Edmund Blackadder Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hihi, vi tok ned razorgor på et treningsforsøk, forrige rekord er 70% eller noe, alle var helt sjokka 5319393[/snapback] Gledesdreper! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Allright, har kjøpt wow nå. Har lyst å betale med Game-card etter den første måneden, og merker av dette alternativet under account creation. Men så spør de etter gamecard-kode, hva gjør jeg da? :\ Endret 21. desember 2005 av suzze Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hvis du ikke har gamecard for hånden må du registrere visa nr. Du betaler ingenting før etter 30. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Å herre min Gud for et latterlig system. :S Hva hvis jeg bare har lyst å spille i de 30 dagene jeg får da? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Da fjerner du visa kort koden. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Har ikke visa-kort. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Har ikke visa-kort. 5320023[/snapback] Da får du ikke spille... Hvis du ikke er gammel nok til å ha visakort så kan du vel låne det av noen andre? Det blir ikke trekt noen ting på kortet de første 30 dagene uansett. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hihi, vi tok ned razorgor på et treningsforsøk, forrige rekord er 70% eller noe, alle var helt sjokka 5319393[/snapback] Gledesdreper! 5319543[/snapback] Akk, vi hadde så langt beste forsøk på 98% og vi var fornøyd med at vi tok alle eggene Irriterende å ha Ragna og Onyx på farmstatus og slite med Razor (mye grunnet dårlig oppmøte). Han går vel ned i løpet av en uke eller to tenker jeg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Har ikke visa-kort. 5320023[/snapback] Da får du ikke spille... Hvis du ikke er gammel nok til å ha visakort så kan du vel låne det av noen andre? Det blir ikke trekt noen ting på kortet de første 30 dagene uansett. 5320029[/snapback] Mja.. Må få tak i et visakort. Men det faktum at man må A) betale for 2 Mnd spilletid for å få til gang til spillet, eller B) Ha visakort for å få spille når spillet skal kunne spilles uten bruk av visakort, slik som det opplyses om på sidene til Wow, gjør meg betenkt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 buuhuu, sånn ser char screenen ut hos meg på haomarush: (PS: huntern er lagd fordi jeg er lei av å bli drept av de ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hoho. Så mye dumme folk på Sylvanas. Plukket opp Black Ogre Kickers, Redbeard Crest og Curve-bladed Ripper på AH just nu, betalte ca. 5-6g totalt. De kan selges for 36g, og de er ikke noe problem å få unna. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Chokke; er det lenge siden du spilte med druiden din Anowynn? For synes jeg støte på han med warlocken min for et par dager siden... Kjøpte meg "recripe: Swiftness potion" for 50s på ah og har lakt den ut gijen. Det gikk kort tid før jeg fikk et bud på 10g for den. Det er ennda lenge igjen av auksonen så får nok en del mer for den. Har buyout på 20g.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 hm joa, er vel kanskje en uke eller no, men var da bare innom på han. Tenker du på westfall var det meg, stranglekelp-mannen (damen) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 guardian blade, 75 s, noe å satse på? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 da var det nok ikke deg je møtte på. Var i BB så synes jeg kjente igjen navnet på druiden din, men det kan ha vært temelig likt.. Hvis du får guardian blade for 75s vil jeg ha tat den og solgt videre for en del mer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 kjøpte den jeg, 20 dobla prisen og håper på salg, ellers skal warrioren bruke den..... hvis han noen gang kommer høyt nok. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Ville heller satset på og få Smite's Mighty Hammer eller Taskmaster Axe som begge har veldig god drop rate i the deadmines. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 joa, men aner du hvor vanskelig det er å komme dit i dm på den servern? de andre warriorene velger jo staven fra deadmines!! Kommer uansett til å rulle mot en druid og hunter (ops, didnt know i couldnt wear mace. SRY!) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Kort lite noobie spørsmål. Noen måte å få solgt soulbound items på AH på? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Nei, de kan du bare selge til vendor, eller bruke selv, eller ødlegge da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå