Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..lurer på om jeg skal bruke crossbow eller thrown-våpen som Rogue i startfasen. Lærte akkurat crossbow men den skyter jo mye saktere enn jeg kan kaste kniver.

 

Rekker gjerne 3 hits med kniv før mobben er for nært, mot knapt 2 med crossbow pga ladetiden. Btw, jeg er bare lvl 13 enda :) Hva bruke store voksne rogues til vanlig?

 

Forresten gir jeg pokker i om rogues er overused, det er den eneste klassen jeg aldri har spilt enda, så det så. Blir sikkert lei lenge før 70 uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
mye key logging for tiden. en venne av meg har mistet sin acc. han hadde en 70 priest. for han er det greit sier han, dette fordi han skulle slutte pga. skole. men litt surt er det jo at folk er såpass drittsekker.

9506379[/snapback]

Det her handler jo om å SIKRE sin egen pc, kjøre et skikkelig antivirusprogram og ikke innstallere ting man ikke vet hva er og stoler på.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med Herb bag eller soul bag? Man kan jo ikke ha bags med innhold i andre bags uansett. Så om jeg skal ha alle herbsa mine oppi Herb bag, må jeg ha den equipped i bag slot. Da er jo hele vitsen borte siden jeg mister en vanlig bag slot. Får ikke lov å flytte en fylt herb bag over i vanlig inventory uten å tømme den først.

 

Kan jo legge dem i banken men..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

poenget er jo at du får plass til mer av det de holder, enn det du vanligvis ville hatt.

 

si at du bytter ut en 18 slot vanlig bag med en 28 slot mining bag. da vil alle ores og bars automatisk bruke plassen i den bagen, slik at den plassen de vanligvis ville brukt i kan brukes til andre items + at du kan ha ennå mer av ores og bares selv om de vanlige plassene blir tomme.

Lenke til kommentar

lurte på om Warsong var en bra sever Warsong 02/05 CET PVP 8,332 (43%) ally 11,148 (57%) horde. eller Bladefist 02/05 CET PVP 6,857 (51%)ally 6,622 (49%)horde .

 

prøver å finne en sever som er balaset mellom ally og horde , har det mye å si hvordan det blir pvp og raids ? (raids to crossroad) pvp på severn . siden jeg har lyst til å starte ally.

Lenke til kommentar
lurte på om Warsong var en bra sever Warsong 02/05 CET PVP 8,332 (43%) ally 11,148 (57%) horde.  eller Bladefist 02/05 CET PVP 6,857 (51%)ally  6,622 (49%)horde .

 

prøver å finne en sever som er balaset mellom ally og horde , har det mye å si hvordan det blir pvp og raids ? (raids to crossroad) pvp på severn . siden jeg har lyst til å starte ally.

9507919[/snapback]

 

Ikke stol på statistikken. Den er sterkt misvisende, og det finnes ingen gode målemetoder bortsett fra de Blizzard bruker. Og de er ikke tilgjengelige for oss...

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...