Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny guild, forma av de mest aktive i den gamle, ble starta for 10 dager siden. Vi har fått mange uerfarne men flinke spillere, eller spillere som var erfarne på level 60, og skulle i karazhan idag.

Plutselig var det 28 online (nesten hele guildet) mens vi kjørte 2 grupper i karazhan, og vi bestemte oss for å prøve på maulgar. Vi gikk dit, drepte Maulgar på første forsøk, og steminga var i taket. Vi gikk til Gruul og tok han på første forsøk også! SSC, here we come. :)

Lenke til kommentar
Ny guild, forma av de mest aktive i den gamle, ble starta for 10 dager siden. Vi har fått mange uerfarne men flinke spillere, eller spillere som var erfarne på level 60, og skulle i karazhan idag.

Plutselig var det 28 online (nesten hele guildet) mens vi kjørte 2 grupper i karazhan, og vi bestemte oss for å prøve på maulgar. Vi gikk dit, drepte Maulgar på første forsøk, og steminga var i taket. Vi gikk til Gruul og tok han på første forsøk også! SSC, here we come. :)

9531953[/snapback]

Dragonfell tribe nå også?

Samme server som meg:)

Endret av Kimzor_
Lenke til kommentar

Nå kommer jeg inn - regner med det er flere som også får dette til?

 

Angående Armory, så har jeg ikke fulgt instruksjonene helt, men det blir flere av/pålogginger daglig - og druiden min har levlet 6 levler fra sist update. Står listet som 39, men når man går inn på Character Sheet er den bare 33, og alle de gamle items er der.

 

Har fått oppdatert Shamanen, på en eller annen måte...

Lenke til kommentar

Kommer inn selv også. har det samme problemet som andre her at armory profilen ikke blir oppdattert. Når jeg søker på navnet kommer riktig level opp (42), men da jeg klikker meg selv står det level 35 på profilen.

 

Edit: Bruker item rack og bytter gear ofte som paladin pga jeg enten tanker eller healer. Har ikke sett at å bytte gear hjelper på oppdatteringen.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Samme her ... står lvl 70 på forumet og når jeg søker i armory, men når jeg får opp selve profilen står det fortsatt lvl 66. Det er irriterende egentlig, for det er en stund siden jeg var 66, og jeg har spilt daglig. Så jeg vet ikke hva kriteriene for å få den jevnlig oppdatert er for noe.

 

Btw: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Shamarshall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...