Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whining fra min side :p Shame on moa

9511948[/snapback]

Tja, hva skal man si... du sloss mot warriors som lar seg feare, rogues som er ute av stealth, samt MM hunters.

 

Få se noen kamper mot mages, locks, shammys og holy priests, så får vi se om du faktisk kan spille ;)

9512040[/snapback]

 

joda skal vel fikse det, var bare noe jeg tok opp fra 2 runder i AB, men poenget er jo at du klarer nesten aldri å finne eks 1vs1 i battlegrounds :p

 

skjeldent det er outdoor og :( som oftes stikker folk bare av :thumbdown:

Lenke til kommentar
Faen så treg selv jeg også. 16 dager fra 0 til 69.

Aldri vært 70 før faktisk. Bare røra.

En på 64 og en annen på 49.

I SUCK ASS!

9510329[/snapback]

 

Don't worry about it, jeg brukte nesten 2,5 år før jeg hadde min første lvl 60-char.

Jeg spiller aldri i guilds for å si det slik. Pressa meg opp til 58 på magen min med det samme TBC kom ut. Før det hadde jeg aldri hatt en 60-character. Brukte nok et par mnd på 60-70 og. Den magen hadde ligget brakk i over ett år på 55. Ble bare lei, og parkerte han i Desolace der han sikkert hadde det fint.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Faen så treg selv jeg også. 16 dager fra 0 til 69.

Aldri vært 70 før faktisk. Bare røra.

En på 64 og en annen på 49.

I SUCK ASS!

9510329[/snapback]

 

Don't worry about it, jeg brukte nesten 2,5 år før jeg hadde min første lvl 60-char.

Jeg spiller aldri i guilds for å si det slik. Pressa meg opp til 58 på magen min med det samme TBC kom ut. Før det hadde jeg aldri hatt en 60-character. Brukte nok et par mnd på 60-70 og.

9512945[/snapback]

 

Hæ? synes du 16 dager fra 0-69 var treigt? Jeg har liksom brukt 12-13 dager fra 0-53 da.. Men det er min første char så, håper det har noe å si.. :p

Hva er normalt forresten?

Lenke til kommentar
Danke Schön, skal se om jeg får skrapet sammen de siste materialene i dag da og siden finne en crafter som har begge netherene.

9511653[/snapback]

 

vet ikke hvordan det er for en fury warrior, men det er faen meg helt imba for meg som er enhancement shaman :D "Det kicker, lissom!"

9511843[/snapback]

 

Sorry to burst your bubble, men ett blått 2.6 speed våpen > Fel Edged Battleaxe for en enhancementshaman.

 

http://elitistjerks.com/f31/t13297-enhance...orycraft_vol_i/

 

fin tråd for enhancement shamans

Lenke til kommentar
Finnes det noen leg encahnts før 60?

9513629[/snapback]

Som sagt kan man bruke armor patch på et BoE item, ellers finnes det bøker (libram of constitution, etc) som gjennom et quest gir en enchant med ulike egenskaper avhengig av boka, f.eks. +8 til valgfri stats, 100hp, 100 mana og +attack speed til leg/head. Denne "enchanten" kan overføres i trade.

Lenke til kommentar

Driver og lager meg en liten level 29 warrior twink nå.

Skal straks fikse meg raptor hunter tunic fra stv ved hjelp av en high level kompis. Raptor Hunter Tunic kan man altså få som quest reward på lvl 29 og siden det regnes som et lvl 35+ item så kan jeg få tbc enchant på den (150 hp/ 6 all stats)

Lurte på om det var noen flere slik items som var fine for en twink i og med enchanting potensialet?

Lenke til kommentar
Driver og lager meg en liten level 29 warrior twink nå.

Skal straks fikse meg raptor hunter tunic fra stv ved hjelp av en high level kompis. Raptor Hunter Tunic kan man altså få som quest reward på lvl 29 og siden det regnes som et lvl 35+ item så kan jeg få tbc enchant på den (150 hp/ 6 all stats)

Lurte på om det var noen flere slik items som var fine for en twink i og med enchanting potensialet?

9513956[/snapback]

Finnes noen gloves, racing grips og tiger/panter, den som gir gloves av de...

Lenke til kommentar

Hoy folkens!

 

Noen her som vet om der er noen grense for hvor mange ganger man kan drepe en player fra motsatt faction og fortsatt få honor for det? Er det slik at man f.eks. slutter å få honor for å drepe [Frankthetank] etter kill nr 10/100/1000 etc, eller er der ingen grense på dette?

 

/Dewd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...