Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi, vi tok ned razorgor på et treningsforsøk, forrige rekord er 70% eller noe, alle var helt sjokka  :w00t:

5319393[/snapback]

Gledesdreper! :hrm:

:)

5319543[/snapback]

Akk, vi hadde så langt beste forsøk på 98% og vi var fornøyd med at vi tok alle eggene :p

Irriterende å ha Ragna og Onyx på farmstatus og slite med Razor (mye grunnet dårlig oppmøte). Han går vel ned i løpet av en uke eller to tenker jeg.

Lenke til kommentar
Har ikke visa-kort.

5320023[/snapback]

Da får du ikke spille... Hvis du ikke er gammel nok til å ha visakort så kan du vel låne det av noen andre? Det blir ikke trekt noen ting på kortet de første 30 dagene uansett.

5320029[/snapback]

Mja.. Må få tak i et visakort. Men det faktum at man må A) betale for 2 Mnd spilletid for å få til gang til spillet, eller B) Ha visakort for å få spille når spillet skal kunne spilles uten bruk av visakort, slik som det opplyses om på sidene til Wow, gjør meg betenkt.

Lenke til kommentar

Chokke; er det lenge siden du spilte med druiden din Anowynn?

For synes jeg støte på han med warlocken min for et par dager siden...

Kjøpte meg "recripe: Swiftness potion" for 50s på ah og har lakt den ut gijen. Det gikk kort tid før jeg fikk et bud på 10g for den. Det er ennda lenge igjen av auksonen så får nok en del mer for den. Har buyout på 20g..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...