Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

PRD sponser da ikke mats, så han må farme på egen hånd. :>

9518814[/snapback]

'

 

L2Read.

 

Han kan farme mats som gruppa eventuelt trenger. Med PRD charen sin, i low lvl områder for ikkje å få XP.....

 

Mining og skinning gir mats, og koster kun for mining pick/ skinning knife. Han kan dermed hjelpe BS/JC/LW å lvle skill på proffet sitt, eller selge mats på AH for litt ekstra gull, som han trenger til spells eller litt standard alcohol =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha to profss, vet da vitterlig godt at jeg ikke får det sponsa... Meridod har begynt på mithril/thorium så pengene kommer innover nå så føler at et nytt profession er på sin plass, for some extra fun!'

 

Edit: Blir ikke tailoring eller alchemy da AoE magen min har dette :p Vurderte lenge et gathering profession, men sliter litt med dette at den er med i PRD, hvordan er engineering for en shaman?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Som eng mekker du fete "t5,5" briller til deg selv og det eneste jeg har tjent mer enn 5g på er å mekke gyro gunneren med nether.

Kommer aldri til å tjene inn utgiftene.

Uansett hva du velger av crafting profession så er det hvor mange nether du har som teller , den folk betaler for og man tjener ikke noe mer om man er tailor eller bs.

 

Fikk en instance med cureator down på så gikk vi til chess 3man. epix ftw!

Endret av War
Lenke til kommentar
acronym for "Post Relationship Disbelief," when one reflects upon past relationships and cannot believe that:

1) they lasted for as long as they did,

2) that they ever began at all, or

3) any variation upon this theme.

 

Girl: "Wow, do you remember when I dated that pompous asshole? Oh, and that other pompous druggie? And that guy who did nothing but lie to me?"

Friend: "I take it you're having some serious PRD."

 

Mer seriøst, så tar det cirka 2 sekund med søk i WoW forumet for å finne det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...