Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"A new feature for reporting players as being AFK in battlegrounds by right clicking has been added. When enough reports are registered, a 30 second debuff will begin to count down. Once the timer is up a new debuff will appear that will prevent the player from gaining any honor while it is on. This debuff can be negated as soon as the player engages in combat."

Lenke til kommentar

Pøh, det fikser jo ingenting. Tror 99% av folka vil syns det er altfor mye herk og høyreklikke på 15-20 navn og reporte dem. Mao en feature som aldri blir særlig brukt. Jeg stemmer for autokick.

 

De som er aktive i en BG er i combat lenge før det har gått 2 minutter vanligvis. Man springer rett opp til towers og slåss med NPC'r med en gang stort sett. Det er jo i AV dette er et problem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ding 70 @ shaman. 5 levels igjen på magen nå..

9525102[/snapback]

YEEEY ... samme her for 10min siden!

Dinga på Imps i Blade's Edge faktisk. Så jeg har alle questene i Shadowmoon og Netherstorm til gode. Så det blir det penger til fugl av. Shaman er festlig, det skal det ha - i alle fall Enhancement. Skal vel specce over til resto og kjøre warrior/shaman i Arena med en kompis nå muligens. Jeg er i alle fall glad levlinga er over <3 Og exalted med Kurenai i samme slengen.

post-60645-1190172050_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...