Skurupu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jepp. Tid du bruker når du ikke er rested / 2 = tid du bruker når du er rested. Enkelt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jepp. Tid du bruker når du ikke er rested / 2 = tid du bruker når du er rested. Enkelt. 9476169[/snapback] Altså i IRL dager, må jo vente på rested gain... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jepp. Tid du bruker når du ikke er rested / 2 = tid du bruker når du er rested. Enkelt. 9476169[/snapback] Altså i IRL dager, må jo vente på rested gain... 9476179[/snapback] Hvis vi antar du bruker 10 dager played tid for å komme til 70, uten å bruke noe rested i det heletatt. Hvis du nå gjør samme løpet, men hver gang før du spiller så venter du i en inn eller en city for å få full rested (1,5 levels), og hver sesjon du spiller er kun for å spille ut rested bonusen, for deretter å gå rett til en inn eller city for å tjene opp ful rested igjen. Det vil da ta deg 471,6 dager IRL å komme til 70. Grunnen til det er fordi det tar 8 timer å tjene opp en bar med rested bonus, og du kan maks ha 1,5 levels med rested om gangen, så det vil ta 10 dager av logget i en inn eller city for å tjene opp nok rested til å ha full rested bonus. og det går 46,666666 (osv) fulle rested bonuser på 70 levels. det vil si du må ha en samlet avlogget tid på 466,6 dager for å ha tjent opp all rested bonusen. i tilleg så må du jo brukke rested bonusen for hver gang du er avlogget, men med dobbel xp (rested) så vil det ta deg halvparten av vanlig played tid å spille opp til 70. Endret 11. september 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Da fikk jeg svaret jeg lette etter Men det var fryktelig lang tid Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men du trenger jo kanskje ikke vente på full rested gain hver gang? holder kanskje med en halv lvl rested? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) jau, men skal ikke se bort i fra at jeg har regnet noe feil heller, siden jeg ligger her dau trøtt og kraftig forkjøla. Kan fort ha tasta feil i ørska. Så hvis noen har lyst til å kontrollere det, sier jeg bare lykke til. Men du trenger jo kanskje ikke vente på full rested gain hver gang? holder kanskje med en halv lvl rested? 9476342[/snapback] den totale tida skulle fortsatt bli den samme, så lenge du kun spiller mens du har rested bonus, og ikke noe mer. Siden mengen rested bonus du får synker jo ikke jo lengre du er avlogget. det tar 10 dager å tjene full rested bonus, så halv rested bonus vil ta 5 dager uansett. Endret 11. september 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Snip Hva heter shamanen din? Tenkte at jeg ikke skulle angripe deg, da du mest sannsynlig kommer til Nagrand før jeg er ferdig der. Jeg er Alvira, 66 spriest. 9476119[/snapback] Deovolente, men jeg skipper vanligvis Nagrand og tar BEM først, og kommer tilbake rundt 67. Litt for mye STV-fakter til at jeg gidder å henge der rundt 64. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dere som regner på rested: Husk at rested bonus ikke teller på quest delivery, altså rested bonus forskyves videre utover når man leverer et quest. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Snip Hva heter shamanen din? Tenkte at jeg ikke skulle angripe deg, da du mest sannsynlig kommer til Nagrand før jeg er ferdig der. Jeg er Alvira, 66 spriest. 9476119[/snapback] Deovolente, men jeg skipper vanligvis Nagrand og tar BEM først, og kommer tilbake rundt 67. Litt for mye STV-fakter til at jeg gidder å henge der rundt 64. 9476395[/snapback] Ah, okei. Er litt lei av Nagrand nå. Jeg kan vel hoppe til BEM i den levelen jeg er nå? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Selvfølgelig Caddy, men hvis jeg skal ta med Quest xp i beregningene så vil regnestykke bli nesten umulig, siden jeg da må regne ut nøyaktig hvor mye xp som trengs for å komme fra 1 til 70 og nøyaktig hvor mye xp det er mulig å få i quest rewards, for så å t rekke fra det, deretter ta hvor mye xp som er igjenn og regne ut hvor lang tid det vil ta å fylle opp når du bruker rested bonus. Det vil heller ikke være et like nøyaktig svar, siden jeg da må regne med gjennomsnitts XP-en hele veien opp til 70. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Selv om det er litt "juks", kan man jo godt levle opp til level 20 før man begynner å vente på rested. De levlene går så fort uansett. Dersom man levler opp 1 level om gangen med rested vil det jo gå fortere enn dersom man levler opp 1.5 levler, da mengden rested bonus øker for hver level man går opp. Endret 12. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
tmg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men rested utregningen stemmer jo ikke for å gi et realistisk syn på det. Jeg var rested 66-70 og da levla jeg de lvlene torsdag-søndag og spilte hver dag (Hadde en del fri på skolen pga. lærere osv. mens vennene mine ikke hadde det, hvis noen tenkte på no-life kommentar ). Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tor-Gunnar: men da levlet du ikke kun på xp fra å drepe mobs, du tok vel også quests? quests gir totalt mer xp over den tiden du bruker på å ta questen, som det du ville gjort i det samme tidsrommet ved å bare drepe mobs. Quicko: den siste der skjønte jeg ikke... Hvorfor skulle det gå raskere å bare vente på 1 level med rested og bruke det, for så å vente på en level til og bruke det osv. i stede for å vente på 1,5 level rested? det tar jo like leng tid uansett... la meg forklare: Hvis du f.eks. skal opp 3 levels, og har lyst til å bruke kun rested bonus for å gjøre det. Du finner ut at du kan enten logge ut av spillet og vente til du har 1 level rested bonus for så å bruke det. Dette gjør du da tre ganger på rad, slik at du har ladet til sammen 3 levels rested bonus, og brukt det. Tiden det har tatt deg: 20 dager Eller du kan vente på 1,5 level rested bonus og bruke den, for så å vente på 1,5 ti og bruke den. Tid det har tatt deg: 20 dager. Grunnen til at det tar like lang tid, er fordi, selv om mengden XP som rested bonus er verdt, øker for hver level, så vil fortsatt mengden levels den er verdt, altid være den samme. Hvis du fyller opp 1 levels i sede for 1,5, og heller venter med den 0,5 levelen til neste rested påfylling, så vil ikke den 0,5 rested gå noe raskere. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har spurt 3 ganger om Patchen kom idag, men ingen svarer. Jeg prøver igjen med: Når kommer egentlig patchen? :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har spurt 3 ganger om Patchen kom idag, men ingen svarer. Jeg prøver igjen med: Når kommer egentlig patchen? :!: 9477269[/snapback] VI VET IKKE! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hmm... Har aldri kunnet logge rett inn en onsdags morgen før. Pleier det ikke å være sånn funky maintenance nå? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde planer om å queste også, men synes ikke det er verdt å ta med i regnestykket... Blir bare bonus med quest xp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hmm... Har aldri kunnet logge rett inn en onsdags morgen før.Pleier det ikke å være sånn funky maintenance nå? 9477446[/snapback] Jo, serverne skal være nede til ca. 11 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har levlet en hunter til lvl 27, og ble litt smålei. Så jeg skal starte en liten alt som jeg skal levle til lvl 15. For å så levle hunteren til lvl 40 ellerno. Så jeg vil helst ha en morsom klasse som bruker både casting og melee, jeg tenkte shammy! Så jeg har nå laget en som jeg levlet til lvl 6. Men har dere andre forslag? Godt å vite nå mens shammy enda er low-lvl. 9477192[/snapback] malee/caster er det bare shammy som er, men jeg ville spilt vidre på huntern hvis jeg var deg, siden du er ganske ny i spillet og hunter er lett spilt og lett og lvle, shaman er PAIN helt frem til du får DW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå