Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, der fant jeg jaggu Kang på AH. Mon tro om jeg klarer 3.5 levels før kvelden er omme? :)

5309046[/snapback]

Forresten, hvordan står det til på Sylvanas for tiden (er vel der du spiller)?

Skal skifte server når Blizz endelig får somla seg til å legge til char-transfer og da virker sylvanas som et greit valg.

 

Er det mye kø? (Altfor) mange av en nasjonalitet (shadow moon er FULL av tjekkere, engelsk vet de knapt nok hva er)? Mye lagg (i forhold til andre servere)?

 

Hvordan står det til med guilds, av typen "casual raid"? Kunne tenkt meg en guild som lot meg få pruplz selv om jeg ikke orka 8-timers raid hver jævla fredag f.eks.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Tjah. Ingen kø for å komme inn (tror det har vært en bitteliten en én gang, da ble det stor ståhei). Battlegrounds har vært litt treigt tidligere, men i den senere tid har det tatt seg godt opp. På denne tiden av døgnet kan det fint være 5-6 AB-instancer oppe, og 1-2 AV-instancer.

 

Ingen nevneverdig lagging, og ikke en nasjonalitet som er overrepresentert. Jeg har iallefall ikke møtt på noen som ikke klarte å gjøre seg forstått. Man har jo selvfølgelig alle de norske/svenske/danske knølene som krangler om hvilket land som er tøffest (i Barrens), men det slipper man vel ikke unna.

 

Jeg tror det er både og med casual og seriøse raids. Det begynner å bli en god del på level 60 nå, så å komme seg inn i et guild (det var vel druide du var?) skulle ikke være det største problemet. Healere og warlocker er mangelvare.

Lenke til kommentar
Tjah. Ingen kø for å komme inn (tror det har vært en bitteliten en én gang, da ble det stor ståhei). Battlegrounds har vært litt treigt tidligere, men i den senere tid har det tatt seg godt opp. På denne tiden av døgnet kan det fint være 5-6 AB-instancer oppe, og 1-2 AV-instancer.

 

Ingen nevneverdig lagging,

5316319[/snapback]

 

HAHA"?

Lenke til kommentar

Hoho. Fikk nettopp en ??-hunter ned til 15%. Jeg døde såklart, men det var virkelig imponerende å få ham så langt ned. :)

 

Menmen, Sylvanas er en kjekk liten server. Selvfølgelig, allyene er vemmelige, men det er vel også en sånn ting som går igjen.

 

Edit: nevneverdig lagging har gått meg hus forbi. Vi hadde jo selvfølgelig den 3000ms-episoden for et par måneder siden, hvis det er den du hinter til.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Edit: nevneverdig lagging har gått meg hus forbi. Vi hadde jo selvfølgelig den 3000ms-episoden for et par måneder siden, hvis det er den du hinter til.

5316729[/snapback]

 

Var vell på mandag det var heilt håplaust å opphalde seg inne i OG, ein av grunnane kan selfølgelig være att alli raida mot thrall da.

Lenke til kommentar

wii! Happy nå! Etter sikkert 15 forsøk så er Onyxia nede for første gang for guilden. Siste try før hun ble slaktet fikk vi henne ned til 4% som var ekstra surt men heldigvis tok vi henne nå. Veldig deilig egentlig etter så mye diskusjon, strategier, plassering osv.

 

Pala og priest head, en offhand ting for casters og noen småting.

Da er det bare å få Domo og raggy ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...