Corona Radiata Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tror de har kutta ned maintenancen Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Blizzard har endelig klart å gjøre noe med maintenance, slik at det ikke er like hyppig som før (bare en restart, mener jeg). Hvordan denne syklusen er husker jeg ikke. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De har ikke kutta ned på den sånn at den alltid er "Rolling restarts 05.00-07.00", det er bare når det ikke er noe spesielt å fikse så vidt jeg har forstått. F.eks. forrige onsdag var det maintenance fram til 10.45 eller noe. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. 9477192[/snapback] malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW 9477603[/snapback] Ser du er ganske erfaren, så jeg tar ditt råd. ;> Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Elemental Shaman's er morsomme Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. 9477192[/snapback] malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW 9477603[/snapback] Ser du er ganske erfaren, så jeg tar ditt råd. ;> 9479268[/snapback] Druid kan være både meelee og spellcaster. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. 9477192[/snapback] malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW 9477603[/snapback] Ser du er ganske erfaren, så jeg tar ditt råd. ;> 9479268[/snapback] Druid kan være både meelee og spellcaster. 9479318[/snapback] Warlock også! FIRESTONE Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Pft, shaman med 2hander og WF = win. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 You wish. Alt for lite Stam, STR og AP gear i wow. Og det som finnes er PvP-gear som krever 5 timer arena-farming i 2 månder. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stam, STR og AP? Ke? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stam, STR og AP? Ke? 9479735[/snapback] Stamina, strength, og attack power. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Aaa, så logisk. Lenke til kommentar
Ofline Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW .... Paladin er mele caster, druid er mele caster. Han er ikke så erfaren som du skal ha det til akkurat Men hadde jeg vært deg ville jeg spilt på hunteren eller kanskje startet en paladin, ettersom det også er en relativt lett klasse å spille. -70 paladin, 70hunter @ Dragonmaw Endret 12. september 2007 av Ofline Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW .... Paladin er mele caster, druid er mele caster. Han er ikke så erfaren som du skal ha det til akkurat Men hadde jeg vært deg ville jeg spilt på hunteren eller kanskje startet en paladin, ettersom det også er en relativt lett klasse å spille. -70 paladin, 70hunter @ Dragonmaw 9480115[/snapback] Healing regnes ikke som casting derfor er ikke paladins casters... Lenke til kommentar
Ofline Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) 9480115[/snapback] Healing regnes ikke som casting derfor er ikke paladins casters... 9480236[/snapback] De fleste regner healing som casting jo, hvertfall etter hva jeg har opplevd. Dessuten har paladins fler spells enn healing spells, vi har fex: Judgement, Holy Shock, Concencration, Alle seals, Hammer of Wrath etc etc.. Alle disse kan brukes som dmg. Altså, paladin er caster. (i alle fall delvis) Endret 12. september 2007 av Ofline Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Paladin er mele caster, druid er mele caster. 9480115[/snapback] Folk ler jo av Balance Druids. Ingen som er det, bortsett ifra tyske-rytalin-avhengige lvl 11 druids. Endret 12. september 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Ofline Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 9480115[/snapback] Folk ler jo av Balance Druids. Ingen som er det, bortsett ifra tyske-rytalin-avhengige lvl 11 druids. 9480342[/snapback] Vi hadde en lvl 70 balance druid i arena teamet vårt og det fungerte veldig bra. Balance druids er veldig nyttige som CC og dmg dealer. Dessuten er de en grei "teamplayer" med innervate og 5% mer spellcrit tingen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vi hadde en lvl 70 balance druid i arena teamet vårt og det fungerte veldig bra. Balance druids er veldig nyttige som CC og dmg dealer. Dessuten er de en grei "teamplayer" med innervate og 5% mer spellcrit tingen. 9480421[/snapback] Javel? Kan skjønne at de kan være kjekke med buffer etc, men ikke som dmg dealer. Har selv bare negativ erfaring fra balanced druider, nettopp fordi de gjorde for lite dps, og det fucker opp alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå