imastard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 PRD sponser da ikke mats, så han må farme på egen hånd. :> 9518814[/snapback] ' L2Read. Han kan farme mats som gruppa eventuelt trenger. Med PRD charen sin, i low lvl områder for ikkje å få XP..... Mining og skinning gir mats, og koster kun for mining pick/ skinning knife. Han kan dermed hjelpe BS/JC/LW å lvle skill på proffet sitt, eller selge mats på AH for litt ekstra gull, som han trenger til spells eller litt standard alcohol =P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ser da vitterlig ikke vitsen da han bare kan powerlevle det senere, evt med andre chars. Men det er hans valg. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fordi gruppa kan tjene på det og han kan tjene på det. Og om han har lyst å ha det andre proffesionet nå, ser eg ingen poeng med å ikkje ta eit gather proffesion Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg skal ha to profss, vet da vitterlig godt at jeg ikke får det sponsa... Meridod har begynt på mithril/thorium så pengene kommer innover nå så føler at et nytt profession er på sin plass, for some extra fun!' Edit: Blir ikke tailoring eller alchemy da AoE magen min har dette Vurderte lenge et gathering profession, men sliter litt med dette at den er med i PRD, hvordan er engineering for en shaman? Endret 18. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Som for alle andre klasser. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Som for alle andre klasser. 9519025[/snapback] Vel goggles varer mye lenger for en cloth class enn for andre da (tenker low lvl), og guns er jo huntard, men gunnen er jo BoE og moneymaker. Så vet liksom ikke helt Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Som eng mekker du fete "t5,5" briller til deg selv og det eneste jeg har tjent mer enn 5g på er å mekke gyro gunneren med nether. Kommer aldri til å tjene inn utgiftene. Uansett hva du velger av crafting profession så er det hvor mange nether du har som teller , den folk betaler for og man tjener ikke noe mer om man er tailor eller bs. Fikk en instance med cureator down på så gikk vi til chess 3man. epix ftw! Endret 18. september 2007 av War Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 o.OKarazhan cleared with 10 paladins Jaja, dropper da bare paladin loot der uansett Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Har og blitt gjort av 10 druids. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...771140088&sid=1 Endret 18. september 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Meh, være horde på en sånn passelig død server samt at man leter etter 6 alchemists for Primal Might transmutes er ikke kos =/ Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Meh, være horde på en sånn passelig død server samt at man leter etter 6 alchemists for Primal Might transmutes er ikke kos =/ 9521104[/snapback] Kjøp på ah. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 o.OKarazhan cleared with 10 paladins Jaja, dropper da bare paladin loot der uansett 9520572[/snapback] hehe, tviler ikke :!: Go go Power ranger!! Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøp på ah. 9521427[/snapback] Tar heller å finner transmuters enn å kjøpe for 40g dyrere enn Primals tilsammen på AH Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er Shadow-Priest en bedre pvp-class enn Warlock? Hvis man er jævla godt speccet som Shadow-Priest? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 acronym for "Post Relationship Disbelief," when one reflects upon past relationships and cannot believe that:1) they lasted for as long as they did, 2) that they ever began at all, or 3) any variation upon this theme. Girl: "Wow, do you remember when I dated that pompous asshole? Oh, and that other pompous druggie? And that guy who did nothing but lie to me?" Friend: "I take it you're having some serious PRD." Mer seriøst, så tar det cirka 2 sekund med søk i WoW forumet for å finne det ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ca. 2 sekunder Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tenkte jeg skulle bli exalted med Lower city for the epic macen, er har nå ca 2k/21000 med de, Hvordan kan jeg raskest mulig bli exalted med de, er det Shadow lab grinding som funker best? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heroics tror jeg. Og det får man badges / bedre loot av i tillegg, men SL farming funker vel, og det er lettere å skaffe gruppe. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Når det gjelder arena points.... for å få points fra laget du har... Må LAGET da ha 10 kamper, men du selv trenger ikke ha 10 kamper så lenge du har spilt i 30% av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå