Moonshield Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noe jeg lurer på: Hvordan får jeg quick-keys på Bar 2? Jeg har alltid måtte drege musen over, så klikke der. Er irriterende, taper masse tid i dueller. På Main-bar har man jo fra 1 til \. Hvordan får jeg slik på baren over? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 noen som har gode tips for severene? er Daggerspine noe bra? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 noen som har gode tips for severene? er Daggerspine noe bra? 9503826[/snapback] Daggerspine var Laggerspine før (vet ikke om det er tilfelle nå lenger), så vi migrerte til Mazrigos (PvP) og er STORfornøyd med det. Aldri nedetid, ikke noe tull, mange nordmenn, bra PvP, bra PvE, bra økonomi og ellers perfekt. Så Mazrigos Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Spør igjen jeg: Hvordan får jeg quick-keys på Bar 2? Jeg har alltid måtte drege musen over, så klikke der. Er irriterende, taper masse tid i dueller. På Main-bar har man jo fra 1 til \. Hvordan får jeg slik på baren over? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 noen som har gode tips for severene? er Daggerspine noe bra? 9503826[/snapback] Daggerspine var Laggerspine før (vet ikke om det er tilfelle nå lenger), så vi migrerte til Mazrigos (PvP) og er STORfornøyd med det. Aldri nedetid, ikke noe tull, mange nordmenn, bra PvP, bra PvE, bra økonomi og ellers perfekt. Så Mazrigos 9503835[/snapback] takk , så litt på prosenten der 2,238 (31%) ally 4,968 (69%) horde. jeg har tenkt til å starte en ally der men , horde ja ... har vært det før . har litt lyst på med litt mer folk men men kansje denne severen er bra. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er nok ikke så mye igjen av Laggerspine nå lenger, pve progressen på servern er heller slapp dog Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Spør igjen jeg: Hvordan får jeg quick-keys på Bar 2? Jeg har alltid måtte drege musen over, så klikke der. Er irriterende, taper masse tid i dueller. På Main-bar har man jo fra 1 til \. Hvordan får jeg slik på baren over? 9503855[/snapback] "Bottom Left Action Bar" under Keybindings. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hurra, men nå tar jeg kveld. Snakkes imorra folkens. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Da har jeg hatt keylogger på min pc - både wow account og mailen den var registrert til er tatt : /. Har sendt mail til blizzard, men når jeg søker etter mitt toon på armory, finner jeg det ikke. Så enten er den sletta eller migrata. Er det mulig att Blizzard vil resette pct timeren vis den er migrata? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 To kompiser av meg har også fått accounten dems kapra i går formiddag. Ene fikk redda alle chars untatt en, men den andre gikk det verre med. Mista hele accounten. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 kjipt at det ikke er noen world-drop epics i Outland fra lvl 61-69. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har problemer med å installere wow på bærbar. Stopper ved patch.mpq på cd3 Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har problemer med å installere wow på bærbar. Stopper ved patch.mpq på cd3 Noen som vet hvorfor? 9505251[/snapback] Skjer det kun på den bærbare? Om du har spillet installert på en annen pc, stasjonær f.eks, er det enkleste å bare kopiere hele worldofwarcraft mappa over på den bærbare. Slipper å patche og herje også da Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Prøv å kopier filene på CDene til harddisken. Legg de i samme mappe og kjør installeren. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 takk , så litt på prosenten der 2,238 (31%) ally 4,968 (69%) horde. jeg har tenkt til å starte en ally der men , horde ja ... har vært det før . har litt lyst på med litt mer folk men men kansje denne severen er bra. 9503856[/snapback] Berre lurte sidan eg aldri har sett slike tall. Kor finner en dette? Mine nettsider for wow begrenser seg stort sett til thott, guider og armory Lenke til kommentar
alright Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror det er mulig å finne server population på armory nå. Jeg er ikke helt sikker da Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Funker det å bruke pickpocket på Doomwalker (han lvl ?? uttafor bt) å kanskje være så heldig å få no epic? ^_^ Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er vel bare å prøve det:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du får se etter kontoen din på eBay og kjøpe den tilbake. Tviler på at folk som stjeler kontoer i så stor stil faktisk bruker dem selv. WoW-kontoer er big business enkelte steder. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du får se etter kontoen din på eBay og kjøpe den tilbake. 9506329[/snapback] :!: Haha, nice one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå