Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken class spiller du?

9497087[/snapback]

Shaman opg mage. men jeg jhar enfølelse av at ,mage og sjaman er de svakteste klassene atm. og ja, iallefall med shamam, så blir jeg som oftest eid av andre klasses.

 

Men volk har harsagt at det blir med balnace i pvp når wotlk kommer. Håper hvilken det er sant

 

Jeg vil jo fortsee meg wow. sidn jeg har en tvil om at det til om med aoc kommer til eie wow, vil jeg fortsette m ed wow-

 

 

wow er jo det perfekte til pvp, jadde det bare vært liott mer nallance. Ser ikke for meg att noe kan ta over noe mmorpg når det gjelds pvp

Lenke til kommentar

Her ser det jo ut som topicen har blitt innvandret av leifer pga en fyr :D Alle klasser klager over at deres klasse er unbalanced til det negative virker det som for meg. For meg som hunter i lvl 49 så går det hundre år mellom hver gode drop i instance så så ille kan det ikke være.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle farme litt på morgenen nå så jeg fikk mats til Frozen Shadoweave Robe før jeg respecca tailoring og talents.. Så dreper jeg en til mob, håper på Mote of Water, og:

 

"You receive loot: Don Santos' Famous Hunting Rifle"

 

Første world epic dropen som jeg har fått hvertfall^^

 

Edit: Noen som vet hva den er verdt?

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Hey, jeg har kommet ti.l en tid der jeg vet ikke vet om jeg skal fortstte med wowl eleller ikke. Jeg liker pvp, men blir så leikv av å bli eid av de folka som har så mye resilience. osv. Hvis dere slkjønner::) Har dere noen tips ? Hjeg vil ickke stoppe med wow. siden dety er det beste pvpmoprgp spillet som er ute atm;=P

9497061[/snapback]

 

Rettskrivingen din er forferdelig.

 

Men ja, resilence har nok gjort pvp litt mindre tilgjengelig for folk flest. Forskjellen mellom 200 og 400 resilence er ganske stor.

 

Om du spiller for pvp, så ville jeg leitet etter et annet spill!

Lenke til kommentar

SHAMAN UNDERPOWER?!

Hva er det du feiler? Resto shamans er så imba med en arms warrior i 2v2 eller 3v3 at de faktisk er uslålige, Ikke gøy engang..

Har 2v2 med en priest og meg som hunter, kommer vi mot arms warrior og resto shaman er vi så døde at vi taper 2-0

 

De er uslålige

 

dårlig skreve men ble så irritert når han så at Shaman var dårlige i pvp.. :no:

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...