Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wowwiki.com vil nok hjelpe deg.

 

edit: Han Arcatraz gir visst mest.

Men om det går fortest er en annen sak. Ta den du trenger gear fra. Heroic Mechanar er grei.

9487319[/snapback]

Trenger 11k rep til revered, så får ikke gjort mech (h) enda:D derfor jeg vil bli revered :) Takk for svar uansett=D

 

Fra deg også psilocybe :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hvor mye går CE boksen av WOW for nå for tiden? Driver og rydder unna pga flytting.. evt en warcraft 3 ce boks. Og siden jeg har mer eller mindre redusert kraaaftiig på spilling (quitta wow, wohooooo, moderasjon er desverre ikke noe jeg har begreper om, så nå må det bort så jeg ikke faller for fristelsen igjen) så har jeg da virkelig noe annet jeg kan bruke skapplassen til:-)

 

utrolig hvor mye dritt som har samlet seg iløpet av ett par år gitt

Endret av Martyrium
Lenke til kommentar

respecca grindespecc i helga for å prøve å tjene litt penger slik at jeg får meg epic flying.

 

får farma chests i mech 5 ganger i timen, men hva skal jeg farme når jeg ikke gjør det?

 

et sted hvor det er demon / humanoid mobs som kan pickpocketes :)

er scryer så tenger ikke mark of sargaras.

 

noe sted som er bedre enn LEgion Hold i shadowmoon valley?

har mining :)

 

forge base greiene i netherstorm?

dropper jo mark of sargaras der og. og fel armament :)

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

Hmm, jeg har lyst til å lage meg en warrior (horde) på en ny realm, og kan godt tenke meg å tanke. Problemet er som regel at jeg foretrekker å lvle i instancer stort sett, siden jeg er møkk lei av å fly rundt glugg alene og gjøre quester om igjen for ørtende gang. Virker dog som de aller fleste synes instancer omtrent er en straff, og har de ingen quester å gjøre der heller så er det syting og klaging med en gang.

 

Så, noen som kan anbefale en realm med aktivitet i instancer, litt utover bare 1 gruppe sånn ca. annenhvert skuddår? Da mener jeg fra Ragefire Chasm og opp...

 

(spiller på Aggramar og Haomarush, så de trengs ikke nevnes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...