Awsm Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lurer på en ting. Nå er jeg ferdig med alle questene i Duskwood, og snart alle i Wetlands. Hvor skal jeg da ta veien? Er lvl 29 gnome mage btw. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 da kan du dra til desolace eller bl. annet ashenvale... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En fin leveling guide, mener mange: Jame's Leveling Guide Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Når det gjelder arena points.... for å få points fra laget du har...Må LAGET da ha 10 kamper, men du selv trenger ikke ha 10 kamper så lenge du har spilt i 30% av de? 9524010[/snapback] *Bump* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Etter at jeg snublet over Lightheaded har jeg ikke lenger den minste bruk for levelingguides. Det er en addon som henter informasjon fra WoWHead.com, så du alltid har koordinater til questobjektivet og questgiveren, i tillegg til at du får kommentarer fra nettsiden inne i spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Håhå, i neste patch blir folk som ikke har vært i combat innen 2 minutter autokicket fra Alterac Valley!Jaaaa! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Oj, den var ikke dum. Men har du kilde? (Ikke at jeg ikke tror på deg, men mye snuskerier ute å går.) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Nei? De får bare en debuf fom nok folk rapporterer dem, som sørger for at de ikke får honor. Om man hadde blitt kicket etter to minutter OOC ville det jo ikke vært noen der. Endret 18. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Engineering @ low lvl er herk å levle, alt for mye løping til AH Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "A new feature for reporting players as being AFK in battlegrounds by right clicking has been added. When enough reports are registered, a 30 second debuff will begin to count down. Once the timer is up a new debuff will appear that will prevent the player from gaining any honor while it is on. This debuff can be negated as soon as the player engages in combat." Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Haha, jeg traff en kamerat på bussen i dag, han hadde fått 7000 honor på en dag med denne, sa han. Han og kameratene hadde vistnok alle sammen latt det stå på når de var på skolen. Godt at de fikk fikset dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Pøh, det fikser jo ingenting. Tror 99% av folka vil syns det er altfor mye herk og høyreklikke på 15-20 navn og reporte dem. Mao en feature som aldri blir særlig brukt. Jeg stemmer for autokick. De som er aktive i en BG er i combat lenge før det har gått 2 minutter vanligvis. Man springer rett opp til towers og slåss med NPC'r med en gang stort sett. Det er jo i AV dette er et problem. Endret 18. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Engineering @ low lvl er herk å levle, alt for mye løping til AH 9524359[/snapback] Engineering er no dritt å levle, ikke bare på low level Er sikker på at om jeg haddde valgt hvilket som helst anna profession så hadde jeg hatt epic flying nå Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Liker engineering best. Jeg har hatt omtrent alle professions i i alle fall 300 på magen min. i 375 har jeg hatt mining, alchemy, tailoring, jewelcraft og engineering :< Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Da var jeg ferdig med min første uke i Karazhan. Det ga 9 nye epics. Var det noen som kalte Kara for Shaman/Paladin- instansen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ding 70 @ shaman. 5 levels igjen på magen nå.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ding 70 @ shaman. 5 levels igjen på magen nå.. 9525102[/snapback] Gratulerer! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ding 70 @ shaman. 5 levels igjen på magen nå.. 9525102[/snapback] YEEEY ... samme her for 10min siden!Dinga på Imps i Blade's Edge faktisk. Så jeg har alle questene i Shadowmoon og Netherstorm til gode. Så det blir det penger til fugl av. Shaman er festlig, det skal det ha - i alle fall Enhancement. Skal vel specce over til resto og kjøre warrior/shaman i Arena med en kompis nå muligens. Jeg er i alle fall glad levlinga er over <3 Og exalted med Kurenai i samme slengen. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Grattis SkyMarshal. Lyst og levle min 35 shaman i samme slengen? ) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Feire det med en ny wow sang Hvordan er Herbalism i lvl 70 for å tjene penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå