Flacid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ingen som kan gi meg et svar på mitt enkle spm? :) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Sylvanas trenger skikkelige tanks! Jeg har tusenvis av alter, og det hadde vært fint med enda en i Drøm. Ikke i levleprosjektet, men på hordesiden generelt. Du er hjertelig velkommen. Endret 14. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ingen som kan gi meg et svar på mitt enkle spm? :) 9493187[/snapback] Er jo en del penger å hente på dailies også...tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) respecca grindespecc i helga for å prøve å tjene litt penger slik at jeg får meg epic flying. får farma chests i mech 5 ganger i timen, men hva skal jeg farme når jeg ikke gjør det? et sted hvor det er demon / humanoid mobs som kan pickpocketes er scryer så tenger ikke mark of sargaras. noe sted som er bedre enn LEgion Hold i shadowmoon valley? har mining forge base greiene i netherstorm? dropper jo mark of sargaras der og. og fel armament 9492840[/snapback] Jeg synest Black Temple er en bra plass å grinde, de har 5k hp cirka og ikke så mange som farmer der. Det dropper Netherweave cloth som skal på AH, Sunfury Signets, (AH) og fel armament, (AH). Løypen:Farming.bmp Endret 14. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 respecca grindespecc i helga for å prøve å tjene litt penger slik at jeg får meg epic flying. får farma chests i mech 5 ganger i timen, men hva skal jeg farme når jeg ikke gjør det? et sted hvor det er demon / humanoid mobs som kan pickpocketes er scryer så tenger ikke mark of sargaras. noe sted som er bedre enn LEgion Hold i shadowmoon valley? har mining forge base greiene i netherstorm? dropper jo mark of sargaras der og. og fel armament 9492840[/snapback] Jeg synest Black Temple er en bra plass å grinde, de har 5k hp cirka og ikke så mange som farmer der. Det dropper Netherweave cloth som skal på AH, Sunfury Signets, (AH) og fel armament, (AH). Løypen:Farming.bmp 9493289[/snapback] nice. mye g/hr der da? ca? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det har jeg ikke testa, men jeg farmet 1,5k der en helg, kun 2timer per dag og jeg kjøpte alle signets på AH og la ut for 5g dyrere osv.. GL Endret 14. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det har jeg ikke testa, men jeg farmet 1,5k der en helg, kun 2timer per dag og jeg kjøpte alle signets på AH og la ut for 5g dyrere osv.. GL 9493610[/snapback] nice takk Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor ofte oppdateres Armory? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor ofte oppdateres Armory? 9493968[/snapback] hver gang du logger ut med characteren så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det stemmer hvertfall ikke. Min druid har ikke blitt oppdatert siden 27 august. Armory påstår han er 52, mens han egentlig er 55. Har spilt med han flere ganger siden da. Endret 14. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Utpå kvelden/natten en gang i døgnet tror jeg. Virker det som hvertfall Endret 14. september 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hva er vitsen med pickpocket? Har akkurat starta en rogue (eneste klassen jeg ikke har spilt) og fått denne skillen. Men den leveler jo ikke opp. Er det noe man faktisk gidder å bruke når man blir høyere levels? Får vel ikke noe fat loot av pickpocket? Greit at jeg for 2-3 copper av å pickpockete monstre, men deh.. Dere rogues får skrike ut. Endret 14. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Man får Blinding Powder som er greit å ha. Man kan også ordne en fin macro som gjør du bruker Pick pocket hver gang du bruker f.eks Sap. Man finner også litt potions og poison. (lvl 65+ hvertfall) Endret 14. september 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Får man noe fett om man pickpocketer bosses og? Ser ikke helt vitsen med den skillen enda. Endret 14. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Grinda meg akkurat til exalted med Kurenai for å få Talbuk-mounten. Er male Draenei Shaman, og den mounten passer ikke overens med Draenei. Man ser ut som en stiv stokk med hemorider og prolaps på den .... skuffende etter så mye arbe. Men jaja, fikk iallefall tabard, head og mace ut av det. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fiksa meg nytt belte akkurat Er oppe i 1775 AP ubuffa nå med DMF trinketen stacka opp har jeg 1895 nesten så jeg må fokusere litt på hitrating igjen Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hallo dere, jeg spilte wow før og ga min gammle account til en venn og tenkte ja ja det er vi ferding med online spill til age of conan skal komme ut. men jeg sanver det litt det er var en flott spill! beste noen kan har vært bort i ass men hvis jeg skal lage en ny account må jeg kjøpe TBC og WOW på nytt (pakken) . men jeg er usikker skal jeg eller ikke Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du må kjøpe begge spillene hvis du skal lage ny account. Eller få din gamle tilbake. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 takk du :!: men nå er spørsmål. skal, skal ikke Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hvis du vil kan jeg rolle ingame. Over 50, du begynner. Under 50, du lar være. Resultat: Jeg må skrive en kommandolinje ingame, du begynner uansett fordi lysten blir for stor. Endret 14. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå