket. Vi gikk til Gruul og tok han på første forsøk også! SSC, here we come. 9531953[/snapback] Dragonfell tribe nå også? Samme server som meg:) Endret 19. september 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) De mest aktive medlemmene i The Dragonfell Tribe har nå flytta til Midgard. Dette er ikke en helnorsk guild, som TDT var. Hva kaller du deg ingame? Endret 19. september 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 De mest aktive medlemmene i The Dragonfell Tribe har nå flytta til Midgard. Dette er ikke en helnorsk guild, som TDT var. Hva kaller du deg ingame? 9532028[/snapback] Gaerddo/xantrikuz Shaman/mage Dere trenger vel ikke noe av det? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vi er liksom litt ute etter godt geara healers nå. Shamaner er jo ikke en dum ting. midgard.guildlaunch.com om noen er interessert. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er det noen andre som ikke kommer inn på wow europe eller armory nå? Har prøvd en times tid, virker som alt hos Blizzard er nede. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har samme problemet jeg også... Man får håpe det endrer seg til jeg har kommet hjem. Endret 20. september 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ok, takk da er det ikke bare meg. Får sjekke det etter jobben. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hva skjer med silvermoon?? Kommer ikke inn Endret 20. september 2007 av X-c@libR Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg kommer heller ikke inn...(på noe som helst) Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Noen som har klart å fremtvinge en armory update av sin karakter ved å kjøpe/selge ting, bytte våpen, utstyr etc.. slik som foreslått i tråd rundt dette på wow forums? Endret 20. september 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå kommer jeg inn - regner med det er flere som også får dette til? Angående Armory, så har jeg ikke fulgt instruksjonene helt, men det blir flere av/pålogginger daglig - og druiden min har levlet 6 levler fra sist update. Står listet som 39, men når man går inn på Character Sheet er den bare 33, og alle de gamle items er der. Har fått oppdatert Shamanen, på en eller annen måte... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Kommer inn selv også. har det samme problemet som andre her at armory profilen ikke blir oppdattert. Når jeg søker på navnet kommer riktig level opp (42), men da jeg klikker meg selv står det level 35 på profilen. Edit: Bruker item rack og bytter gear ofte som paladin pga jeg enten tanker eller healer. Har ikke sett at å bytte gear hjelper på oppdatteringen. Endret 20. september 2007 av Ashvan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Samme her ... står lvl 70 på forumet og når jeg søker i armory, men når jeg får opp selve profilen står det fortsatt lvl 66. Det er irriterende egentlig, for det er en stund siden jeg var 66, og jeg har spilt daglig. Så jeg vet ikke hva kriteriene for å få den jevnlig oppdatert er for noe. Btw: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Shamarshall Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hvor mange CD-er inneholder tbc? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 4, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå