Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det skulle kanskje bli noe ala Gurubashi Arena, bare uten kiste tror jeg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Damn, maintenance. )= Vil spille. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Nja vi som ikke har vedlikehold enda har også sjegget i postkassa. world server down når alle guildene er på 1 boss i raidet . .. Endret 13. september 2007 av War Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja det er å drite i longsen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 som frost mage... pvp atm.. hva er viktigst? hvor viktig er spell dmg vs. stam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er ikke ekspert akkurat, men frost mage har jo ice block og mye instant casts. Så ville heller gått for spell dmg enn stamina Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Mages tåler lite, så stamina er et must. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Wowwiki.com vil nok hjelpe deg. edit: Han Arcatraz gir visst mest. Men om det går fortest er en annen sak. Ta den du trenger gear fra. Heroic Mechanar er grei. 9487319[/snapback] Trenger 11k rep til revered, så får ikke gjort mech (h) enda:D derfor jeg vil bli revered Takk for svar uansett=D Fra deg også psilocybe Endret 13. september 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Mages tåler lite, så stamina er et must. 9489724[/snapback] Hva er viktigst mener du? Har nesten 9000 health nå og rundt 623 frost dmg.... Jeg kan jo bytte ut en del dmg gems med stam gems og få mer health, men 623 er jo ikke akkurat så veldig mye..... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvilken pvp er du snakker om? Arena eller Wsg/Ab/Av/ Eots ? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er vel litt begge deler, men arena ja..... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hvor mye går CE boksen av WOW for nå for tiden? Driver og rydder unna pga flytting.. evt en warcraft 3 ce boks. Og siden jeg har mer eller mindre redusert kraaaftiig på spilling (quitta wow, wohooooo, moderasjon er desverre ikke noe jeg har begreper om, så nå må det bort så jeg ikke faller for fristelsen igjen) så har jeg da virkelig noe annet jeg kan bruke skapplassen til:-) utrolig hvor mye dritt som har samlet seg iløpet av ett par år gitt Endret 13. september 2007 av Martyrium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Da er det klart at det ikke blir noen servere for kun vanlig WoW uten BC, ikke med det første hvertfall: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=1&sid=1#17 Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Da er det klart at det ikke blir noen servere for kun vanlig WoW uten BC, ikke med det første hvertfall: Kom vel ikke akkurat som noen bombe. Folk elsker jo å syte og klage over alt mulig. "Alt var så mye bedre før" I dette tilfellet skal jeg dog være enig på 1 punkt, world pvp. Savner gode gamle dager i SS/TM. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) respecca grindespecc i helga for å prøve å tjene litt penger slik at jeg får meg epic flying. får farma chests i mech 5 ganger i timen, men hva skal jeg farme når jeg ikke gjør det? et sted hvor det er demon / humanoid mobs som kan pickpocketes er scryer så tenger ikke mark of sargaras. noe sted som er bedre enn LEgion Hold i shadowmoon valley? har mining forge base greiene i netherstorm? dropper jo mark of sargaras der og. og fel armament Endret 14. september 2007 av Flacid Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 For å gjøre slik at man IKKE betaler med visa lenger, må man CANCEL account, ikke sant? Også kan man spille til den går ut på dato, også kan man betale med gamecard etter det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hmm, jeg har lyst til å lage meg en warrior (horde) på en ny realm, og kan godt tenke meg å tanke. Problemet er som regel at jeg foretrekker å lvle i instancer stort sett, siden jeg er møkk lei av å fly rundt glugg alene og gjøre quester om igjen for ørtende gang. Virker dog som de aller fleste synes instancer omtrent er en straff, og har de ingen quester å gjøre der heller så er det syting og klaging med en gang. Så, noen som kan anbefale en realm med aktivitet i instancer, litt utover bare 1 gruppe sånn ca. annenhvert skuddår? Da mener jeg fra Ragefire Chasm og opp... (spiller på Aggramar og Haomarush, så de trengs ikke nevnes) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har du sett på tråden om Drøm? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=819600&hl= Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, har sett den. Jeg foretrekker dog å ikke være bundet opp av faste tidspunkter, men heller finne en server hvor det er aktivitet generelt sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå