Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoy folkens!

 

Noen her som vet om der er noen grense for hvor mange ganger man kan drepe en player fra motsatt faction og fortsatt få honor for det? Er det slik at man f.eks. slutter å få honor for å drepe [Frankthetank] etter kill nr 10/100/1000 etc, eller er der ingen grense på dette?

 

/Dewd

9515672[/snapback]

Spiller du på Ragnaros?

9515691[/snapback]

Gjør ikke det nei, spiller på Kazzak.

 

10 kills per dag, men det faller med 10% etterhvert, så etter at du har gruset han kanskje 2-3 ganger er det på tide å jakte nytt villt. og corpsecamper du intensjonellt så kan du gå og dø et sted.

9515799[/snapback]

Takker for svar, og kan også svare med at jeg selv er sterkt imot ganking og annen form av unødvendig timewaste [vertfall for den som er offeret..]. Ble corpsecampet som jeg aldri før har blitt corpsecampet for litt siden, derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Måtte bare poste denne :)

Første gang jeg har toppa BG som BM spec :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-102184-1190056202_thumb.jpg

9515641[/snapback]

 

 

 

 

Spilte nettopp mot deg jo :!:

 

70 mage, Xantrikuz

9516083[/snapback]

 

Troll mage? :p

 

Edit: noe er bugga med quoten her ja

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Ah ja... For jeg var med i en guild der for en tid tilbake og de stakk vel til kazzak. Så bilde av denne fyren som vistnok het Frankthetank ingame med Thunderfury og greier.

9516703[/snapback]

Åja, ser nå at jeg kansje heller skulle brukt '[instert player name]' eller noe lignende i første posten min. Frankthetank var nemmelig bare var et random nick jeg valgte å bruke siden jeg husker så godt første gangen jeg så et Hunter Pet/Warrior med det nicket. :fun:

 

Edit: Nesnomis: Spiller som Alliance. :)

 

Edit2: :sleep:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
De fleste her har vel fått med seg PRD nå, shamanen min er nå blitt lvl 20, men har bare en profession (enchanting), hva burde jeg ha som profession nummer 2? Har JC på en annen... Takker for tips, begrunn gjerne svaret...

9517280[/snapback]

 

Tailoring kanskje? Vet du er shaman, men du lager gear og disenchanter dem da får du masse mats til å lvle opp enchanting :) Tailoring krever jo bare cloth stort sett. Så kan du bytte til skinning, mining eller herbalism for å tjene penger når du har blitt 375 med enchanting.

Du kan godt unlearne tailoring når du kommer til outlands for tailoring koster litt etter skill 300, og det dropper mer enn nok greens i outlands som du kan disenchante..

Lenke til kommentar
De fleste her har vel fått med seg PRD nå, shamanen min er nå blitt lvl 20, men har bare en profession (enchanting), hva burde jeg ha som profession nummer 2? Har JC på en annen... Takker for tips, begrunn gjerne svaret...

9517280[/snapback]

 

Tailoring kanskje? Vet du er shaman, men du lager gear og disenchanter dem da får du masse mats til å lvle opp enchanting :) Tailoring krever jo bare cloth stort sett. Så kan du bytte til skinning, mining eller herbalism for å tjene penger når du har blitt 375 med enchanting.

Du kan godt unlearne tailoring når du kommer til outlands for tailoring koster litt etter skill 350, og det dropper mer enn nok greens i outlands som du kan disenchante..

9517453[/snapback]

Lenke til kommentar
Kuldesjokk: Du får ikke mats til noe annet enn enchanting i PRD uansett, så du kan like gjerne gå proffesionløs inntil videre. Tailoring tar jeg meg av.

9518282[/snapback]

 

da må det jo være bedre for PRD gruppa att han eventuelt kan farme litt mats til de andre/tjene litt glods....

 

Skinning/mining er vel noe som trengs. At han kan mine litt i low lvl områder tjener både BS og JC i gruppa på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...