Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. :)

9477192[/snapback]

malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW

9477603[/snapback]

Ser du er ganske erfaren, så jeg tar ditt råd. ;>

Lenke til kommentar
Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. :)

9477192[/snapback]

malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW

9477603[/snapback]

9479268[/snapback]

Druid kan være både meelee og spellcaster.

Lenke til kommentar

9477192[/snapback]

9477603[/snapback]

9479268[/snapback]

Druid kan være både meelee og spellcaster.

9479318[/snapback]

Warlock også! FIRESTONE :tease:
Lenke til kommentar

....

Paladin er mele caster, druid er mele caster. Han er ikke så erfaren som du skal ha det til akkurat :p

Men hadde jeg vært deg ville jeg spilt på hunteren eller kanskje startet en paladin, ettersom det også er en relativt lett klasse å spille.

-70 paladin, 70hunter @ Dragonmaw

Endret av Ofline
Lenke til kommentar

....

Paladin er mele caster, druid er mele caster. Han er ikke så erfaren som du skal ha det til akkurat :p

Men hadde jeg vært deg ville jeg spilt på hunteren eller kanskje startet en paladin, ettersom det også er en relativt lett klasse å spille.

-70 paladin, 70hunter @ Dragonmaw

9480115[/snapback]

Healing regnes ikke som casting derfor er ikke paladins casters...
Lenke til kommentar

9480115[/snapback]

Healing regnes ikke som casting derfor er ikke paladins casters...

9480236[/snapback]

De fleste regner healing som casting jo, hvertfall etter hva jeg har opplevd. Dessuten har paladins fler spells enn healing spells, vi har fex: Judgement, Holy Shock, Concencration, Alle seals, Hammer of Wrath etc etc.. Alle disse kan brukes som dmg. Altså, paladin er caster. (i alle fall delvis)

Endret av Ofline
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Paladin er mele caster, druid er mele caster.

9480115[/snapback]

Folk ler jo av Balance Druids. Ingen som er det, bortsett ifra tyske-rytalin-avhengige lvl 11 druids.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

9480115[/snapback]

Folk ler jo av Balance Druids. Ingen som er det, bortsett ifra tyske-rytalin-avhengige lvl 11 druids.

9480342[/snapback]

Vi hadde en lvl 70 balance druid i arena teamet vårt og det fungerte veldig bra. Balance druids er veldig nyttige som CC og dmg dealer. Dessuten er de en grei "teamplayer" med innervate og 5% mer spellcrit tingen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Vi hadde en lvl 70 balance druid i arena teamet vårt og det fungerte veldig bra. Balance druids er veldig nyttige som CC og dmg dealer. Dessuten er de en grei "teamplayer" med innervate og 5% mer spellcrit tingen.

9480421[/snapback]

Javel? Kan skjønne at de kan være kjekke med buffer etc, men ikke som dmg dealer. Har selv bare negativ erfaring fra balanced druider, nettopp fordi de gjorde for lite dps, og det fucker opp alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...