Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle farme litt på morgenen nå så jeg fikk mats til Frozen Shadoweave Robe før jeg respecca tailoring og talents.. Så dreper jeg en til mob, håper på Mote of Water, og:

 

"You receive loot: Don Santos' Famous Hunting Rifle"

 

Første world epic dropen som jeg har fått hvertfall^^

 

Edit: Noen som vet hva den er verdt?

9498723[/snapback]

 

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=31323

Lenke til kommentar
SHAMAN UNDERPOWER?!

Hva er det du feiler?  Resto shamans er så imba med en arms warrior i 2v2 eller 3v3 at de faktisk er uslålige, Ikke gøy engang..

Har 2v2 med en priest og meg som hunter, kommer vi mot arms warrior og resto shaman er vi så døde at vi taper 2-0

 

De er uslålige

 

dårlig skreve men ble så irritert når han så at Shaman var dårlige i pvp..  :no:

9498793[/snapback]

 

Resto er nå en ting, er verre med Enhancement og Elemental som ikke eier survivability for fem øre. Så helhetlig sett er vel shamans ganske langt ned på rangsstigen.

Lenke til kommentar
Hvilken class spiller du?

9497087[/snapback]

Shaman opg mage. men jeg jhar enfølelse av at ,mage og sjaman er de svakteste klassene atm. og ja, i alle fall med shamam, så blir jeg som oftest eid av andre klasses.

 

Men volk har harsagt at det blir med balnace i pvp når wotlk kommer. Håper hvilken det er sant

 

Jeg vil jo fortsee meg wow. sidn jeg har en tvil om at det til om med aoc kommer til eie wow, vil jeg fortsette m ed wow-

 

 

wow er jo det perfekte til pvp, jadde det bare vært liott mer nallance. Ser ikke for meg att noe kan ta over noe mmorpg når det gjelds pvp

9497200[/snapback]

Er du 70?

 

Isåfall eier frostmages hardt

Lenke til kommentar
Hva er egentlig resilience? Unnskyld, er huntard.

9498867[/snapback]

Reduserer sjangs til å bli crittet, og reduserer damagen som crits gjør.

 

Et must i pvp for de fleste. Paladins har vel ikke såå stor bruk for resilience hvis jeg har forstått kameraten min korrekt : p

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

@ Psilocybe:

119?? Det var da faen da. Har tydeligvis gått etter feil. Er 69 nå og har AP på 1056, Hit på 36 og crit på 20.30%. Men er enig at enhancyman er levlemaskin ja, det er lekende lett å snitte seg vei oppover i levlene. Earth-elemental gjorde elite-questene gjennomførbare solo også. Gleder meg til å dinge 70, så jeg kan få reist å prøvd diverse specs i BG.

 

Shaman ftw!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Noen som husker den shaman på lvl 60 fra frostmane?

 

Full warlord og Ragnaros macen..

 

Filmen er når han først pvp'er å eier alle. Så respeccer han resto og blir eid av low lvls. Han tar selvmord så kommer en troll priest og resser han og han respeccer enchament igjen, husker dere denne filmen?

Jeg finner den ikke så en link hadde vært fint

 

Takker :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som husker den shaman på lvl 60 fra frostmane?

 

Full warlord og Ragnaros macen..

 

Filmen er når han først pvp'er å eier alle. Så respeccer han resto og blir eid av low lvls. Han tar selvmord så kommer en troll priest og resser han og han respeccer enchament igjen, husker dere denne filmen?

Jeg finner den ikke så en link hadde vært fint

 

Takker :w00t:

9501257[/snapback]

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=20866

 

eller søk på unbreakable på youtube

Lenke til kommentar

noen som vet en bra sever å starte en ally på, det må være PVP. PVP is the best :love: mine krav

 

- aktive spillere ( at du møter på horder og det er raids som foregår )

- AH at den er bra

- greit med BG og alt det.

- og at det er litt balase mellom hard og allys ikke sånn at det er 5,000 og 2,000 horder med det vet jeg er umulig å finne en som sever så dere kan jo drite på i den

Lenke til kommentar
noen som vet en bra sever å starte en ally på, det må være PVP. PVP is the best :love:  mine krav

 

- aktive spillere ( at du møter på horder og det er raids som foregår )

- AH at den er bra

- greit med BG og alt det.

- og at det er litt balase mellom hard og allys ikke sånn at det er 5,000 og 2,000 horder med det vet jeg er umulig å finne en som sever så dere kan jo drite på i den

9501596[/snapback]

 

Auchindon trenger allies!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...