Loeve Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Haha, fant begge disse på Bloodlord i ZG for to minutter siden http://www.thottbot.com/?i=51332 http://www.thottbot.com/?i=51408 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Det er da vel ikke uvanlig? Er en stund siden jeg har vært i ZG nå, men mener da at han har droppet det samme for oss og. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Begge har lav droprate, så ein skulle vel tru at det ikkje var så vanleg med begge to på ein gong. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Hvor er det best for min lvl 21 Gnome Mage å levle mining? Har 108 skill at the moment, og alt jeg finner haugevis med copper veins og en og annen tin. Det går tregt å levle når man kun finner 1 tin vein per 30 min. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 @Datasmurf: du får farte rundt i Hillsbrad, er nok beste håpet for deg på det levellet tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 he he, ok Takk for svar Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Det er da vel ikke uvanlig? Er en stund siden jeg har vært i ZG nå, men mener da at han har droppet det samme for oss og. 5312947[/snapback] Halberden har 5% droprate, sverdet har 2%. Å få begge to på en gang er jævla uvanlig Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Ah, kanskje vi også var heldige da =) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Haha, der fant jeg jaggu Kang på AH. Mon tro om jeg klarer 3.5 levels før kvelden er omme? 5309046[/snapback] Forresten, hvordan står det til på Sylvanas for tiden (er vel der du spiller)? Skal skifte server når Blizz endelig får somla seg til å legge til char-transfer og da virker sylvanas som et greit valg. Er det mye kø? (Altfor) mange av en nasjonalitet (shadow moon er FULL av tjekkere, engelsk vet de knapt nok hva er)? Mye lagg (i forhold til andre servere)? Hvordan står det til med guilds, av typen "casual raid"? Kunne tenkt meg en guild som lot meg få pruplz selv om jeg ikke orka 8-timers raid hver jævla fredag f.eks. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Tjah. Ingen kø for å komme inn (tror det har vært en bitteliten en én gang, da ble det stor ståhei). Battlegrounds har vært litt treigt tidligere, men i den senere tid har det tatt seg godt opp. På denne tiden av døgnet kan det fint være 5-6 AB-instancer oppe, og 1-2 AV-instancer. Ingen nevneverdig lagging, og ikke en nasjonalitet som er overrepresentert. Jeg har iallefall ikke møtt på noen som ikke klarte å gjøre seg forstått. Man har jo selvfølgelig alle de norske/svenske/danske knølene som krangler om hvilket land som er tøffest (i Barrens), men det slipper man vel ikke unna. Jeg tror det er både og med casual og seriøse raids. Det begynner å bli en god del på level 60 nå, så å komme seg inn i et guild (det var vel druide du var?) skulle ikke være det største problemet. Healere og warlocker er mangelvare. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Er noko uvisst hvor mye jeg kommer til å spille på druiden etter char-transfer, er ikke lenge til magen (51) og hunteren (47) dinger 60. Sylvanas høres ut som en koselig server, får lage meg en alt der og sjekke rundt litt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Tjah. Ingen kø for å komme inn (tror det har vært en bitteliten en én gang, da ble det stor ståhei). Battlegrounds har vært litt treigt tidligere, men i den senere tid har det tatt seg godt opp. På denne tiden av døgnet kan det fint være 5-6 AB-instancer oppe, og 1-2 AV-instancer. Ingen nevneverdig lagging, 5316319[/snapback] HAHA"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Hoho. Fikk nettopp en ??-hunter ned til 15%. Jeg døde såklart, men det var virkelig imponerende å få ham så langt ned. Menmen, Sylvanas er en kjekk liten server. Selvfølgelig, allyene er vemmelige, men det er vel også en sånn ting som går igjen. Edit: nevneverdig lagging har gått meg hus forbi. Vi hadde jo selvfølgelig den 3000ms-episoden for et par måneder siden, hvis det er den du hinter til. Endret 20. desember 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Flottflott server. Mange svensker virker det som, er i hvert fall drøyt 60 i min guild. Vi tok for øvrig panter-bossen i ZG nettopp, beste forsøk er 20% på tigerbossen :/ Endret 20. desember 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Man har jo selvfølgelig alle de norske/svenske/danske knølene som krangler om hvilket land som er tøffest (i Barrens), men det slipper man vel ikke unna. Ah... Barrens På min gamle server Warsong var det alltid anti-russland prat der Savner lvl 13-20, alltid morsom lesning i chatten. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Edit: nevneverdig lagging har gått meg hus forbi. Vi hadde jo selvfølgelig den 3000ms-episoden for et par måneder siden, hvis det er den du hinter til. 5316729[/snapback] Var vell på mandag det var heilt håplaust å opphalde seg inne i OG, ein av grunnane kan selfølgelig være att alli raida mot thrall da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 jeg vil si sylvanas har hatt like store problemer som de overfyllte serverne som skullcrusher osv. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hvordan freezer jeg accounten min? Slik at jeg beholder den tiden jeg har kjøpt på forhånd, og kan starte opp igjen en annen gang? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 wii! Happy nå! Etter sikkert 15 forsøk så er Onyxia nede for første gang for guilden. Siste try før hun ble slaktet fikk vi henne ned til 4% som var ekstra surt men heldigvis tok vi henne nå. Veldig deilig egentlig etter så mye diskusjon, strategier, plassering osv. Pala og priest head, en offhand ting for casters og noen småting. Da er det bare å få Domo og raggy ned. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Hihi, vi tok ned razorgor på et treningsforsøk, forrige rekord er 70% eller noe, alle var helt sjokka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå